menu

Overig / Algemeen / Vraag van de dag

zoeken in:
avatar van Hadouken
Gaat Nederland vanavond winnen van Spanje?

- jellecomicgek72: Ze gaan het heel moeilijk krijgen denk ik. Voorspelling: 1-1 met de rust. Rond de 80ste minuut 2-1 voor Nederland en zo blijft het.

- Hadouken: Heb 3-0 voor Spanje gepouled met de eerste goal van Costa. Ik hoop natuurlijk totaal anders.

avatar van JustMike
Gaat Nederland vanavond winnen van Spanje?


- jellecomicgek72: Ze gaan het heel moeilijk krijgen denk ik. Voorspelling: 1-1 met de rust. Rond de 80ste minuut 2-1 voor Nederland en zo blijft het.


- Hadouken: Heb 3-0 voor Spanje gepouled met de eerste goal van Costa. Ik hoop natuurlijk totaal anders.

- JustMike: Nee. Ze gaan worden ingemaakt gok ik.

All Seeing Fish
Ik had 2-0 voorspeld, dan is 1-5 echt een enorme meevaller 0-6 is het verschil.

avatar van JustMike
Ik ben blij met de uitslag, maar compleet onverwachts Mooie verrassing! Dit brengt hoop.

avatar van Hadouken
Gelukkig had ik het compleet mis, totaal onverwacht Oranjeeee!!!!!

avatar van jellecomicgek72
Gelukkig had ik geen wedje met iemand gelegd. Wát een wedstrijd!! Hopen dat ze dit de rest van het wk kunnen vasthouden!

spelfreak
Wat vindt je tot nog toe van het WK? Wat verwacht je er nog van?

Spelfreak - Geweldig WK tot nog toe. Heb van elke wedstrijd genoten. Verwacht zelf dat Nederlands tot de halve finales komt.

avatar van DarthSolidKevin
Wat vindt je tot nog toe van het WK? Wat verwacht je er nog van?

Spelfreak - Geweldig WK tot nog toe. Heb van elke wedstrijd genoten. Verwacht zelf dat Nederlands tot de halve finales komt.
SolidKevin - Ik volg het eigenlijk niet. Het enige wat ik kijk is VI Oranje, omdat ik daar altijd wel mee kan lachen.

AvMerode
Kijk zelf altijd graag naar de Duitsers omdat ze echt als team werken.
Veel overspelen en gewoon puur voetballen. Er is niet echt een persoon die boven de rest uit steekt, maar dat is meer dan prima omdat ze dan puur op teamwerk concentreren.
Ben geen voetbal liefhebber overigens, maar kijk wel altijd naar Oranje en de Duitsers tijdens WK.

avatar van JustMike
Goed wk tot nu toe! Veel doelpunten, veel penalty's, veel actie. Op 3/4 wedstrijden na heb ik ze tot nu toe allemaal gezien en mijn favoriete wedstrijden waren toch die van Nederland en de tweede van Brazilië. Geen doelpunten, maar wel aardig wat actie! Trouwens, Portugal stelde wel echt teleur en een domme actie van Pepe!

avatar van jellecomicgek72
Ik vind het allemaal beter dan verwacht gaan. Tegen spanje was legendarisch bijna, echt genoten van die wedstrijd. Tegen Australie was rete spannend, we mogen van geluk spreken dat we die wedstrijd hebben gewonnen. En ja vandaag.. Niet mijn favoriete opstelling hoe ik oranje het liefst zou willen zien maar wel schitterende goals van nieuwkomer Depay en Fer. Robben speelt echt een top wk, lang geleden dat ik hem zo goed in vorm heb gezien als nu dit wk. Vreemd wk dit trouwens, veel grote landen (spanje, portugal, italië) bakken er helemaal niks van. Ik denk dat als Nederland dit zo vast weet te houden dat we wellicht best wereldkampioen kunnen worden. Hopelijk geen wk 2010 flashbacks...

avatar van JustMike
Ach, de finale Nederland-Spanje wordt het toch niet meer. En we zijn eerste geworden in de poule des doods, wat natuurlijk niemand verwacht had! We maken goede kans op de wereldtitel imo, maar we zijn er nog lang niet. Laten we maar gewoon wedstrijd voor wedstrijd kijken!

avatar van Princess Piranha
Dit is eigenlijk het eerste WK wat ik echt volg. Voorheen keek ik alleen als Nederland speelde, maar heb nu aardig wat andere wedstrijden gezien. Nooit gedacht dat ik interesse zou kweken voor voetbal, haha! Sommige wedstrijden voelde een beetje suf, maar de meerderheid gingen nek aan nek of voelde spannend. Ik verwacht dat het zo door blijft hobbelen met alle landen.

avatar van Princess Piranha
Nieuwe vraag: Wie is... DE MOL?!
(Ik ben vast niet de enige die het kijkt hier!)

spelfreak
Is er niet net een seizoen afgelopen? Of zijn er meerdere seizoenen per jaar?

Ik volg al die Nederlandse series ook niet .

Na een kijkje op de site gok ik op Margriet.

Journalisten kun je nooit vertrouwen. Zeker niet die wat Magriet heten.

Ik heb nog nooit een Magriet ontmoet die ik mocht. (Alvorens excuses als iemand op de site Magriet heet.)

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Nieuwe vraag: Wie is... DE MOL?!

spelfreak - Na een kijkje op de site gok ik op Margriet.
Winkelwagentje - Nog niet echt een verdachte op t oog. Als ik een gokje moet wagen dan zou ik zeggen Evelien.

avatar van DES-Niels
Nieuwe vraag: Wie is... DE MOL?!

spelfreak - Na een kijkje op de site gok ik op Margriet.
Winkelwagentje - Nog niet echt een verdachte op t oog. Als ik een gokje moet wagen dan zou ik zeggen Evelien.
Niels - Ik verdenk Viktor Brand.

avatar van jerom1234
Nieuwe vraag: Wie is... DE MOL?!

spelfreak - Na een kijkje op de site gok ik op Margriet.
Winkelwagentje - Nog niet echt een verdachte op t oog. Als ik een gokje moet wagen dan zou ik zeggen Evelien.
Niels - Ik verdenk Viktor Brand.
Jerom1234-Marlijn of Margriet

avatar van Princess Piranha
Ik was deze vraag vergeten! Leuk om te zien dat een paar het goed hadden
Grappig dat Margriet het was, ik vond haar bij de televisie/camera opdracht raar doen. Dus ze is even mijn hoofdverdachte geweest. Totdat mensen om mij heen mij hadden overgehaald dat het andere mensen waren, haha.

spelfreak
Geen enkele seconde van dat programma gezien. Toch had ik het goed.

What's in a name. That which we call a journalist can be as deceiving and lying by any other name.

All Seeing Fish
Om geen onnodig topic te openen stel ik de vraag hier.

Ik wil voor mijn zoontje Disney Infinity 3.0 kopen, het liefst heb ik mijn zoontje op de Wii U en niet op de Xbox One mits er een verschil is in graphics.

Heeft Disney Infinity 3.0 op verschillende consoles ook verschillende graphics?
Net zoals zijn voorganger heb ik het idee van niet, maar er is ook niks over te vinden op het internet!

avatar van Kimmyboy
Voor zover ik heb gelezen loopt de versie op de Wii U op 720p, en die van de PS4 op 108op. Over de Xbox One wordt helaas niet gesproken, maar ik gok erop dat die dezelfde audiovisuele kwaliteiten heeft als de PS4.
Bron: Gebaseerd op de reactie van Nico07.

All Seeing Fish
Dat is een klein verschil.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Berichten verplaatst naar Overig > Algemeen > De Coronacrisis

Gast
geplaatst: vandaag om 15:50 uur

geplaatst: vandaag om 15:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.