menu

Overig / Algemeen / Frustraties

zoeken in:
misterwhite
Neenee, ik bedoel in het algemeen dagelijks leven. Op school zie ik het zeer vaak gebeuren dat ze iemand anders hun gedrag kopieren voor te kunnen opvallen.

Dr. Salvador
Hahha, ja dat ken ik, compleet kansloos!

Op school zie je soms gozertjes lopen: EYYY, man, ik ben 50 Cent, Hanss Up Biaths! Hahah

misterwhite
Of gewoon als ze afkomen: Yow man, check men nieuwe addidasshirt uit die ik van een vriend heb geleend (Dit is echt gebeurt )
De rare mensen zijn de wereld nog niet uit.

Dr. Salvador
Ja, of wat dacht je van deze: Check ma niuew Nykies Bratha!

misterwhite
Percies of ze na school de buurt onveilig gaan maken
Ik begrijp die kerels toch echt niet!

Sowieso blanke jongens die woorden als Bratha of Surinaamse woorden gaan gebruiken... echt idioot.

Dr. Salvador
Haha, ach ja: Zulke stoertjes hou je altijd, wat doe je er aan, maar ik vind ze eerder lachwekkend. Als ze gewoon normaal doen, dan is het geen probleem, ze zetten zichzelf voor gek.

Maar soms heb je gastjes die denken ook nog stoer te zijn, en grote bekken te geven, daar moet ik niks van weten!

Dr. Salvador
Brains schreef:
Sowieso blanke jongens die woorden als Bratha of Surinaamse woorden gaan gebruiken... echt idioot.

Vind ik ook, vind ik ook.

Laatst ik was bij de Jumbo, komt er een gozer na me toe. Ehh, Bratha, pas mij even een euotje!

misterwhite
En dan heb je ook nog zo van die kerels die proberen die dan proberen zo'n woordenschat te gebruiken maar het toaal niet kunnen uitspreken. Dan denk ik toch soms "waar gaat de wereld toch naartoe"

En dan zijn ze gewoon in Nederland opgegroeid door Nederlandse ouders...Ik ken ook nog mensen met Surinaamse ouders en die praten wel gewoon normaal Nederlands.

Dr. Salvador
Ja, en dan sommige mensen zeggen dan. Ik heb geen dukku meer enz, en die gene heet dan Kees bijvoorbeeld!

Maargoed, TMF kijk ik ook niet, je hoeft hem maar op TMF te zetten en je ziet 50$ weer op de buis, of Lil Wayne, enz.

TMF en MTV zijn allebei frustraties van mij. Ik zet m'n eigen CD'tjes wel op.

misterwhite
De reclame van TMF voor die filmpjes en ringtones voor je gsm vind ik echt irritant.

Dr. Salvador
Ik vind het irritant dat als ik aan het zappen ben, en ik zet hem op TMF, dat zelfs de presentators daar praten alsof ze uit de Hood komen:

Check dit
Fuck it
Aight

Dr. Salvador schreef:
(quote)

Vind ik ook, vind ik ook.

Laatst ik was bij de Jumbo, komt er een gozer na me toe. Ehh, Bratha, pas mij even een euotje!

Dr. Salvador

Ik betrap me er zelf ook wel een beetje op. Ga met heel veel turken, marokkanen etc om. Ga vanzelf wat gebrekkig nederlands praten.

En dan vindt ik het toch er raar dat jij Dr. Salvador, Shadowmaster zo mag. Wat als ik iemand ken die dat doet is hij het wel. Ironisch.

Dr. Salvador
Ik ga ook wel met marrokanen enz om, ik heb echt geen hekel aan die mensen, maar ik me wel soms er aan storen als het erg overdreven gedaan wordt, maar dat vind ik dan ook niet zo erg. Wat ik wel erg vervelend vind zijn de volgende dingen: Gastjes die denken stoer te zijn, en de taal na apen. Bijvoorbeeld iemand die pietje heet, en die praat als: Hey Bratha, Dukku!.

En aan gasten die denken een grote bek te moeten geven, aan iedereen en buschauffeuren, en dokters enz moeten in elkaarslaan, enz, daar heb ik een hekel aan, iederen weet wel wat ik daarmee bedoel.

En waarom zou ik Shadowmaster niet mogen dan?, Ik mag hem als mijn eigen familie! , echt, super usser!. Maar Shadowmaster praat ook zo, maar ik kan er zeker om lachen, en hij scheld mij ook nooit uit, altijd even beleefd tegen mij, en daarom mag ik hem ook zo, ik mag iedereen die aardig tegen mij doed, dan doe ik ook aardig terug tegen iedereen, ik maak geen ruzie uitmezelf, en zoek ook geen ruzie, zoals veel wannabe gangstertjes!. Daar heb ik een hekel aan, nogmaals.

Echt niet aan buitenlanders hoor, integendeel, er zijn buitenlandse mensen die ik heel erg mag, maar je hebt ook veel rotte appels, maar dat heb je ook bij Nederlanders, maar het is toch net iets vaker loos bij Buitenlanders op het nieuws enz, en de grote steden, en gasten die ruzie zoeken heb ik een hekel aan, en ze kunnen dan nog zo overdreven praten, dat maakt mij niet uit, zolang ze maar normaal doen, en geen ruzie zoeken!

Dr. Salvador schreef:
maar het is toch net iets vaker loos bij Buitenlanders op het nieuws )

Dit komt natuurlijk ook door hoe het nieuws gebracht wordt.
Voorbeeld, als er iets gebeurd in de wijk waar ik woon, komt het altijd mét wijknaam in de krant te staan. Terwijl bij andere wijken komt misschien een straatnaam maar nooit de naam van de wijk. Resultaat is dat de wijk waar ik woon nog al berucht is geworden terwijl er veel onvriendlijkere wijken zijn hier in Groningen. Ik denk dat dit met buitenlanders in het nieuws niet anders is.

Dr. Salvador
Klopt ook wel, het nieuws zet het soms nog dikker aan, maar uit ervaring weet ik het ook dat het nieuws niet altijd liegt......

284
WK AKTIES VAN SUPERMARKTEN !!!

Oke twee jaar geleden had je wuppie's heel leuk bedacht en super succesvol maar niet voor mij !

Dit WK bedelen alle supermarkten met die domme kut WK poppetjes en akties, gadverdamme dood ziek word ik er van

o.a.
Digros. WK Handjes
Super de Boer. Bungel's
Plus. WK juichbandjes
Spar. WK Spary's
C1000. VoetbalGogo's

Achterhaalde tyfuszooi, er zou een verbod op moeten komen !

WK Spary's? Haha! Die heb ik nog niet gezien

Met de... wuppie wuppie wuppie~

Ps. Check 0:28, ass.

misterwhite
Reclame tijdens films zorgen ervoor dat ik ze vaak afzet. De reclame duurt gvd 10 minuten en als het een lange film is zitten er zo even 4 reclamepauzes tussen.
En dat maakt dus 40 minuten aan reclame Verpest gewoon de hele film!

Idd. Bij een echt lange film zitten er zelfs 6 pauzes in. Een gewone film 3 à 4. Van mij is 2 genoeg en bij een lange 3.

misterwhite
Ik kijk de laatste tijd alleen nog maar films op dvd ofwel neem ik het op gewoon voor de reclames te vermijden.

- Die lijers die aan de deur komen met allemaal onzin.
Zit ik chill iets te kijken ofzo,gaat de bel,en ja hoor,weer een gozer die me van de Nuon wil afhelpen.En nooit geile lekkere teven in een strak jurkje,nee nee,altijd gasten.
En dan komen ze met allemaal statistieken en dat ik meer betaal bij de Nuon bla bla.
Nee,ik heb geen interesse bilridder!!!

- Zwanen met kleintjes die op het midden van een fietspad zitten waar je niet omheen kunt en dan aggresief worden.

- Winson Gerstanovietzofzo en Kwalbert Verlinde

- Zondag lekker relaxdagje hebben,kater soms,en dan niet het huis uitwillen,niet douchen,niet aankleden,gewoon chillen,en dan kom je erachter dat je peuken op zijn,frusterend!

Dr. Salvador

Hahah ik blijf om zijn berichten lachen.
Eén ding is zeker; Hij heeft hillarische humor!

Hmm... Not my cup of tea. Je moet er van houden denk ik.

Wat een frustraties. fucking geniaal!

Gast
geplaatst: vandaag om 19:45 uur

geplaatst: vandaag om 19:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.