Outlaws (1997)

single player / online

Ontwikkeld door LucasArts
Uitgegeven door LucasArts, LucasFilm en Disney

James Anderson stopt als sheriff en gaat met zijn vrouw en dochter op een boerderij wonen. Als hij op een dag thuiskomt ziet hij dat zijn boerderij in brand staat, dat zijn vrouw vermoord is en dat zijn dochter ontvoerd is. Hij neemt het recht in eigen handen en gaat op zoek naar de mannen die dit op hun geweten hebben.

neo (crew)
Een shooter die je helemaal meesleurt in de sfeer van het Wilde Westen. De strakke animatie tekenstijl en de vele details zijn daarbij ook een grote meerwaarde. Neem alleen het die doodsimpele schaduwen. De muziek van Clint Bajakian is zeer behoorlijk en gecomponeerd op een manier zoals Morricone dat deed voor westerns.
Vond het een zeer verfrissend spel. 4 sterren