Escape Plan (2012)

PlayStation Vita / PlayStation 4
Puzzle

Ontwikkeld door Fun Bits
Uitgegeven door Sony

Zie de dood onder ogen en wees hem te slim af in deze overlevingsgame. Loods Lil en Laarg met behulp van de aanraakgevoelige besturing veilig door een dodelijk labyrint vol puzzels en valstrikken. Help de twee knullige helden door op het achter touchpad te tikken, in de microfoon te blazen en allerlei andere dingen te doen om de vijand op het verkeerde been te zetten.

avatar van jirachi04
Je bent me net voor winkelwagentje. Ik had de game al in de gaten ,maar ik vond niet snel genoeg een ontwikkelaar .

De game lijkt me erg leuk. Ik denk dat het vol met humor zit. Het zwart wit is ook mooi als het goed aangepakt wordt ; kijk maar naar Limbo.

avatar van Brains
Omschrijving doet een beetje denken aan EXIT.

avatar van playzz82
Verslavend spelletje.
Vrij simpel allemaal, voltooi de levels die eigenlijk niet echt moeilijk worden.
Heb me wel heel erg vermaakt met deze game.