Oil Rush (2012)

Macintosh / PC
Strategy

Ontwikkeld door Unigine
Uitgegeven door Unigine en Iceberg

Oil Rush is een real-time strategiespel gecombineerd met Tower Defence. Het spel is gebaseerd op controle uitoefenen over een hele groep: de speler hoeft niet te micro-managen per eenheid, maar heeft controle over alle belangrijke aspecten van tactiek, strategie en economie. De bedoeling van het spel is om olieplatformen en booreilanden in te nemen, te upgraden en te verdedigen. Door nieuwe technologieën te ontdekken en groepen van marine- en luchtmachteenheden in de strijd te gooien om vijandelijke platforms en booreilanden te veroveren moet je van de computer of van je menselijke tegenstanders winnen.