Dragon Force (1996)

Sega Saturn / PlayStation 2
Strategy / RPG

Ontwikkeld door J-Force en Sega
Uitgegeven door Working Designs en Sega

De wereld Legendra werd eeuwen beschermd door barmhartige godinnen, maar de laatste van hen, Astea, werd door een demonische god, Madruk, overgehaald tot een duel. Op het nippertje wist ze het gevecht te winnen door een draak op te roepen en Madruk te verslaan en verbannen. Maar door deze gebeurtenissen is Legendra sterk verdeeld geraakt en wordt opgesplitst in acht landen. Als jaren later een van deze landen, Fandaria, onder leiding van ene Goldark de macht besluit te grijpen en de Oorlog verklaard, maakt iedereen zich klaar voor de strijd, niet wetende dat er een grotere dreiging aan zit te komen.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.