Overig / Algemeen / Het grote tv / filmtopic
zoeken in:
0
geplaatst: 29 maart 2010, 20:38 uur
@Dr. Salvador.
Haha ik keek ook iedere maandagavond Deadliest Warrior
Alleen waarom komt het nu niet meer
Aantal jaren was er ook zo iets met dieren gedaan(niet echt). Zo'n computersimulatie bedoel ik dan. Weet iemand hoe dit ook al weer heette?
Haha ik keek ook iedere maandagavond Deadliest Warrior

Alleen waarom komt het nu niet meer

Aantal jaren was er ook zo iets met dieren gedaan(niet echt). Zo'n computersimulatie bedoel ik dan. Weet iemand hoe dit ook al weer heette?
0
geplaatst: 29 maart 2010, 23:03 uur
Die ken ik wel. Vond ik toen ook erg vet. Weet alleen niet meer hoe die heet. Keek trouwens ook altijd na DW. UFC. Geweldig. 

0
geplaatst: 30 maart 2010, 08:12 uur
UFC Season 10 
Die eerste aflevering, dat die Abe Wagner minimaal een snee van 5 cm op zijn voorhoofd had waar bloed uitspoot. Verder vond ik die Rampage echt een mongool, trash talking tussen hem en Rashad Evans waren wel weer cool

Die eerste aflevering, dat die Abe Wagner minimaal een snee van 5 cm op zijn voorhoofd had waar bloed uitspoot. Verder vond ik die Rampage echt een mongool, trash talking tussen hem en Rashad Evans waren wel weer cool

0
Dr. Salvador
geplaatst: 30 maart 2010, 08:22 uur
Ja, dat stuk heb ook gezien, waar zijn die mooie tijden gebleven! 
En DW was seieus mijn favoriete progamma, echt te goed!.
Maar ik kijk ook nog als het een leuke aflevering is altijd Reportage!

En DW was seieus mijn favoriete progamma, echt te goed!.
Maar ik kijk ook nog als het een leuke aflevering is altijd Reportage!
0
geplaatst: 30 maart 2010, 09:19 uur
UFC dat was echt triest. Ik vond het meer een real life soap.
Woensdag The Pacific (Band of Brohters deel 2)
Woensdag The Pacific (Band of Brohters deel 2)
0
Dr. Salvador
geplaatst: 30 maart 2010, 09:35 uur
Ja, dat wel, heb het af en toe een stukje gezien, er gaat niets boven DW! 

0
geplaatst: 30 maart 2010, 13:48 uur
Inderdaad, het was een beetje een soap. En vaak werd ik ook teleurgesteld door de gevechten. Maar vind de gewone UFC veel vetter.
0
geplaatst: 30 maart 2010, 14:52 uur
Als eerst die filmpjes op intrnet bekijkt van Kimbo als straatvechter en vervolgens krijg je die UFC soapjes voorgeschoteld op TV over een stel wijven die alleen maar aan het zeiken zijn, dan is dat best telleurstellend.
Kimbo vs Afro Puff and Big Mac - video.google.com
Als ze dit nou organiseren in hun tuintje en minder lopen janken dan kijk je tenmisnte weer eens.
Kimbo vs Afro Puff and Big Mac - video.google.com
Als ze dit nou organiseren in hun tuintje en minder lopen janken dan kijk je tenmisnte weer eens.
0
Dr. Salvador
geplaatst: 30 maart 2010, 15:02 uur
Zo, dat is nou het betere werk, geen wijven gezeik de hele tijd, maar gewoon volle gevechten! 
Dat is toch veel beter om naar te kijken, dat progamma leek meer op een soap, zelfs in de gemiddelde aflevering van GTST werd minder in gezeken de hele tijd, jullie begrijpen me he!?

Dat is toch veel beter om naar te kijken, dat progamma leek meer op een soap, zelfs in de gemiddelde aflevering van GTST werd minder in gezeken de hele tijd, jullie begrijpen me he!?
0
Dr. Salvador
geplaatst: 30 maart 2010, 15:05 uur
Hohooo! 
Check die oogbal op het einde, die jonge heeft zijn oogbal de bijna uithangen!
Dat is echt het betere werk!

Check die oogbal op het einde, die jonge heeft zijn oogbal de bijna uithangen!
Dat is echt het betere werk!
0
geplaatst: 30 maart 2010, 16:11 uur
Heb die al gezien Rujar. Inderdaad mooi gevecht. Maar het gevecht dat ik krijg te zien is niet tegen Afro puff enzo. Deze heb ik ook al gezien, maar het heeft de verkeerde titel.
0
geplaatst: 30 maart 2010, 16:57 uur
Kvond "The Ultimate Fighter" nog best wel cool.. Je kunt er niet meer omheen bij de meeste series gooien ze er een beetje real-life tussen.. Niet omdat ze dat zelf zo stoer en mannelijk vindne maar omdat mannen dat blijkbaar stiekem ook wel tof vinden..
Zelf geef ik het ook toe dat ik het ook leuk vind.. Je kunt wel elke zaterdag op euro sport naar boxen gaan kijken tussen 2 gasten die je niet kent maar voor wie ben je dan? Je kunt hooguit weten dat er een "Nederlander" is en daarvoor juichen.. Maar als je die mensen een beetje leert kennen dan kun je veel beter beslissen wie er van jouw zou mogen winnen..
Kbedoel kijk naar Kimbo.. Kzou hem normaal echt een agressieve uitslover vinden die alleen maar vecht met mensen die hij aan kan.. Nadat ik hem in de UFC zag heb ik mijn mening totaal omgedraait..
Zelf geef ik het ook toe dat ik het ook leuk vind.. Je kunt wel elke zaterdag op euro sport naar boxen gaan kijken tussen 2 gasten die je niet kent maar voor wie ben je dan? Je kunt hooguit weten dat er een "Nederlander" is en daarvoor juichen.. Maar als je die mensen een beetje leert kennen dan kun je veel beter beslissen wie er van jouw zou mogen winnen..
Kbedoel kijk naar Kimbo.. Kzou hem normaal echt een agressieve uitslover vinden die alleen maar vecht met mensen die hij aan kan.. Nadat ik hem in de UFC zag heb ik mijn mening totaal omgedraait..
0
gamelord
geplaatst: 6 juni 2010, 00:49 uur
Teddy Ruxpin...o,o toen was ik nog klein haha!! 
Dit blijft toch mijn nr.1 intro!! (Telekids 7:00 uur Tot 7:25 uur
)

)
0
War-Ultima
geplaatst: 6 juni 2010, 13:31 uur
Niels Hogenzon, oh my god daar keek ik vroeger zelfs naar, was er altijd gek op
.
.
0
geplaatst: 6 juni 2010, 22:28 uur
gamelord schreef:
Teddy Ruxpin...o,o toen was ik nog klein haha!!
)
(embed)
Haha, die tekenfilms heb ik raar genoeg nooit kunnen meemaken. Toch raar dat het deuntje ervan me nochtans bekend in de oren klinkt! Teddy Ruxpin...o,o toen was ik nog klein haha!!

)(embed)

0
gamelord
geplaatst: 7 juni 2010, 11:36 uur
The wizzard of oz!! 
Nou ik zei de turtles na mijn tijd...de tekenfilm dan hehe, na G.I. Joe, Transformers, X-men begon ik te kijken naar echte serie's.
Chips
A-Team
Dr. Who
(zo weird als je nog piepjong bent..en soms eng
)
Battlestar Galactica
enz enz.

Nou ik zei de turtles na mijn tijd...de tekenfilm dan hehe, na G.I. Joe, Transformers, X-men begon ik te kijken naar echte serie's.

Chips
A-Team
Dr. Who
(zo weird als je nog piepjong bent..en soms eng
)Battlestar Galactica
enz enz.

* denotes required fields.