London 2012 (2012)

PC / PlayStation 3 / Xbox 360
Sports

Ontwikkeld door Sega
Uitgegeven door Sega

Ga voor goud in de officiële videogame van de Olympische Spelen. Neem deel aan meer dan 45 verschillende evenementen waaronder zwemmen, schoonspringen, gewichtheffen, boogschieten, turnen en de atletieknummers. Strijd online voor je eigen land door National Pride-punten te verdienen met iedere medaille die je wint.

Vet! Hoop dat er iets minder knoppen rossen bij zitten. Ik heb geen zin meer in een RSI handje!

avatar van ReMyTje86
Heeft te maken met timing. Dus niet alleen maar kijhard op je toetsenbord rammen.

burningonsunday
De besturing op PC is een verschrikking. Jammer!

Vandaag 2 disciplines gedaan en het is best ok voor een keertje, lijkt me vooral leuk met drie vrienden op de zetel.