Kinect Star Wars (2012)

Xbox 360

Ontwikkeld door Terminal Reality en LucasArts
Uitgegeven door Microsoft

Stap in de schoenen van een Jedi ridder en waan jezelf in het Star Wars universum door middel van het Kinect-accessoire. In het spel worden je gebaren omgezet naar acties op het scherm; door een stap vooruit te nemen zal je Jedi naar voren sprinten en door je rechterarm uit te steken activeer je je lightsaber. Neem het met je lightsaber op tegen een leger aan battle droids en droidekas, en gebruik de Force om voorwerpen te verplaatsen en vijanden achteruit te blazen.

avatar van jirachi04
Zou je niet moe worden van dit spel? Ik zie iemand al als Joda in de huiskamer spelen.

avatar van Dark Lord Andrew
Ik heb de voorstukjes van dit spel gezien en het ziet er echt belachelijk uit. Vijanden die op de lopende band naar je toekomen. Het lijkt wel of ze vrijwillig in plakken gesneden willen worden.

Leuk concept dat waarschijnlijk een zeer slechte uitwerking zal hebben.