Commandos 3: Destination Berlin (2003)

Strategy

Ontwikkeld door Pyro
Uitgegeven door Eidos

Commandos 3 speelt zich af tijdens 3 verschillende campagnes: Stalingrad, Centraal Europa en Normandie. Elke campagne gaat gepaard met zijn eigen tactische eisen en de niet eerder vertoonde scenario's nemen je mee naar de slagvelden van Stalingrad, het hart van het Reich temidden een Gestapo hoofdkwartier te Berlijn en naar Omaha Beach tijdens D-Day.

Relax
Saai spel, kan niet begrijpen dat ie in de tip 150 staat.

Saai? Zeer zeker niet hoor.

Ook deze heb ik gekocht en het beviel me prima. Moet wel zeggen dat veel missies te moeilijk waren, zoals ook in de vorige delen. Moet bekennen dat ik wel eens cheats gebruikte om bepaalde levels over te slaan.

Dit spel introduceerde geloof ik eindbazen en andere subopdrachten. Dat vond ik wat minder.

Commandos was gewoon voor mij een map, een objective (of meer) en mijn bikkels. Dat concept mag je niet veranderen of aanpassen.

Deze vond ik dan ook minder dan deel 1 en 2, maar deze was zeker niet slecht. Wederom soms met open mond naar de prachtige maps en settings gekeken. Vernieuwend was ie niet, uitgebreid en uitdagend des te meer.

Deze vond ik de laatste voor mij,was zoals ze hierboven al zeide soms wel wat moeilijk maar cheaten net niet.
3 sterren

avatar van ReMyTje86
ik ben der nu bezig ik vind hem tot nu toe vrij simpel

heb stalinggrad uitgespeeld en ben nu bezig met central EU en dan de derde lvl der van.

Zonder Cheats!!!!

avatar van ReMyTje86
OK tada ik heb uitgespeeld. En ik vind vrij simpel in verhouding met deel 1 en 2. Vanwege de soldaten in het gebouw horen niks ??. bijv ik gooi een handgranaat in een gebouw waarin ik zelf ook sta dan komt alleen de eerste verdieping kijken en de rest niet, in deel 2 kwamen ze noch kijken en de alarm in deel 3 is vrij simpel uitschakelen. Kort om het was een spel wat ook toch de moeite waard was om het te spelen want enslotte het is en blijft een leuke stealth game en tis commandos

Daarom geef ik het geen 6 (3) maar een 7 (3,5)

Leuk spel heb 1 en 2 ook uitgespeeld ben wel commandos fan maar vond sommige missies toch echt iets te moeilijk vanwege tijd. Verder wel vette maps.