The Last of Us (2013)

PlayStation 3 / PlayStation 4
single player / online

Ontwikkeld door Naughty Dog
Uitgegeven door Sony

De mensheid is getroffen door een plaag, waardoor een hele grote groep mensen inmiddels is uitgestorven. De overgebleven mensen moeten in een vernietigde wereld op zoek naar voedsel en mogelijke wapens. Zo ook Joel en Ellie. In een barre tocht door wat er nog over is van de Verenigde Staten, moeten ze samen zien te overleven.

Heel goed. Mooi verhaal, goede graphics. Ik denk dat console gebruikers misschien extra lovend zijn omdat ze Half-life 2 veelal niet kennen, waar ik het op vind lijken. Collision detection en opeens 'muren' in levels vond ik kunstmatig (bv bij water/meer), Ellie loopt vaak in de weg. Dus 4.5*

avatar van Brains
bokhove2 schreef:

Half-life 2 is op veel consoles gewoon te spelen hoor .

avatar van JacoBaco
Ik ben hyped! Maar dat was ik sowieso al!

avatar van Pooiertje
Toch maar weer eens geprobeerd maar ik ga geen game spelen waar ik totaal geen plezier in heb.
Wat een afschuwelijke gameplay zeg.

avatar van Cervantes
Wat een afschuwelijke gameplay zeg.

Wat vind je precies zo slecht aan de gameplay? Ik zie graag welke argumenten je daarvoor hebt.