Major League Baseball 2K12 (2012)

Nintendo DS / Nintendo Wii / PC / PlayStation 3 / PlayStation Portable / Xbox 360 / PlayStation 2
Sports

Ontwikkeld door Visual Concepts
Uitgegeven door Take-Two en 2K

Major League Baseball 2K12 is de nieuwste telg in de Major League Baseball serie. De 2012-versie van het spel belooft onder andere een verbeterd 'pitch'-systeem. Hiermee moet het werpen van ballen richting de slagman nog beter verlopen. Ook is het mogelijk om allerlei statistieken te bekijken om zo te bepalen welke strategie het beste werkt. De manier waarop je de pitcher gebruikt is van groot belang. Als de juiste strategie niet wordt ingezet, kan zelfs de meeste getalenteerde pitcher slechte ballen gooien. Verder worden animaties van de catcher verbeterd, wordt de AI aangepast en is de grafische techniek achter het spel iets getweaked om een meer realistische vertoning op het beeld te toveren.

Op één of andere duistere reden is MLB 2K12 nog niet gereleased in Europa terwijl deze in the states al sinds maart verkrijgbaar is.