Gears of War 3: RAAM's Shadow (2011)

Xbox 360
Action / Shooter

Ontwikkeld door Epic
Uitgegeven door Microsoft

Deze singleplayer uitbreiding speelt zich af voor de gebeurtenissen uit het eerste deel uit de reeks. Het vertelt het verhaal van Zeta Squad, enige tijd na E-day. Je stapt in de schoenen van Michael Barrick. Samen met je teamleden moet je de inwoners van de stad Llima evacueren in verband met een op komst zijnde Kryll-storm.

kiriyama
Apart op de site? Ik dacht dat 'gewone' DLC er niet op mocht?

Anyway. Prima DLC die lekker weer heerlijk wegschiet. De echte hoogtepunten ontbreken wat en het spelen met RAAM is meer een gimmick dan echt toegevoegde waarde, maar al om al weer een fijn stukje Gears gameplay. De prijs is echter wel een domper, want 15 euro voor een kleine tweeëneenhalf uur is vrij prijzig.

Wachten op een prijsverlaging is dan ook mijn advies.

Natuurlijk apart op de site. Het is een nieuw verhaal . Ik heb hem vandaag uitgespeeld en ik vond hem wel leuk. Hoewel Gears op SP gebied niet vaak iets echt fout doet (behalve het einde van 3) Het bracht een beetje het duistere van Gears 1 mee. De RAAM missies zijn niet bijzonder, maar wel leuk om eens een keer te doen.

Het is inderdaad slim om te wachten op prijsverlaging aangezien 2,5 uur niet echt opweegt tegen €15,-. Ik had geluk want Ik kreeg hem gratis door de Season Pass (die ik ook gratis heb).

avatar van bettafish14
Vandaag even doorspeeld, moet zeggen het verhaal is leuk bedacht.
Het spelen als RAAM is weer een keer wat anders, maar werd voor mij snel meer van hetzelfde.

Indd de campaign duurt ongeveer 3uur. En het is 3 uur lang spannend en dat komt vooral door de grauwe sfeer die er hangt. Het voelde weer een beetje als gow1 en dat is wel een groot pluspunt, want dat maakt de KRYLL ook weer wat meer creepy.

Ik vond de 15 euro ook iets aan de hoge kant. Maar als gow fan kon ik het niet laten om hem niet te kopen en heb er geen spijt van.