Pooyan (1984)

Arcade / Apple II / Atari Video Computer System / Commodore 64/128 / Nintendo Entertainment System / Atari 400/800/XL/XE / MSX Series PC / TRS-80 / Nintendo DS / Nintendo Wii / Xbox 360

Ontwikkeld door Konami
Uitgegeven door Datasoft, Hudson en Konami

Er komen langzaam steeds meer en meer wolven naar je huis gevlogen via ballonnen. Je moet als de moeder van enkele biggen de ballonnen die aan de wolven zitten kapot schieten. Hoe meer wolven je in de diepte laat vallen hoe meer punten je krijgt.

avatar van jakkepoes
Dit was een leuk spel met ballonnen en wolven die de biggetjes probeerden te verslinden. Met bonusvelden die uitdagend waren.