Unit 13 (2012)

PlayStation Vita
single player / online

Ontwikkeld door Zipper
Uitgegeven door Sony

Stop terroristen, dictators, drugshandelaren en warlords in de Hoorn van Afrika, het Arabisch Schiereiland en het zuiden van Azië. Kies uit één van de zes beschikbare klassen: infiltrator, sniper, technician, point man, soldier en support man; en neem deel aan één van de 36 missies verspreid over negen locaties. Naast de singleplayer bevat het spel ook een coöperatieve modus voor twee spelers.

De game is nu gratis te downloaden als ps+ member, bevalt me eigenlijk best goed. Helaas is er niet een echte storyline en doe je alleen maar op zichzelf staande missies. Maar het speelt erg goed, fijne controls.

avatar van KOKUSMAKREEL
Speelt helemaal top. Geen verhaal maar heerlijk knallen... Wat mij betreft 1 van de beste shooters opnde ps vita