WordFeud (2011)

Board
online

Ontwikkeld door Bertheussen
Uitgegeven door Bertheussen

Wordfeud is de online variant van het welbekende bordspel Scrabble. De regels van Wordfeud komen grotendeels overeen met die van het bordspel. Anders zijn de vele vakken met dubbele en driedubbele woordwaarde en dubbele en driedubbele letterwaarde. Dit zijn er meer dan bij het originele bordspel. Tevens is het mogelijk om een spel te starten met een willekeurig ingedeeld bord. De startpositie is altijd in het midden, maar de (drie-)dubbele waarde-vakken liggen willekeurig verspreid over het veld.

avatar van wiiplayer
Leuk maar na een paar potjes verliezen hou ik het al snel weer voor gezien.

avatar van jirachi04
Waarom is dit een hype eigenlijk? Ik zie dat veel mensen dit spelen.

jirachi04 schreef:
Waarom is dit een hype eigenlijk? Ik zie dat veel mensen dit spelen.

Je hebt 72 uur de tijd om te reageren, je kan verschillende potjes aan maken spelen, dus af en toe kijk je op je telefoon en reageer je waneer je wilt.

Ik was bet succesvol met de game maar ik ben het nu echt zat het komt me strot uit

avatar van Cassevis
1,5
Ik kan er echt helemaal niks van haha.
Maar vind het eigenlijk maar een stom spelletje. Houd niet zo van hype-spelletjes.

Cassevis schreef:
Ik kan er echt helemaal niks van haha.

Tip probeer vooruit te denken en alles af te dekken (defence) alle wegen naar de triples enzo afschermen je kunt beter 10 punten scoren dan 20 punten en dan een weg DW TW enz neer te leggen Nederlands is niet mijn sterkste punt maar ik won toch wel 8 van de 10 potjes

avatar van Cassevis
1,5
Haha oke ik zal wel het wel weer is proberen

Taken
Maar het de ander dus onmogelijk om punten te maken, net zoals bij schaken wacht totdat de ander een fout maakt en profiteer daarvan

Speel het praktisch elke dag wel even op de ipad met een tiental vrienden. Leuk hoor...

Voor een uitnodiging Taken NL

Leuk spel om te spelen met je moeder.

avatar van Donkerwoud
1,5
Het enige spel waar mijn moeder mij keihard inmaakt, traumatisch!

SouthParkFan
Donkerwoud schreef:
Het enige spel waar mijn moeder mij keihard inmaakt, traumatisch!

Vandaar de 1,5*?

Schijnt het populairste spel te zijn onder bejaarden.

Nou ben ik zelf een immens jeugdige jongen maar vind ik het stiekem toch ook wel geinig.

Verder laat ik niet met mij sollen, door niemand.

Lol dit is ook het enige spel wat ik speel met mijn moeder: ze kan slecht tegen haar verlies, altijd excuusjes zoeken als ze weer eens verliest: 'ik heb slechte letters!', 'ik kan niks!' zijn vaak gehoorde kreten

Maar speel het ook nog met vrienden van rond mijn leeftijd, oh een ex-buurvrouw van 88 haha

avatar van Donkerwoud
SouthParkFan schreef: