LittleBigPlanet (2009)

PlayStation Portable

Ontwikkeld door Sony en Media Molecule

In deze handheld versie van LittleBigPlanet moet je Sackboy door zeven nieuwe werelden en dertig nieuwe levels loodsen. Dit maal onderneemt Sackboy een wereldreis en trotseert hij onder meer de Australische hitte, reist hij door een Perzische bazaar en beklimt hij de Alpen. Het doel is om uiteindelijk elk personage, in ieder level, zo ver te krijgen dat ze naar het Carnival in Brazilië gaan. Om dat te doen moet Sackboy vele obstakels overwinnen en opdrachten uitvoeren.

niet zo super leuk, ik kan eigenlijk niet echt uitleggen, je kan er best lol mee beleven, maar de ps3 versie is stukken beter (jammer dat ik geen ps3 heb).
Zodra ik de ps3 heb koop ik hem voor de ps3.

heeft niemand anders er wat over te zeggen? :S

avatar van Tsjo-Wi
Weinig PSP bezitters hier volgens mij.

ik bezit ook geen psp, Maar heb wel een vriend die dit spel had en een psp.

Ik ben hem nu aan het spelen, en het lijkt me niet veel anders te spelen dan de PS3 versie, wat een goed teken is. Alleen al in het eerste level voorgehad dat het beeldscherm bleef steken terwijl sackboy al rechts voorbij gelopen was (en daar ook moest zijn).