Super Aleste (1992)

Alternatieve titel: Space Megaforce

Super NES

Ontwikkeld door Compile
Uitgegeven door Toho

Een bolvormig object is vanuit de ruimte op de aarde geland en vernietigd alles wat het op zijn pad tegenkomt. Deze mechanische bal is onderweg naar het oerwoud van Zuid-Amerika, waar het de natuurlijke bronnen begint weg te zuigen. Het Aleste gevechtsschip wordt ingeschakeld om het mechanische object te stoppen voordat het de aardse reserves geheel zal leegplunderen. De speler krijgt de beschikking over acht verschillende vuurwapens die variëren van lasers tot hittezoekende raketten. De wapenupgrades zijn verkrijgbaar zodra vijandelijke ruimteschepen zijn vernietigd. Doordat elk wapen op verschillende manieren te gebruiken is en veel van deze wapens over het scherm verschijnen, moet de speler een goede keuze maken met welk wapen hij wil spelen en met welke niet.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.