menu

Overig / Algemeen / Frustraties

zoeken in:
Komische is dat overal waar ik wat zeg er commentaar wordt gegeven,en dat zijn de mensen die vrage om een ban terwijl ze zelf uitdagen,maar is prima hoor!

Mensen die denken dat Call of Duty 5 een slecht spel is en RDR saai vinden.

School : docent Duits, die Duitsers moet mij altijd hebben
School : mijn Mentor: hij geeft levensbeschouwing!!!
School : die mensen in dat hoekje die altijd in zich zelf snijden. (Ik vind persoonlijk dat het niet kan dat mensen zich zelf pijnigen voor de lol en ik weet dat veel mensen het hier mee eens zijn. Het is dan wel hun eigen keus, maar ik vind het toch weer iets wat gewoon niet kan..)

Games: slechte games.
Films: slechte films.

284
School : die mensen in dat hoekje die altijd in zich zelf snijden. (Ik vind persoonlijk dat het niet kan dat mensen zich zelf pijnigen voor de lol en ik weet dat veel mensen het hier mee eens zijn. Het is dan wel hun eigen keus, maar ik vind het toch weer iets wat gewoon niet kan..)

Zit je op het speciaal onderwijs ofzo ?

Nee, emo's heb je op elke school hé

284
Jeetje wat gaat de wereld hard achteruit !!!

En de school doet hier niks aan, contact opnemen met ouders of instanties ofzo ?

284
WAAROM ?

Waarom is er %*&*#@ nog geen ACE COMBAT op de *%%$# PS3, de game is *(*(&^ geboren op de PSX, en deeltje 6 is @[email protected]*&* al een jaar of 3 uit op de XBOX 360 #$#*%* hier kan ik echt zo kwaad om worden, gelukkig is H.A.W.X. nog een kleine troost !!!

Ravnoss
284 schreef:
WAAROM ?

Waarom is er %*&*#@ nog geen ACE COMBAT op de *%%$# PS3, de game is *(*(&^ geboren op de PSX, en deeltje 6 is @[email protected]*&* al een jaar of 3 uit op de XBOX 360 #$#*%* hier kan ik echt zo kwaad om worden, gelukkig is H.A.W.X. nog een kleine troost !!!

Als ik je van je frustratie af kan helpen mag je hem bij mij wel een keer op de 360 komen spelen

284
Er zijn al plannen om na de verhuizing een tijdelijke ruil te doen mijn PS3 voor de XBOX360 van een vriend ik moet dan alleen Ace Combat op marktplaats scoren maar bedank voor het aanbod.

Ik moet mijn identiteitsbewijs laten verlengen, oftewel: nieuw paspoort. Ik dacht er even mee te wachten en bestelde vannochtend een XFX HD 5770 XXX, Even later werd ik gebeld, of ik een geldig identitiesbewijs naar mijn bijbaan kon sturen. Nu geld bij elkaar zoeken om dat ding te bestellen bij het gemeentehuis....

gamelord
Woops dat is effe balen WeZet!!...zo'n plastic kaartje is ook nog eens hartstikke duur!!

En dan moet je ook nog een vingerafdruk afgeven. (nederland)

Ergste is nog het wachten om alleen even te zeggen dat je je paspoort wil verlengen. Ik heb 3 uur moeten wachten voordat ik eindelijk aan de beurt was. Dan nog 5 dagen wachten voordat je eindelijk wat kan ophalen en sta je weer in de rij om het paspoort op te halen.

gamelord
Bij mij was het vorig jaar fout gegaan...(mijn nieuwe was zoekgeraakt...stond die tussen de verkeerde achternaamletter , 2 weken geduurd voor dat ik hem eindelijk had.

Vanochtend toch maar gedaan. "Gaat u op reis?" Nee mevrouw, ik vind het simpelweg heel erg cool om met zo'n mapje te mogen lopen dat niet in mijn portemonnee past, en dat meen ik. Wat ik werkelijk zei: "Nee, maar het is handig voor het geval dat".

De analoog stick van mijn Guitar Hero drumstel is stuk, dus ik wilde bellen met Nintendo, want ik zit nog ruim binnen de garantie.

Nou goed, ik bel naar het nummer dat ik kreeg van de Bart Smit, krijg je zo'n kieslijn. Reparaties.. Overige apparaten... Vervolgens krijg ik te horen: "Al onze medewerkers zijn afwezig vanwege het WK, bedankt voor uw begrip."

Hoe belachelijk is dat?!

bedankt voor uw begrip."

Vooral dat, krijg je altijd te horen...maar je hebt helemaal geen begrip .

Niet in slaap kunnen vallen.

Als ik netjes om 12 uur wil gaan slapen lig ik om half 3 nog na te denken. Bah

En als ik naar GamesMeter ga in de hoop gezellig te kunne praten op de forums en er dan geen updates blijken te zijn

Dat vind ikzelf ook altijd ontzettend frustrerend.

wiiplayer schreef:
Niet in slaap kunnen vallen. Als ik netjes om 12 uur wil gaan slapen lig ik om half 3 nog na te denken. Bah

Dit heb ik ook, soms slaapwandel ik ook. Ook heb ik vaak last van nachtsnacken..

Tja, wie wil er nou geen frikandel om 3 uur s' nachts dan. En na een avond stappen mogen het er gerust 5 zijn

Ik vind het irritant dat er altijd wat is bij de ingang van de supermarkt,of van die kutkinderen die vragen om dingen die bij de AH dan te krijgen zijn zoals die beestjes tijdens het WK enz.Staan ze allemaal te wachten,alsof ze ze krijgen van me.
Of die kaasknabbels die bij de ingang staan met zo'n blaadje,elke dag,goedemiddag,goedeavond,goedemorgen,tot ziens,ze spreken je maar aan maar willen alleen maar die onzin kwijt,zou me kapot schamen als ik daar de hele dag stond.

Ja, klopt ja. Ik moest eens een keer bijna kotsen in een supermarkt toen ik een of ander heel goor drankje moest proeven.

jellecomicgek72 schreef:
Ja, klopt ja. Ik moest eens een keer bijna kotsen in een supermarkt toen ik een of ander heel goor drankje moest proeven.

Je moest ja?

Ja, ze dringen af en toe zo aan in zo'n supermarkt. Ging ze ook nog vragen of ik 2 pakken wilde kopen.

Haha dat vind ik juist af en toe wel relax,bij Albert Heijn(woon er 2 straten naast,en Wesley,winnaar van Popstars woont erboven ja lekker belangrijk detail ) hebben ze juist heel vaak gratis dingen,blokjes kaas,stukjes vlees en die drankjes en koekies enz enz
Heel vaak loopt zo'n temijer ff weg(valt me op dat het nooit lekkere chicks zijn maar altijd fossielen) met zo'n dienblad terwijl er drankjes achterblijven bij d'r 'tentje' en dan zuip ik gelijk een paar van die kleine glaasjes tot me dorst gelest is.
En dan ff 3x langslopen bij de kaas en vlees enz,en pak altijd al een paar tegelijk.
Voor me ontbijt ken ik langs de AH zonder te betalen.

haha ja het klopt wel ja. Effe een bakkie koffie leuten, blokje kaas en worst en weer wegwezen.

Blokje kaas! Zolang het niet jong is.

Argh, dat vind ik toch zo frustrerend he, als het jonge kaas is.

Jonge kaas is de beste kaas die er is. Snap niet dat mensen oude kaas eten is zo goor!

Ik snap niet dat mensen überhaupt kaas eten...

Gast
geplaatst: vandaag om 14:02 uur

geplaatst: vandaag om 14:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.