Journey to Silius (1990)

Alternatieve titels: Rough World | [rʌf] WORLD

Nintendo Entertainment System / PlayStation / PlayStation Portable / PlayStation 3 / PlayStation Vita / PC / Nintendo Switch / Evercade VS / Evercade EXP
Shooter / Action

Ontwikkeld door Sunsoft en Tokai
Uitgegeven door SunSoft en Nintendo

Het is het jaar 0373 van de nieuwe ruimte kalender. Overbevolking heeft er toe geleid dat emigratie naar ruimtekolonies steeds meer toeneemt. Na de plotselinge dood van Dr. McCray, de vader van moderne ruimtekolonisatie, vindt zijn zoon Jay een Floppy die zijn pa voor hem had achtergelaten. Een terroristengroep blijkt achter de moord op je vader te zitten en willen zijn levenswerk saboteren. Aan jou om alle vijf fasen van hun plan te dwarsbomen en wraak te nemen.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.