Pastichio Rocker schreef:
Wat een kutspel. Graphics waren nog wel aardig, maar de gameplay sucks. Je team is ontiegelijk dom, gaat voortdurend kassie wijle waarna jij ze weer moet reviven (je bent namelijk een healer). Je bent daar, vooral in de eerste levels, meer mee bezig dan met demonen afslachten. Ook ontzettend vervelend was de vertraging elke keer als er communicatie was tussen jou en je team, waardoor je niet alvast vooruit kunt rennen. Alsof je de Slo-Mo uit F.E.A.R. aan hebt staan. Nergens voor nodig. Het 'klik op de volgende toetsen om te overleven-systeem' zuigt aan alle kanten en wil ik nooit meer zien in een First Persoon Shooter. Die ongein werkt misschien op de consoles, maar het is zwáár irritant op een PC. En dan heb ik het nog niet eens gehad over het constante respawnen van vijanden... Dit is het enige spel waar ik spijt van heb dat ik 'm heb gekocht. Het is vreselijk jammer dat Clive Barker hierbij betrokken is geweest, want Clive Barker's Undying was erg goed en sfeervol.
Als ik het me goed herinner is er maar één plek in het spel waar non-stop vijanden blijven spawnen, de bedoeling is dat je verder gaat en hier niet blijft hangen.
Op de momenten van vertraging/team communicatie komt er iets naar voren wat betreft verder komen in het spel of om je omgeving beter te begrijpen; het voegt in ieder geval iets van waarde toe.
Ik snap niet precies wat je bedoeld met "kassie wijle". Een minpunt is wel dat je op tijd commando's moet geven. Als je dit te laat doet word het weleens genegeerd. Als je het spel voor de eerste keer speelt is dit bijna onmogelijk omdat je niet weet wat er komt.