Legends of Might and Magic (2001)

Action / Shooter
multi player / online

Ontwikkeld door New World
Uitgegeven door 3DO

Stap in de wereld van Might and Magic en ga deze keer samen de strijd aan om het land te zuiveren in vier verschillende multiplayer modes. In 'Sword in the Stone' strijden twee teams om het bezit van een zwaard, in 'Rescue the Princess' moet het goede team de prinses redden uit de handen van het slechte team, in 'Warlord Escape' moet een speler geëscorteerd worden naar een veilige locatie en in 'Slay the Dragon' vechten beide teams in een level om de draak te doden. Door steeds meer missies te winnen kunnen spelers goud verdienen, waarmee ze hun karakter kunnen voorzien van betere wapens, schilden en spreuken.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.