JASF: Jane's Advanced Strike Fighters (2011)

PC / PlayStation 3 / Xbox 360
Flight
single player / online

Ontwikkeld door Trickstar
Uitgegeven door Evolved

Jane's Advance Strike Fighters vindt plaats in het fictieve land Azbaristan. De eens grootse natie wordt uiteengescheurd door een burgeroorlog die al een decennium aansleept. De oorlog heeft voor de Noordelijke Peoples Republic veel terreinwinst en politieke macht opgeleverd. Hiermee krijgen ze totale controle over het hele land, met uitzondering van de olierijke provincie in het Zuiden. Het zuidelijke Abaristan Democratische Front heeft het Noorden op afstand weten te houden met hulp van het Westen, dat militaire en logistieke hulp biedt in ruil voor olie. In het spel neem je de rol aan van teamleider Razor en geef je leiding aan het gevecht om Azbaristan te verenigen en de vitale belangen van het Westen te beschermen.

avatar van PsxPs2Ps3
deze wil beter doen als het nieuwe AC maar die scoort al niet zo hoog dus verwacht niet veel van deze