Ultimate Marvel vs. Capcom 3 (2011)

PC / PlayStation 3 / PlayStation Vita / Xbox 360
Fighting

Ontwikkeld door Capcom
Uitgegeven door Capcom

In Ultimate worden er acht nieuwe stages en twaalf nieuwe personages aan de cast van Marvel vs. Capcom 3 toegevoegd. Zo komen Strider, Firebrand, Frank West, Phoenix Wright, Nemesis en Vergil de kant van Capcom versterken, terwijl Ghost Rider, Hawkeye, Rocket Raccoon, Doctor Strange, Iron Fist en Nova nieuwelingen zijn uit het Marvel universum. De andere personages zijn opnieuw gebalanceerd, de online-modus is verbeterd en er zijn nieuwe functionaliteiten zoals een spectator mode.

avatar van Nomak
Korte samenvatting over wat je mag verwachten.

Jammer dat de grote favorieten Mega Man en Venom niet in het spel zitten, dat zijn toch twee characters die de fans het liefst willen. Al zou het best kunnen dat die nog als DLC in het spel terechtkomen.

Dat zal waarschijnlijk wel want ze willen er zoveel mogelijk geld uit persen.

AHWA
Ik wou eigenlijk MvC3 al halen, maar nu ik deze zie, denk ik dat ik hier maar even op ga wachten.

Vandaag gekocht, omdat elke keer als ik gameplay zie het gewoon wil spelen .

Ik ben zelf nooit echt iemand geweest die veel fighting games speelt. Ik vind het echter wel altijd leuk om naar filmpjes te kijken van mensen die deze games spelen. Op één of andere manier word ik altijd gegrepen door de vele bijzondere combo’s en tactieken. Ik kijk altijd het liefste naar (Ultimate) Marvel vs. Capcom 3 content en het is altijd weer mooi om te zien. Ik heb de game daarom zelf ook aangeschaft en ik vind het heel erg leuk om te doen. Ik ben er echter helemaal niet goed in waardoor ik eigenlijk altijd word verslagen door iedereen. Dit drukt de pret voor mij echter niet en ik speel het altijd met veel plezier! 4*