Pang (1989)

Alternatieve titels: Buster Bros. | Pomping World

Amstrad CPC / Apple iOS / Arcade / Atari ST / Commodore 64/128 / Commodore Amiga / Game Boy / PC / PlayStation / Sinclair ZX Spectrum / Super NES / TurboGrafx-16 CD
Platform
single player / multi player (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Mitchell
Uitgegeven door Hudson, Ocean en Capcom

Je moet ballonnen die op het scherm rondvliegen zo snel mogelijk afschieten. Het probleem is echter dat elke geraakte ballon zich weer verdeelt in kleinere ballonnen en zo de opdracht moeilijker maakt. In sommige levels verschijnen dieren die soms helpen maar ook soms storen. Elke level heeft een andere achtergrond met een thema uit zeventien verschillende landen.