Dragon Age: Origins - Leliana's Song (2010)

PC / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door BioWare

Stap in de schoenen van Leliana en beleef zelf welke weg ze heeft moeten doorstaan om zich bij de Grey Wardens te kunnen voegen. Marjolaine, haar mentor, heeft als missie te horen gekregen om in Denerim zoveel mogelijk amok te schoppen tussen merchants en nobels. Leliana doet tijdens deze missie een ontdekking die haar leven flink in de war zal gooien. Intriges, verraad en ontsteltenis liggen op haar pad te wachten.

De eerste die ik heb gedaan, moet zeggen dat deze zeer interessant was. Zie je Leliana van een hele andere kant.
Niet zo serieus als in de main story, maar rebels, eigenwijs en zeer geweldadig. Haar verhaal word op een te gekke manier vertelt, In de mainstory word er al het een en ander vertelt, hoe haar mentor haar verraad en wat de gevolgen waren. Hier beleef je het zelf mee.
Denk dat de 4 addons veel beloven. Kijk al uit naar de andere 3. Alleen wel in de goede volgorde gamen is zeer wenselijk.

Leliana's song, Awakening, Golems of Amgarrak, Witch Hunt en als laatste The Darkspawn Chronicles. (bron: Bioware Forum)

Een leuke DLC die laat zien wat er gebeurd is met Leliana. Niks bijzonders, maar wel vermakelijk.