menu

Overig / Algemeen / Frustraties

zoeken in:
Ik vond oude kaas nooit lekker,maar nu wel,maar jonge kaas ook,vooral jong belegen dan,niet die hele jonge.
Ik vind juist die kaas met die pitjes ranzig,hoe noem je dat ook alweer...

Geitenkaas.
Niet te eten!

48+ kaas

Op de een of andere manier is het altijd lekker als er op feestjes,verjaardagen of in de supermarkt blokjes kaas staan om te vreten maar als ik dan zelf thuis blokjes kaas maak is het eigenlijk niet zo boeiend meer

Geitenkaas is echt nice!

Oplichters.

Ik vreet alleen kaas als het warm is (pizza/tosti/lasagne)

Ja die zooi gaat er ook wel in.
Of tenenkaas.

Hadouken schreef:
Ik vreet alleen kaas als het warm is (pizza/tosti/lasagne)
Same here. Moet het voor de rest ook niet!

Ben nu ook op music-meter geband,movie en boekmeter was ik al geband,snap er niks van.

Gast, hoe krijg je het voor mekaar? Gelukkig ben je hier nog wel, dat brengt meer humor op gamesmeter.

Oh das lief dat je dat zegt.
Maar humor is smaak en over smaak valt niet te twisten,de een vind in iets anders grappigs dan de ander,en daar vonden ze mij niet grappig blijkbaar...

De heteroseksuele homo's. Een enorme frustratie want in de stad waar ik naar school ga loopt het vol met dit nieuwe ras. Uitroeien naar mijn mening. Nog frustrerender is dat ze lichtgreaakt zijn. Je confronteert hun ermee dat ze zich gedragen en kleden als sjanetten zitten ze meteen met 20 achter je.

Inderdaad, als je iets verkeerd zegt heb je meteen de gehele gaypride achter je aan

Frustratie: Naar de tandarts gaan en dan te horen krijgen dat er kiezen getrokken moeten worden terwijl je godverdomme nergens last van hebt, zoals mij vandaag overkomen is.

Skychanger
Frustraties :
- School
- Vakantiewerk
- Diarree
- Zagende wijven
- Vroeg opstaan

Dat was het zo een beetje.

Stuur ze maar naar Frankrijk, Harmonica:
YouTube comment schreef:
"this song and style of music is soooo old and over.... if you do this in france in the streets you might get lynched.."

Pfff.... In april kregen wij een nieuw modem, omdat de oude niet goed meer functioneerde. Twee dagen terug kwamen we erachter dat wij weer een storing hadden. Na een paar keer resetten gebeurd er nog steeds niks. UPC proberen te bellen, maar daar had je weer een wachtrij van hier tot Tokyo. Na eindelijk iemand aan de lijn te krijgen, vertellen zij ons dat de modem stuk is. ALWEER! Vervolgens zeggen ze dat dinsdag iemand langs komt om een nieuwe te installeren.

Nou, hartstikke fijn, 4 dagen lang zonder telefoon en internet! (Zit nu stiekem op een onbekend netwerk van iemand uit de buurt. Hadden ze het maar moeten beveiligen )

Harmonica schreef:
(embed)

De heteroseksuele homo's. Een enorme frustratie want in de stad waar ik naar school ga loopt het vol met dit nieuwe ras. Uitroeien naar mijn mening. Nog frustrerender is dat ze lichtgreaakt zijn. Je confronteert hun ermee dat ze zich gedragen en kleden als sjanetten zitten ze meteen met 20 achter je.

Vreselijk inderdaad. Nu wordt ik vaak voor homo uitgemaakt (kan me weinig interesseren) omdat ik erg houd van de jaren 80 kledingstijl. Dit ben ik als individu en het voelt goed om te dragen wat je zelf prettig vind. Maar wanneer mensen als groep een bepaald imago willen kweken gaat mijn bloed ook koken. Dat zou verboden moeten worden.

Die clip is overigens het toppunt van jezelf voor schut zetten.

gamelord
Nou Wezet dat vind ik toch meevallen...als mensen zich willen kleden hoe ze willen vind ik dat best. Maar bij mij vind ik wel lachen...ik loop als 1 van de eersten als gabber rond hier in de stad (1993)...ik moest toch wel lachen hoe snel die evolutie doorschoot na 1994

Maar ik kan het wel begrijpen waarom mensen zich eraan storen, maar het kan erger....kijk naar de carnaval hier in het zuiden...hele jaar door modelburgers en in het begin van het jaar verlagen ze zich tot idioten....daar wordt ik weer pislink van!!

wat de fuck kan mij het schelen hoe iemand erbij loopt.
je kan er misschien om lachen, maar om er nou boos op te worden

Tolerantie is ver te zoeken lees ik .

Die nerds met (witte) petjes en met een identiteit crisis zitten (liefst Marokkaans) . Ja man schwa, dit dat zus zo, je weet toch! En dan box als ze elkaar zien, maar dan vooral stoer kijken.

Inderdaad .

(afbeelding)

(afbeelding)

Of guido’s

Ik moet zeggen dat het me niet echt gefrustreerd. Ik lig hier na die foto van die Guido ook weer in een scheur. Wat een identiteitscrisis heb je dan. Kansloos gewoon .

Nee maar het geeft wel aan in wat voor wereld we leven.

Dat is ook nogal zwartgallig hoor . Hoort een beetje bij het ouder worden, en dat er verschillende types zijn maakt het alleen interessant. Ik heb er niet zoveel problemen mee. Ik zou me eerder druk maken om racisme en machtspelletjes tussen overheden. Dit doet niemand kwaad.

Waar kan ik dat t-shirt bestellen?

Klik. Heb 'm zelf ook .

Gast
geplaatst: vandaag om 13:36 uur

geplaatst: vandaag om 13:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.