Ninja Commando (1992)

Neo Geo Advanced Entertainment System / Neo Geo CD / Nintendo Wii / Arcade / Nintendo Switch
Shooter / Action

Ontwikkeld door Alpha Denshi
Uitgegeven door SNK, ADK, Hamster, D4 en Alpha Denshi

Een elite groep bestaande uit drie jonge ninja commando's; de Amerikaanse Joe Tiger, met als wapen de shuriken, Ryu Dragon een Japanse ninja die vuurballen schiet en Rayar Eagle, een brits meisje gewapend met pijl en boog; heeft de taak gekregen om de wereld af te reizen op zoek naar de schurk Spider en zijn Mars Corporation. Hij gebruikt namelijk een tijdmachine om het verleden te vernietigen en zo zal hij zowel het verleden en de toekomst beheren. De helden zullen zeven tijdperken moeten afreizen om zo het boosaardige plan van Spider te laten mislukken.

avatar van theo79
Hele toffe game. Vroeger de nodige guldens in een Neo Geo kast gegooit om dit te kunnen spelen.