Dragon Age: Origins - The Darkspawn Chronicles (2010)

PC / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door BioWare

Hoe zou het eruit hebben gezien op de dag dat de Archdemon met zijn horden Darkspawn de slag om Denerim gewonnen zou hebben? Kruip in de huid van een Hurlok Vanguard en stel een party van drie Darkspawn minions samen. Welk lot wacht je eigen Grey Warden en hoe vergaat het de anderen in je party?

Hehe de badass uithangen in Origins was nog nooit zo vet als nu, poorten opblazen of huizen in de hens zetten geef je een Genlock Sapper het bevel, beetje last van een overmacht gooi je gewoon een enorm rotsblok als Ogre
En zo zijn er nog meer van die leuke minions te bevelen als Hurlock Vanguard, geweldig gewoon...ook hoe je party aan hun einde komt in deze versie in Denerim.
Naast witch hunt ook de beste die erbij zit. Leuk om gedaan te hebben. Na deze zit het Origins avontuur er na 76 uur op...nu naar Dragon Age II.

Een aardige DLC met een "what if" verhaaltje. Leuk tussendoortje niks meer en niks minder.