Forgotten Worlds (1988)

Alternatieve titel: Lost Worlds

Amstrad CPC / Arcade / Atari ST / Commodore 64/128 / Commodore Amiga / Nintendo Wii / PC / PlayStation 2 / Sega Master System / Sega Mega Drive/Genesis / Sinclair ZX Spectrum / TurboGrafx-16 CD
Platform / Action

Ontwikkeld door Capcom
Uitgegeven door Capcom, Sega en U.S. Gold

In de nabije toekomst, heeft de boosaardige god genaamd Emperor Bios het grootste gedeelte van de aarde verwoest, wat er voor gezorgd heeft dat het is veranderd in een stuk niemandsland genaamd de 'Dust World'. Twee naamloze supersoldaten, gecreëerd door het volk, trekken er op uit om af te rekenen met Emperor Bios en zijn handlangers.

Raeno
Leuke shoot 'em up die grafisch erg sterk is.

Dit heeft naar mijn mening alles wat een game als deze kan hebben. Enorme keus aan power ups, erg coole levels en bosses en hiernaast een co-op modus die ontzettend fijn wegspeeld.

Een ruime voldoende.

Raeno
Maar! toen kende ik Cave nog niet.