Mutant Rampage Bodyslam (1994)

Philips CD-i
Fighting

Ontwikkeld door Animation Magic
Uitgegeven door Philips

Het jaar is 2068. De wereld, zoals wij die kennen, is niet meer. Door oorlogen en ziekten is de wereldpopulatie met een derde afgenomen. Na problemen met radioactieve straling worden er na 2017 veel mutanten geboren. Wanneer de kennis van techniek weer toe neemt wordt deze toegepast om de mutanten in bionische strijders te veranderen, zodat zij kunnen worden ingezet als atleten. De bionische strijders worden echter zeer machtig en nemen de heerschappij over de verwoeste hoofdsteden. Nu hebben bendes de strijders uitgedaagd om met elkaar te gaan vechten. Een netwerk genaamd Bodyslam is geïnteresseerd om overgebleven mensen te zien vechten en stuurt verslaggever Air J. Wolfjam op pad om de gevechten te filmen. Het spel is een vechtspel in de geest van Final Fight en Streets of Rage. Er kan in diverse locaties gespeeld worden zoals Los Angeles, Rome en Peking. De speler kan kiezen uit drie verschillende spelers: Deamon Stone, Tory Swift en Rack Saxxon.