menu

Mijn Updates +
Overig / Algemeen / Frustraties

zoeken in:
markwiering
Confusie schreef:
Ja, en dat gaan we dus niet nog eens doen.

Waarom doe jij het dan?

Dat was toen, ben er nu klaar mee.

markwiering
Confusie schreef:
Dat was toen, ben er nu klaar mee.

Confusie, wat doe jij als jij op straat loopt en jij ziet hoe drie kerels één iemand zitten te trappen, te meppen en te wurgen?

Ben jij dan iemand die - net als de gemiddelde westerse man - doodsbang wordt, de camera pakt om het te filmen of de politie belt?

Of ben jij iemand die op die drie mannen afgestormd komt om hen morsdood te meppen?

Ik heb werkelijk geen idee.

Jij dan.

markwiering
Confusie schreef:
Ik heb werkelijk geen idee.

Jij dan.

Ik storm erop af, natuurlijk!

Jij kunt jouw mobiele telefoon pakken en de politie bellen, maar tegen de tijd dat de politie er is, is het slachtoffer allang dood.

Jij kunt jouw camera pakken om de mishandeling te filmen, maar dat zorgt er niet voor dat die mishandeling stopt. Die persoon wordt evengoed vermoord, of jij het nu filmt of niet. Die drie daders kunnen daarna wel een straf krijgen van de rechter met jouw video als bewijsmateriaal, maar het kwaad is dan al geschied.

Het enige wat helpt, is zelf ingrijpen.

Wat heb jij in te brengen tegen drie man, dan.

markwiering
Confusie schreef:
Wat heb jij in te brengen tegen drie man, dan.

Jij hebt inderdaad kans dat ik er in mijn eentje niet in zal slagen om de mishandeling te stoppen, maar als ik het niet eens probeer, weet ik zeker dat niet gaat lukken.

Niet geschoten is altijd mis.

Het is verder ook afhankelijk van de mannen zelf, zoals: hoe sterk zijn zij? Hoe alert zijn zij? Hoe goed is hun reactievermogen? Hoeveel vechtsportkennis hebben zij?

Maar, dat soort dingen weet ik van tevoren niet. Dat weet ik alleen als ik ingegrepen heb. Dan kom ik er wel achter of ik die persoon kan redden, of dat het niet gaat lukken.

Er is ook een ander spreekwoord: als één schaap over de dam springt, volgen er meer.

Jij hebt dus kans dat zelfs al zou ik er in mijn eentje niet in slagen om die drie mannen te neutraliseren, dat alleen al het feit dat ik ingrijp, de andere omstanders ook sneller geneigd zullen zijn om in te grijpen en mij te hulp te schieten in het redden van die persoon.

Er is in ieder geval over nagedacht.

markwiering

Bor, wat doe jij eigenlijk als jij aan het fietsen bent, en iemand haalt jou in?

Laat jij die persoon dan zomaar op jouw eer schijten? Laat jij toe hoe die persoon jou publiekelijk vernedert? Laat jij toe hoe die persoon laat zien: "Ik ben een grotere alfa dan jij!" ? Laat jij toe dat jij terneergeslagen aankomt op jouw bestemming met: "Mijn eer is ondergescheten!" ?

Of ben jij, net als ik, een stoere ouwe mannekerel die denkt: "Dat laat ik niet op mij zitten!", waarna jij harder begint te fietsen, die persoon zelf weer inhaalt en hem/haar vervolgens voor probeert te blijven?

markwiering
Hier, ik kan nog een frustratie toevoegen.

Wanneer een zichzelf belangrijk voelende moderator besluit om een paar berichten van jou te verwijderen zonder dat deze de regels overtreden, en vervolgens bezwaarschriften over het berispelijke moderatoroptreden negeert.

Squall Lionheart (moderator)
markwiering schreef:
Bor, wat doe jij eigenlijk als jij aan het fietsen bent...

Echte mannen fietsen niet.

markwiering schreef:
Laat jij die persoon dan zomaar op jouw eer schijten?

Sure sure, poop away!

markwiering schreef:
waarna jij harder begint te fietsen

Klinkt vermoeiend...
https://i.ytimg.com/vi/AyE_y9sg4Ps/hqdefault.jpg

Maar Mark, is je mannelijkheid en eer dan echt zo fragiel dat iemand met haast het al aan't wankelen brengt?
Sounds pretty beta, bro.

Remi
markwiering schreef:
Of ben jij, net als ik, een stoere ouwe mannekerel

MikeMannuh
Holy shit... deze thread. Ik weet werkelijk niet of het comedy gold is, of dat het echt diep diep triest is

Ik voeg- als het om de posts van marky Mark gaat - nog een derde optie toe:
https://media.giphy.com/media/srTYyZ1BjBtGU/giphy.gif

MikeMannuh schreef:
Holy shit... deze thread. Ik weet werkelijk niet of het comedy gold is, of dat het echt diep diep triest is

Vooral diep triest. Negeer dat vervelende trolletje toch gewoon allemaal. Bleh.

MikeMannuh
Ajax&Litmanen1 schreef:

Vooral diep triest. Negeer dat vervelende trolletje toch gewoon allemaal. Bleh.

Haha ik moet bekennen dat ik er toch een aantal keren hard om heb moeten lachen, maar het is een overduidelijke troll ja

Frustrerende discussies en geruzie verwijderd.

Squall Lionheart schreef:
Frustrerende discussies

...maar...maar...de thread heet toch ook heel duidelijk 'frustraties'?

How rustig, ik ga even de vredesbewaarder spelen van dit liefelijke ooit vredige plek op het internet. (Voor dat dit mega hard verwijderd wordt door de mod uit Final Fantasy 8, alles strak met Rinoa?).
Goed mijn lieve vrienden, Squall en ik hebben dit gisteren ook even besproken, maar waarom zoveel kappen op iemand, die volgens mij echt niets slechts bedoeld. Het is zijn vage, onverstaanbaar voor de rest humor. Maar hier zo hard in opjagen en de persoon in kwestie beledigen maakt je heus geen beter persoon dan Mark hoor

Dus laten we vredig bij deze kerstperiode met elkaar doen en een humbajee momentje indien nodig. Ik denk dat we Mark lekker in zijn eigenheid maar moeten laten doen. He doesn't harm anyone guys
Als het je niet aanspreekt, gewoon lekker niet op reageren, indien je toch aansluiting voelt, give that guy a like.

En neem een voorbeeld aan Squall, als je er een goeie troll joke in ziet, maak de joke nog beter.

Peace out!

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=Xtr3vIKNHFY

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

Ey Mark:

I want to know what love is.

I want you to show me.

Remi
Kerst of niet, ik ga dit gedrag niet goedkeuren, liken of doen alsof hij niet beter weet. Ik als boerenlullengebruiker kan hier niks aan veranderen, dus ik vind het gescheten.
Daarom zeg ik; Doei!

Remi schreef:
Kerst of niet, ik ga dit gedrag niet goedkeuren, liken of doen alsof hij niet beter weet. Ik als boerenlullengebruiker kan hier niks aan veranderen, dus ik vind het gescheten.
Daarom zeg ik; Doei!

Uitgeschreven omdat je die vervelende troll niet moet? Jammer man, weer een oudgediende hier weg. Spijtig. Hopelijk bedenk je je nog.

Wa dachie:

Eventjes deze kerst een onbegrijpelijke huilmove in een topic waar niemand je ooit heeft gedwongen er ook maar een keer op te klikken.

In dit geknepen bilspleet tijdperk misschien maar beter ook.

Als je op die manier bereidheid kunt tonen je eigen zure gezicht af te ruimen.

Jammer dat Remi zich heeft uitgeschreven.
Hopelijk komtie terug.

Nog wat onvriendelijke berichten verwijderd.

Aw, hebben jullie nog door zitten ruziën tijdens mijn afwezigheid... Tsk, tsk, waar was die christmas spirit?
Santa's goin down, repeat Santa is down!
http://www.atbreak.com/wp-content/uploads/2011/12/Santa-Owned-By-Riot-Police.jpg

Zo, nu al die kerstfrustraties back in de bottle tot volgend jaar!

markwiering
Zo, jongens, daar ben ik weer!

Jammer om te zien dat Remi zich tijdens mijn afwezig zo aan mij begon te ergeren, dat hij zich heeft uitgeschreven van deze webplek. Ik bedoel... Ik had hier de afgelopen week niks geplaatst! Waar kon hij zich aan ergeren?

Zat hij misschien mijn oude berichten twintig keer achter elkaar te herlezen, waarna hij dacht: "EN NU IS HET GENOEG! IK GA WEG!!!" ?

In ieder geval, ik wens jullie allen een vrolijk kerstfeest toe en een gelukkig, voorspoedig en gezond 2019!

Op dit moment een interessante docu op de NPO waar allerhande notoire verbale begaaiers aan het woord komen genaamd 'Dat zijn geen grappen!'.

Misschien ook relevant voor de intense levenskwesties tot op heden gaande geweest op dit ene kleine plekske internet.

markwiering
Confusie schreef:
Op dit moment een interessante docu op de NPO waar allerhande notoire verbale begaaiers aan het woord komen genaamd 'Dat zijn geen grappen!'.

Misschien ook relevant voor de intense levenskwesties tot op heden gaande geweest op dit ene kleine plekske internet.

Heb jij de exacte naam van die documentaire, of een link waar ik die documentaire terug kan kijken?

mister-fool schreef:
Jammer dat Remi zich heeft uitgeschreven.
Hopelijk komtie terug.

En MikeMannuh heeft zich ook uitgeschreven? Jammer van beiden!

Gast
geplaatst: vandaag om 19:12 uur

geplaatst: vandaag om 19:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.