A Boy and his Blob (1989)

Alternatieve titels: David Crane's A Boy and his Blob | Trouble on Blobolonia

Nintendo Entertainment System

Ontwikkeld door Absolute
Uitgegeven door Absolute

In dit spel ben je een jongen die een Bubbel helpt zijn weg terug te vinden naar zijn eigen planeet. De Bubbel kan in allerlei handige voorwerpen veranderen als je hem een jellybean geeft. Deze voorwerpen helpen je op weg in dit avontuur.

avatar van kArIzMa_TuRk
Ik heb alleen Rescue of princes Blobette gespeeld.

Ik weet nog wel dat ik, zelfs samen met m'n ouders, echt ongelofelijk heb lopen kutten omdat we echt niet wisten waar we heen moesten. Blijkt het zo simpel te zijn. Het einde is wel belachelijk eigenlijk

avatar van HiLL
Kijk kijk een ware klassieker. Eigenlijk een heel duf spel maar destijds toch erg leuk. Grappig gevonden die jellybeans voeren en het blobje wat verandert in een hulpzaam voorwerp.

Overduidelijke een ware klassieker op de NES. Tijdloos en nog steeds erg vermakelijk. Een lastige game die je veel moet spelen, om eindelijk te weten waar je naar toe moet. Voor iedereen die een NES heeft, is een een must have.

5 *

Deze vandaag gaan afhalen in de locale kringwinkel, voor 10.5 eur CIB, kan ik niet klagen. Ook mijn eerste NES game dat ik ooit gekocht heb.