menu

Overig / Algemeen / Frustraties

zoeken in:
avatar van patenpac
Een iets of wat vaak voorkomend gegeven, maar ik had geen idee dat het me zo zou storen als het op gamevlak aankomt.

Ik had mijn (wekelijkse) bestelling geplaatst bij Bol.com, en had hierbij geopteerd om eens Pokémon Brilliant Diamond aan te schaffen, gezien ik toch terug in een Pokémon fase zit. Nu kwam mijn pakketje eindelijk aan, wil ik meteen mijn Pokémon game opzetten, en wat zie ik, hebben ze me Rayman Legends: Definitive Edition geleverd. Uiteraard is het mogelijk dat men eens een verkeerd product levert, maar mijn eerste reactie was toch wel het volgende:
"Domme oelewappers! Hoe kunt ge nu potverdekke Rayman en Pokémon door elkaar halen! Da zietge nu toch dat dit niet hetzelfde is!"
Gevolg: een iets kwadere mail naar Bol.com klantenservice dan wat normaal is voor me.

Ik begrijp volkomen dat mijn reactie hier wat te fors was, maar ik betrap me er dus toch nog op dat alles in verband met gamen me toch nog wat nauwer ligt als verwacht

avatar van Grovonion
Dit is iig geen veelvoorkomend probleem. En inderdaad ergerlijk, destemeer omdat games niet zomaar door mensen uitgezocht worden, maar met barcode door computers gescand worden. Vergissen is in principe uitgesloten.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Jaaaaaa het hooikoortsseizoen is weer begonnen!!!!

avatar van Confusie
Sterkte kul.

Er komen wel mooiere tijden aan.

avatar van Sinner
Confusie schreef:
Er komen wel mooiere tijden aan.


Ja. Nog even wachten tot in oktober 2024 en je bent er weer vanaf. Afhankelijk van welk soort je last hebt.

Ik heb het zelf ook maar niet meer in danige mate dat ik mijn ogen uit mijn hoofd nies. En eerder in het naseizoen en voorseizoen. Tijdens de zomer valt het wel mee.

avatar van Confusie
Het zijn vele grauwe plensdagen geweest en in oktober heb je dat weer nu komt dat eindelijk stukje bij beetje op z’n eind dus als je hooikoorts in dermate hinderlijk is dat je daardoor naar die grauwe dagen weer verlangt dan is dat wel tricky ja.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:07 uur

geplaatst: vandaag om 16:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.