Monster Truck Madness 2 (1998)

Alternatieve titel: Monster Truck Madness 64

Nintendo 64 / PC
Racing

Ontwikkeld door Terminal Reality en Edge of Reality
Uitgegeven door Microsoft en Rockstar

In deze game neem je controle over een Monster Truck en neem je het op tegen andere trucks in verschillende races. Hoewel er geen optie is om een seizoen te starten, is de game toch op een aantal punten verbeterd ten opzichte van het vorige deel. Zo heeft het verbeterde graphics en interface, nieuwe trucks en banen en wisselde weersomstandigheden die de gameplay kunnen beïnvloeden.

avatar van Hadouken
Hier heb ik aardig wat plezier mee gehad. Graphics vond ik toen aardig goed, heerlijke soundtrack en de welbekende toeter. Ik vond het leuker om gewoon voor de lol over het ruwe landschap te raggen dan normaal te racen. Ook je tegenstander hinderen was een hobby, net als zoals campers het water in beuken, die langs de finish stonden