Super Mario 3D Land (2011)

Nintendo 3DS
Platform

Ontwikkeld door Nintendo

Het spel combineert de gameplay van de vorige 3D Mario-titels, met enkele van Mario's bekendste moves zoals de "wall-jump" en "ground-pound". Ook de Tanooki suit is terug! Tanooki Mario heeft een staart waarmee hij makkelijk van platform naar platform springt en zelfs zijn vijanden mee kan verslaan. In plaats van sterren te verzamelen dien je tot het einde van het level te komen en aan de vlag te hangen.

zeker kopen:D mario is de bom! maar eerst nog de 3ds gaan halen
samen met luigi's mansion toch wel hoogste op mijn verlanglijstje

4 november!

spelfreak
18 november in europa officieel! samen met skyward sword!

avatar van jirachi04
Waarom gebruikt Nintendo die 3D in de naam? Het is op de 3DS en dan kan je wel verwachten dat ie in 3D is(zover ik 3D kan zien op dat ding).

Spel zelf lijkt me wel weer leuk. Alleen ik vind soms wat te simpel overkomen qua levelopbouw. Ik zie dat het soms lijkt op een recht bouwwerkje van mijn kleine broertje.

spelfreak
nintendo heeft altijd de naam van het systeem in de titel gebruikt: mario kart 64, mario 64, super mario rpg, super c,....
wel stom als je het mij vraagt

jirachi04 schreef:

wss omdat dit het eerste Mario spel in 3D is... Lijkt me eigenlijk een vrij logische en goede naam.

Kan niet wachten op dit spel, gameplay beelden zien er héél erg goed uit, en die 3D gaat het net allemaal nog wat specialer maken.

nuf
schandalig dat nintendo alleen nog maar gimmicks uitbrengt

spelfreak schreef:
wel stom als je het mij vraagt

Dan moet het ook Super Mario Galaxy WII ofzo heten!

Ik verwacht hier trouwens niet zoveel van!

avatar van Princess Piranha
Ik verwacht hier juist wel veel van. Weel leuke creative levels zoals bij Galaxy en dezelfde flow als Super Mario 64. Ben erg benieuwd!

Helaas komt ook Zelda op dezelfde dag uit en Kirby Wii de week erna... Niet erg slim getimed

tja word een dure kerstmis voou mijn ouders

JVT
zojuist de trailer gezien op mn 3DS. dit gaat heel erg goed worden, 3D effect geeft echt een enorme meerwaarde, het ziet er echt goed uit!!

avatar van jirachi04
spelfreak schreef:
tja word een dure kerstmis voou mijn ouders

En een fijne kerst voor onze Gamemania

avatar van jerom1234
Lijkt me trouwens wel erg leuk na de trailer!

JVT
fantastisch spel!!!! 3D games zijn echt een genot, en dan is er die heerlijke Mario sfeer + de zéér creatieve levels.

Taken
Zojuist wereld 1 uitgespeeld met alle coins, leuk die nostalgie van de eerste Super Mario Bros aan het einde van wereld 1.

Taken
Ik heb de game zojuist uitgespeel, alle acht de werelden met alle muntjes maar helaas moet ik nog even wachten met een review omdat Ik nu pas op de helft van de game zit, er zijn namelijk nog acht speciale werelden of

Ook vanwege deze game ( nl ook MK 7 ) heb ik gister een 3ds gekocht. Mario blijft mij over de streep trekken om nintendo niet de rug toe te keren .

Zodar ik mijn 3ds opstarte met dit spel, bleef gedurende de hele game sessie , een dikke vette glimlach op mijn gezicht staan

Nintendo You Did It Again

En toen werd ie toch nog moeilijk dankzij S

S?
Ik denk dat je na world 8 bedoelt? Ben nu bij 1-3 bij de tweede helft. (hoe noem je dat fatsoenlijk?)

-marco- schreef:
En toen werd ie toch nog moeilijk dankzij S

Die munten zijn daar goed verstopt

Net alle special levels uitgespeeld met alle levels 3 medals en dan denk je alles voor 100% te hebben, maar nee hoor! Om de crown lvl te krijgen, moet je een 5 star eind ranking hebben en daarvoor moet je onder andere alle levels een gold vlag eindigen en alle lvl's ook met Luigi uitspelen, dus ga nu braaf alles met Luigi doen haha

Desondanks geef ik alvast een cijfer en wel 4* voor niet de beste Mario ooit, maar wel weer een hele goede! Ondanks dat het 3D in bepaalde lvl's zeer goed is gebruikt dan wel uitpakt, had er denk imo meer uitgehaald kunnen worden!

Oh ja en allemaal nog de beste wensen

spelfreak
ondertussen ben ik in wereld 3 (s)
Jezus! om 100 % te krijgen gaat nog lang duren.

avatar van Evil Eye
Dit laat ik maar aan me voorbij gaan...
Wanneer gaan ze nou eens een echt goeie platformer maken van Mario in plaats van het eeuwenoude recept steeds herkauwen. Tuurlijk, het recept wordt er wellicht steeds iets verfijnder door, maar als je het recept bij voorbaat al niet lekker vond wordt het alleen maar viezer

avatar van jerom1234
Waarom koop je hem niet?
Kun je gewoon 0,5 geven!

avatar van Evil Eye
Moet ff zuinig aan doen met me geld man, en daarnaast ziet dit er TE slecht uit om...
1: te spelen
2: een halve ster aan te geven.

Oh ja!
Die spellen moeten gewoon 10 euro minder zijn!

Ja ja 100%

Super spel met een hoge herspeelbaarheidsfactor en bijlange niet zo simpel als sommige reviews je willen doen geloven. Ik ben nu aan de poort van het laatste level in de 5de wereld geraakt en kan niet binnen omdat ik nog 7 sterren mis.

Vraagje: kan ik dit spel aanzien als "afgespeeld" na de eerste 50 levels?