Kirby's Return to Dream Land (2011)

Alternatieve titels: Kirby's Adventure Wii | Kirby's Return to Dream Land Deluxe

Nintendo Wii / Nintendo Wii U / Nintendo Switch
Platform

Ontwikkeld door HAL

Als een buitenaards ruimteship neerstort in de vredige wereld van Pop Star, worden de onderdelen door het land verspreid. Het is aan jou om Kirby te helpen bij het verzamelen van wrakstukken en de buitenaardsen helpen terug te keren naar hun thuisplaneet. Dit keer is Kirby echter niet alleen. Op elk moment in het spel kunnen maximaal drie spelers zich bij de actie voegen als Meta Knights, King Dedede of Waddle Dee en de roze blob helpen bij zijn avontuur.

• vanaf vrijdag 24 februari te koop voor de Nintendo Switch

Volgens mij is dit spel nooit op de Wii-U uitgekomen alleen Kirby and the Rainbow Paintbrush voor zover ik weet..

avatar van Cervantes
Cervantes (crew)
banjo schreef:

De game is 19 februari 2015 uitgebracht in de Nintendo Eshop voor de Wii U onder de titel Kirby's Adventure Wii.

Kirby's Adventure Wii | Wii | Games | Nintendo