menu

Mijn Updates +
Overig / Algemeen / Frustraties

zoeken in:
markwiering schreef:
(quote)

Heb jij de exacte naam van die documentaire, of een link waar ik die documentaire terug kan kijken?

Dat zijn geen grappen! gemist? Kijk op npo3.nl

Er zijn eigenlijk weinig dingen waar ik zo frusty dan wel ziekelijk agressief van kan worden als personen die stellen dat objectieve kunstwaardering niet zou bestaan. Kan het nu even niet meer vinden maar ik stuitte eens op een filmpje waarin gesteld werd dat de teloorgang vandaag de dag zichtbaar in vrijwel elk denkbare kunstvorm te wijten is aan met name deze mindset. Het idee dat iemand een paar klodders verf op een doek smijt en het jou vervolgens vrij staat dit hoger te waarderen dan het plafond van de Sixtijnse Kapel, om maar even wat te noemen. Op een of andere manier laaiden deze gevoelens weer bij mij op toen een of andere populaire kinderrapper onlangs een prijs won met hierbij een verklaring dat hij 'tekstueel' op 'eenzame hoogte' zou staan. Dit is simpelweg feitelijk gewoon totaal buitenzinnig gebrabbel. Dit zou niet zomaar mogelijk moeten kunnen zijn, kan er anders niet een soort cultuurpolitie komen of zo. Lees wat teksten van deze knul en je ziet mijns inziens toch heel duidelijk dat het niveau van zijn rijmpjes en andere woordgrapjes beduidend laag ligt, klodders verf zijn het, meer niet. Niks geen verfijnde penseelstreken. Net zo min als dat je barrel met twee lekke banden een supercar mag heten. Dat er een markt voor is, dat mensen het leuk vinden is één ding. Dat hier om bepaalde redenen een prijs met klaarblijkelijk weinig zelfrespect of interesse in het eigen bestaansrecht voor wordt toegekend ook nog prima. Maar dat er vervolgens gesproken wordt van een 'eenzame hoogte', dat vind ik wel aardig problematisch ja. Toont wel bedroevend aan hoe het er voor staat helaas. In deze hedendaagse wereld waar mensen op geen enkel vlak hoeven uit te blinken, niet vocaal, niet qua tekst, niet compositorisch om toch als zijnde groots in allerhande kundigheid te worden onthaald. Beetje jammer ook wel. Spreekt dus in mijn bijzijn van een niet mogelijkerwijs bestaande objectieve kunstwaardering en we hebben wel wat je noemt een appeltje te geschilletje dingetje ja. Aan de hand van slechts één enkele minuscule insinuatie dergelijk totaal losgeslagen gebral aangaande. Ik begin dan echt acute moeite te ontwikkelen je aardappelhoofd nog veel langer te gaan tolereren.

centurion81 (moderator)
Hear, hear!

Het filmpje waar ik naar verwijs vinden we overigens hier.

Is een filmpje in een filmpje.

Worden wel een aantal rake dingen gezegd.

centurion81 (moderator)
Grrrr backpack niet meegekomen met vlucht naar huis, zat de Switch in

Winkelwagentje (moderator)
Oei das vervelend! Zolang ie maar weer terugkomt.

centurion81 (moderator)
Winkelwagentje schreef:
Oei das vervelend! Zolang ie maar weer terugkomt.

Komt meestal wel goed, maar toch ff fingers crossed...ben wel verzekerd maar niet alle games hebben online save synchronisatie..

Oei, sorry centurion81! Gewoon op hotel laten liggen of op de vlieger?

Niet toevallig net de vlucht van Budapest genomen? Daar zat ik net in. Had op de heenvlucht een fitbit gevonden bij het binnenstappen. Geef het aan de stewards met die opmerking, komen die 10-minuten later de nieuwe passagiers vragen of ze het verloren hadden

centurion81 (moderator)
Grovonion schreef:
Oei, sorry centurion81! Gewoon op hotel laten liggen of op de vlieger?

Niet toevallig net de vlucht van Budapest genomen? Daar zat ik net in. Had op de heenvlucht een fitbit gevonden bij het binnenstappen. Geef het aan de stewards met die opmerking, komen die 10-minuten later de nieuwe passagiers vragen of ze het verloren hadden

Nee, ik reisde met 60 liter backpack ipv koffer, was ingecheckte bagage die hopelijk gewoon is blijven staan. Was een vakantievlucht van Tenerife naar Groningen dus lijkt me lastig om echt kwijt te raken Omdat we met baby reisden was er geen plaats in de handbagage (en trouwens ook geen tijd tijdens de vlucht) voor de Switch...Heb dat ding nog nooit eerder in de ingecheckte bagage gehad ook..

Slimme stewards had jij daar

Serieus zure trasies ja.

Vertrouw dat soort dingen toch al nooit.

centurion81 (moderator)
Update: backpack wordt woensdagochtend bezorgd, olé!

centurion81 (moderator)
Update 2: Switch zit niet meer in backpack

Squall Lionheart (moderator)
Bah! Bastards...

hoe is dat mogelijk? Ingecheckte baggage wordt toch enkel nog door personeel aangeraakt, of niet soms? Dan kun je dit als diefstal aangeven. Tenminste zou dit toch verzekerd moeten zijn?

Harteloze daad van barbarij, wat een.

Blijft verbijsterend hoe sommigen menen een leuk spelletje te kunnen gaan spelen, ten koste van een ander.

Laaghartigheid van een ander, geconfronteerd met.

Morele ontwikkelingsachterstand.

Zure, zure strasies.

centurion81 (moderator)
Mja ik hoop maar dat t iemand was die het thuis niet zo breed heeft...idd aangifte doen ivm eventueel aanspraak op de reisverzekering te kunnen maken..

Morgen maar even een nieuwe halen. In dit geval wel duidelijk nadeel van fysieke games bezitten dat ze ook fysiek gestolen worden

nog updates, centurion81? Krijg je tenminste geld genoeg terug dat het de aankoop van een nieuwe switch dekt?

centurion81 (moderator)
Nog niet, aangifte doorgespeeld naar de marechaussee omdat op een vliegveld is gebeurd, nu wachten dat ie daadwerkelijk in behandeling is en dan eens zien wat de verzekeraar voor me kan betekenen.

Nog geen nieuwe gekocht ondertussen, ter het wel even zonder gamen momenteel

Gast
geplaatst: vandaag om 13:09 uur

geplaatst: vandaag om 13:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.