Heir of Zendor (1996)

Alternatieve titels: Heir of Zendor: The Legend and the Land | Gotha II: Tenkuu no Kishi

Sega Saturn
Strategy

Ontwikkeld door Micronet
Uitgegeven door Koei

In de verre toekomst heeft de mensheid ruimtereizen geperfectioneerd en is op zoek gegaan naar alternatieve werelden. Een groep kolonisten ontdekte een nog onbekende planeet, waar men een zeldzame anti-zwaartekracht materie aantrof. Hiermee waren ze in staat zeer geavanceerde schepen te ontwikkelen. Maar de planeet bleek echter al bewoond en de originele inwoners hadden de anti-zwaartekracht technologie gebruikt om een ultiem wapen te creëren, de 'Ancient Apparatus'. Na een lang gevecht wisten de mensen, ondanks hun achterstand, toch te zegevieren. Ze dachten het gevaarte voorgoed te hebben vernietigd, maar nu lijkt het te zijn teruggekeerd en is een nieuwe oorlog onafwendbaar.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.