Tekken 6 (2007)

Alternatieve titel: Tekken 6: Bloodline Rebellion

Arcade / PlayStation 3 / PlayStation Portable / Xbox 360 / PlayStation 4 / PlayStation 5
Fighting
single player / multi player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Namco
Uitgegeven door Namco

Bereid je voor op een spannend tournament waar alle oude en soms nieuwe vechters terugkeren om hun wraak te nemen. Versla al je tegenstanders en de eindbaas om de beste in het spel te worden.

avatar van Stan
Zit erover na te denken om een PS3 te gaan kopen zo aan het einde van het jaar en misschien word dit wel het spel dat ik er dan bij ga kopen

Hou heel erg van vechtspellen zoals Tekken en Dead or Alive

Alweer een stem.....

avatar van kArIzMa_TuRk
Wassup ! schreef:
Alweer een stem.....
moet je dat nou elke keer melden? Stuur liever een pm naar één van de crew-leden in plaats van het hier elke keer te melden.

kArIzMa_TuRk schreef:
Sorry.

Als je een stem ziet staan die er niet thuishoort moet je mij even een PM sturen anders komt hier inderdaad een waslijst aan weer-een-stem berichten te staan. De crew kan geen stemmen verwijderen dus naar hen hoef je geen berichten te sturen.

Deze game komt pas in de winter van dit jaar uit dus lijkt het me onmogelijk dat er al op gestemd kan worden. Derhalve: stem verwijderd.

avatar van MrDrx
kArIzMa_TuRk schreef:

Mag hij tog zelf weten.

avatar van Crash Bandicoot
lijkt me een mooie game maar hij lijkt heel erg op de vorige delen

alleen er zyn 3 nieuwe characters ongeveer

avatar van equalizersound
alle tekken spellen lijken op elkaar met als diepte punt tekken 4 ik ben na tekken 4 afgehaakt ik heb daarna nog even DR (psp) gespeeld en dat vond ik de goede kant op gaan dus heb ik weer een beetje hoop in tekken 6

avatar van dvdfreak123
Crash Bandicoot schreef:
lijkt me een mooie game maar hij lijkt heel erg op de vorige delen

alleen er zyn 3 nieuwe characters ongeveer

er zouden meer als 40 personages in zitten nu

avatar van MrDrx
Vast weer het zelfde verhaal als de voorgaande delen. Vechten, spelers unlocken, enz enz. Hopelijk voegen ze er iets nieuws bij

ik was groot voorstander altidj van MORTAL KOMBAT dat speelde we met heel de familie. echt leuk maar daarna is het tekken geworden,
al hoop ik nog steeds dat mortal kombat nog een keer in een vernieuwd hoesje komt

Weet iemand wanneer dit spel uitkomt in NL?

Deze komt normaal uit op 26/09/2008.
Het was normaal vroeger voorzien maar blijkbaar toch wat later

ships wil deze game so graag spele .
ben grote tekken fan maar moet deze van de vloer halen want heb x360 en geen ps3

avatar van jaspertje3
Uitstel naar 2009, Q1

US: December
Japan: November
en misschien Europa ook rond die tijd maar zoals jaspertje al zei krijgen wij Tekken 6 waarschijnlijk begin 2009

joeri592
aimane je mag niet stemmen als ie nog niet uit is:p

avatar van jaspertje3
Stem verwijderd.

haha grappig dat 2 mensen dit spel in hun top 10 hebben staan

avatar van drezic
Wat komt deze game laat uit! Op de PS2 was dit nog een van de launchtitels als ik mij niet vergis.

avatar van Bahamut Zero
Hij is bevestigd op de 360. Playstation nu ook al hun exclusieve fighter kwijt...

Jack Savage
Bahamut Zero schreef:

Beter voor jouw toch vanwege je alleen 360 hebt
Ja ik zag het wel aankomen vanwege soul calibur 4 ook op beide consoles uitkwam, dus namco zal er vast niet moeilijk over doen zolang ze maar flink betaald krijgen van microsoft.

avatar van Bahamut Zero
Jack Savage schreef:

Beter voor jouw toch vanwege je alleen 360 hebt

Naja, voor iedereen eigenlijk beter... Ikzelf ga hem niet kopen hoor Maar je weet dat concurrentie altijd gezond is

avatar van jossieboy12
Lijkt me wel een redelijk Gave game. Ik denk dat ik hem ga kopen.

Stan schreef:
Nope winter 2007, kan bij ons iets later worden dus misschien begin 2008