Transformers: The Game (2007)

Nintendo DS / Nintendo Wii / PC / PlayStation 2 / PlayStation 3 / PlayStation Portable / Xbox 360

Ontwikkeld door Traveller's Tales, Vicarious Visions en Savage
Uitgegeven door Activision

De Transformers, robots in vermomming, de metalen titanen lijken vastgeroest in een eeuwenoude oorlog die haar climax spoedig nadert. Helaas voor de mensheid vindt de spetterende finale niet plaats ver weg op de stalen planeet Cybertron. Het strijdtoneel en tevens de inzet van de eeuwenoude oorlog is... de aarde.

avatar van basik
Heb deze game nog niet gespeelt, wel een aantal trailers gezien. Maar tot nu toe niet echt onder de indruk. Ik had verwacht dat het toch wat meer op de tekenfilm serie zou gaan lijken. De film vind ik een beetje "War of the Worlds" achtig. En de game is op de film gebaseerd dus ben nog erg twijfelachtig over deze game. Hopen dat er spoedig een demo op marketplace verschijnt!

Ik denk dat er meer mensen zijn die zich in het ooitje genomen zouden voelen als dit spel op een jarenoude tekenfilm-serie zou zijn gebaseerd.

Grovonion schreef:

Heb de trailer gezien, die was wel goed.......of de Game dat is?

%%%%%%
Gaa deze nu spelen over een paar dagen geef ik een oordeel

Dit spel is eerder middelmatig. Het spel is niet zo goed als je deze titel op PlayStation 2 speelt. De gameplay is ook niet bepaald super te noemen. De graphics zijn redelijk, maar niet hoogstaand. De presentatie is wel goed, vooral als je de Transformers van dichtbij bekijkt. Ze zien er allemaal mooi gedetailleerd uit.
Kortom: mischien is dit nog voer voor de fans, maar ik vrees dat de fans ook vrij snel zullen afhaken en een ander spel zullen gaan spelen.
Mijn cijfer: 2.5/5!!!

avatar van basik
Is deze dan ook op de ps2 uitgekomen? Want er is voor de ps2 al eerder een transformers game verschenen. Ik denk dat je die games nu verward.

Dit is het spel van de film die binnenkort in de bioscoop verschijnt. Er is wel nog een ander spel van Transformers die al een tijdje in de winkelrekken ligt.

avatar van basik
Deze game licht al in de winkel hoor en de film is volgens mij ook al uit.

avatar van FrK.
Kut game wordt dit net als alle andere film-games (op een paar na dan). Maar goed maakt ook nie uit want de film is ook kut

FrK. schreef:

Over grof gesproken
Vind dat niet alle Games gemaakt naar een film slecht zijn, Eragon, Madagascar & Harry Potter zijn best goed. En de film lijkt me wel goed...

avatar van Zuzuu
Het probleem bij games dat gemaakt zijn naar een film (in sommige gevallen dan) is dat je weet wat er gaat gebeuren en dat maakt het minder leuk.

Zuzuu schreef:

Ja, dat is waar maar als je de film stom vond weet je ook dat de Game niet zo leuk is. Gelukkig dat er veel Games bestaan gemaakt naar een film die zeker wel de moeite waard zijn!

avatar van FrK.
JohnWilliams schreef:

Over grof gesproken

Ik heb ook tussenhaakjes staan -op een paar na dan-, dus ik weet ook wel dat er heus wel degelijke film-games zijn. Maar ik wordt gewoon beetje gek van die kut commerciële-films, waarbij je gewoon weet dat er weer een game van komt en dan is het maar kijken of het ze deze keer wel lukt en dat het dus een goede game wordt. Maar het is gewoon bijna een feit dat elke film-game kut wordt. Af en toe heb je van die uitschieters die nog wel kunnen, maar dat zijn ook geen topgames. Het is gewoon beetje uitmelken van de film

Ben Transformers sinds net aan het spelen (PC). Ziet er goed uit, maar begint al heel snel te vervelen er zitten niet echt veel veranderingen in. 3

avatar van Martijn
D&nis schreef:

kun je is een screenshot maken van hoe het er echt ingame uit ziet?

avatar van martinstegenga
Volgens mij ziet er echt niet chill uit....
Pass es wat screenies !

avatar van Foetsj_NL
Redelijk leuke game Vooral de Transformers zijn er werkelijk goed uit hoor ! Maar de omgevingen en de animaties bij het oppakken van dingen vallen dan weer tegen, vermakelijk maar niet bijzonder !

2,5 *

avatar van martinstegenga
Tja, als ik die voorkant zo al bekijkt heb ik echt al de neigingen om het spel te gaan downloaden

Btw best wel jammer dat het dus bijna alleen bij de Robots blijft... Maarja, op welke console speel je het spel dan?

avatar van Foetsj_NL
Ik zou hem niet downloaden omdat de voorkant zo mooi is .

avatar van metaledje
TV reclame van de game ziet er mooi uit, maar laat je niet bedriegen!!!! iedereen weet dat film games beroerd zijn en beroerd blijven!!!

avatar van martinstegenga
Wat jij wil ! Maar daar benk het niet mee eens !

neo (crew)
Het overgrote gedeelte van filmgames is snel in elkaar geflanst, maar met een beetje zoeken zitten er echt wel wat pareltjes tussen (en dan vooral die waar de filmmakers ook echt bij betrokken waren). King Kong game heeft zo een goede naam.

avatar van Foetsj_NL
En wat dacht je van de Star Wars reeksen en Riddick ?

avatar van metaledje
Vind ik allemaal niet lekker spelen, er is altijd wel iets bij die games.. meestal een beroerde camera. vond ik bij de star wars ook.

avatar van martinstegenga
Maarja bij deze game valt dat toch wel mee....

Transformers Armada (PS2) was anders niet slecht hoor. Ook een goeie filmgame is The Warriors trouwens.

Ik ben wel benieuwd naar deze game. Het klinkt in elk geval leuk.

avatar van metaledje
Ik zou hem zeker wel willen hebben voor minder dan 20 euro,daar niet van, maar voor meer geld moet je betere games hebben natuurlijk

JHAAZZEEESSS
het lijkt wel een leuke spel maarja ik heb gehoord van vrienden dat als een spel gebazeerd is op een film het dan niet goed is

(dit is voor de mensen die het spel hebben)
als het spel leuk is stuur dan ff een mailtje trg

JHAAZZEEESSS schreef:

Dat is een vooroordeel die niet in alle gevallen opgaat.

(dit is voor de mensen die het spel hebben)
als het spel leuk is stuur dan ff een mailtje trg

Of hou gewoon dit topic in de gaten en je kan alle reacties van mensen lezen over het hoe en wat over de game.

JHAAZZEEESSS
OK BEDANKT VOOR JE REACTIE