Overig / Algemeen / Het grote tv / filmtopic
zoeken in:
1
geplaatst: 28 oktober 2024, 22:02 uur
...vanavond gezien. Ook eentje die ik zelf ook best overhyped vind. De satire (en aldus het grootste gedeelte van de eerste helft) vond ik best goed gedaan. Maar wanneer de body-horror het op zijn Cronenbergs-on-speed plots overneemt valt voor mij toch een deel van de charme van de film weg. Laat staan dat het allemaal ook nog eens 30 minuten of wat te lang duurt. Hier had ik echt geen 140 minuten van nodig - dat groteske einde bleef maar doorgaan en doorgaan en walgelijker worden tot op het punt dat het eigenlijk de eerste helft bijna teniet deed.
0
geplaatst: 28 oktober 2024, 22:20 uur
Confusie schreef:
Hier hetzelfde met Terrifier.
Het groteske geweld tegen vrouwen wat daar wordt getoond vind ik volkomen smakeloos en zie ik absoluut niet de toegevoegde waarde van in.
Eerste gezien, tweede afgezet, de rest skippen.
Hier hetzelfde met Terrifier.
Het groteske geweld tegen vrouwen wat daar wordt getoond vind ik volkomen smakeloos en zie ik absoluut niet de toegevoegde waarde van in.
Eerste gezien, tweede afgezet, de rest skippen.
Het heeft echt niks met geweld tegen vrouwen an sich te maken. Iedereen gaat er keihard aan, man, vrouw, kind, oud, jong.
0
geplaatst: 29 oktober 2024, 07:58 uur
In de tweede zit een scene met een dame die voor mij voorgoed de deur dicht heeft gedaan.
Vind het verder ook geen bijster sterke films met een interessant plot of iets.
De clown ziet er geinig uit maar verder ook geen bijster sterke character met een overtuigend achtergrondverhaal of wat dan ook.
Het draait puur om het in beeld in brengen van ranzige shit en vind het zelfs lichtelijk zorgwekkend dat deze derde portie van dit zo goed scoort.
Zou zeggen dat ik dan Srpski Film zelfs nog beter vind al hoef ik die ook absoluut nooit meer te zien.
Moet voor mij wel een diepere laag bevatten zoals The Babadook bijvoorbeeld.
Meer mijn type griezelfilm.
Vind het verder ook geen bijster sterke films met een interessant plot of iets.
De clown ziet er geinig uit maar verder ook geen bijster sterke character met een overtuigend achtergrondverhaal of wat dan ook.
Het draait puur om het in beeld in brengen van ranzige shit en vind het zelfs lichtelijk zorgwekkend dat deze derde portie van dit zo goed scoort.
Zou zeggen dat ik dan Srpski Film zelfs nog beter vind al hoef ik die ook absoluut nooit meer te zien.
Moet voor mij wel een diepere laag bevatten zoals The Babadook bijvoorbeeld.
Meer mijn type griezelfilm.
0
geplaatst: 29 oktober 2024, 09:14 uur
Niks mis mee dat iets je smaak niet is maar laten we niet doen of al die grote horroriconen van vroeger nou geweldige achtergrondverhalen hadden.
Art de clown is gewoon een freak en dat straalt hij uit. Ik vind hem vreselijk cool. En ook beangstigend.
Maar het heeft niks met specifiek vrouwengeweld te maken. Ik ken de scene uit deel 2, die was heel erg naargeestig ja. Maar in die films gaat iedereen op gruwelijke wijze dood.
Waarom dit goed scoort is omdat mensen denk ik wel eens een keer wat anders willen dan al die Hollywood horror dat vaak binnen de lijntjes blijft. Recent zag ik nog Smile 2, deed me niks. Maar Terrifier 3 zit dagen later nog in mijn hoofd met bepaalde stukken.
Srpski vond ik trouwens wel echt zorgwekkend. Dat was een slechte film, met een paar momenten die echt vies waren. Daar gingen ze bij 1 scene eigenlijk wel ver over het randje van fatsoen.
Art de clown is gewoon een freak en dat straalt hij uit. Ik vind hem vreselijk cool. En ook beangstigend.
Maar het heeft niks met specifiek vrouwengeweld te maken. Ik ken de scene uit deel 2, die was heel erg naargeestig ja. Maar in die films gaat iedereen op gruwelijke wijze dood.
Waarom dit goed scoort is omdat mensen denk ik wel eens een keer wat anders willen dan al die Hollywood horror dat vaak binnen de lijntjes blijft. Recent zag ik nog Smile 2, deed me niks. Maar Terrifier 3 zit dagen later nog in mijn hoofd met bepaalde stukken.
Srpski vond ik trouwens wel echt zorgwekkend. Dat was een slechte film, met een paar momenten die echt vies waren. Daar gingen ze bij 1 scene eigenlijk wel ver over het randje van fatsoen.
3
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 4 november 2024, 23:19 uur
Damn, deze is echt aan te raden. Ontroerende documentaire over een jongen met een zeldzame spierziekte, die leeft als kasplant bij zijn ouders thuis. Door middel van wat aanpassingen lukt het hem om World Of Wacraft te spelen, waar hij allerlei vrienden maakt en mensen helpt met persoonlijke problemen.
0
geplaatst: 5 november 2024, 09:24 uur
Ja, heb die ook een paar dagen terug bekeken. Erg mooi. Emotioneel einde ook met de uitvaart.
0
geplaatst: 12 november 2024, 23:59 uur
The Shadow Strays op Netflix. Schrijver / regisseur Timo Tjahjanto heeft al een paar leuke films gemaakt en ook deze is best de moeite voor de typische actie films als bvb The Raid. Bloedig, spectaculair, erg goed qua choreographie - maar enkel net wat te lang. Half uurtje had eruit gemogen en wat meer expositie was welkom. Maar zo te zien lijkt het alsof er wel eens een vervolg komt.
Overigens is Tjahjanto ook de regisseur voor het vervolg op Nobody. Aardig voor fans van extreem geweldadige actiefilms met een sausje Ninja.
Overigens is Tjahjanto ook de regisseur voor het vervolg op Nobody. Aardig voor fans van extreem geweldadige actiefilms met een sausje Ninja.
3
centurion81 (moderator)
geplaatst: 24 november 2024, 10:57 uur
Adult Swim's mini-serie Uzumaki op HBO Max, anime body horror verheven tot kunst!
0
geplaatst: 24 november 2024, 11:18 uur
centurion81 schreef:
Adult Swim's mini-serie Uzumaki op HBO Max, anime body horror verheven tot kunst!
Heb ik al een aantal weken terug gezien. (Grote) Kunst zou ik het ook niet noemen, maar blijkbaar dus wel heel erg getrouw aan de manga. Wat me doet hopen op meer van dit soort bewerkingen.
Nou...'kunst' als in, af en toe vond ik het wel heel erg fragmentarisch overkomen dan. Qua animatiestijl en zo dus vond ik het ook bijzonder geslaagd.
Ik koop zelf geen anime of manga, (plek en geld) maar houd wel van de stijl van Junjo Ito. Ook de reeks op Netflix van zijn hand (anthologie serie) was aardig.
Lees jij normaal wel de Mangas?
0
geplaatst: 24 november 2024, 13:03 uur
The Call met Lin Shaye en Tobin Bell.
Het gegeven van iemand die vanuit de dood gaat liggen bellen heeft wel wat vandaar dat ik ‘m had opgezet maar wat de film uiteindelijk was raakte weer eens kant noch wal.
Daar kon de aanwezigheid van twee hedendaagse horror iconen helaas ook niks aan veranderen.
Zoveelste matige griezelfilm het overgrote deel is gewoon ruk en dat is jammer.
Het gegeven van iemand die vanuit de dood gaat liggen bellen heeft wel wat vandaar dat ik ‘m had opgezet maar wat de film uiteindelijk was raakte weer eens kant noch wal.
Daar kon de aanwezigheid van twee hedendaagse horror iconen helaas ook niks aan veranderen.
Zoveelste matige griezelfilm het overgrote deel is gewoon ruk en dat is jammer.
4
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 24 november 2024, 19:39 uur
Ik vond The Substance onverwacht vet! Strange Darling cool 'nuff ...en Alien: Romulus best balls!
Longlegs was lachwekkend...
Longlegs was lachwekkend...
1
Nomak
geplaatst: 26 november 2024, 01:20 uur
Ik kan gewoon bijna geen series meer kijken zonder dat mijn favoriete personages sterven.
Dit gebeurt echt zeker in 9 van de 10 series die ik zie.
1
geplaatst: 26 november 2024, 15:56 uur
Nomak schreef:
Ik kan gewoon bijna geen series meer kijken zonder dat mijn favoriete personages sterven.
Dan moet je toch maar Friends kijken en meer niet

Ik ken het ook, doet soms echt pijn als geliefde karakters sterven na vele seizoenen.
0
Nomak
geplaatst: 26 november 2024, 23:57 uur
Sitcoms kijk ik niet vaak. Friends spreekt me niet echt aan. Seinfeld heb ik vorig jaar voor het eerst gezien en dat vond ik wel geweldig, heel fijne personages die echt grappig zijn.
Cheers wil ik ook weleens volledig zien, daar heb ik enkel losse afleveringen van gezien, vond ik wel erg goed.
Als ik bijvoorbeels kijk naar The 100, Vikings en The Last Kingdom. Daar word je als kijker gehecht aan bepaalde personages, en je denkt dat ze nog een grotere rol gaan krijgen. Daar moet je dan als kijker in het midden van de serie plots afscheid van nemen. Pijnlijk, maar ik begrijp ook wel dat dit bepaalde zaken in gang zet die de serie nodig heeft.
Wat vond jij eigenlijk van hoe men 24 heeft laten eindigen? Ik vond het ergens wel jammer dat Jack Bauer niet is gestorven, dat zou een enorme emotionele impact hebben gehad. Vooral omdat er geen nieuw seizoen meer is gemaakt.
Cheers wil ik ook weleens volledig zien, daar heb ik enkel losse afleveringen van gezien, vond ik wel erg goed.
Manny Calavera schreef:
Ik ken het ook, doet soms echt pijn als geliefde karakters sterven na vele seizoenen.
Vreselijk gevoel, en op één of andere manier vind ik het ook fijn. Je weet gewoon dat de serie erg sterk is gemaakt als men er in slaagt om je als kijker emotioneel te raken. Ik ken het ook, doet soms echt pijn als geliefde karakters sterven na vele seizoenen.
Als ik bijvoorbeels kijk naar The 100, Vikings en The Last Kingdom. Daar word je als kijker gehecht aan bepaalde personages, en je denkt dat ze nog een grotere rol gaan krijgen. Daar moet je dan als kijker in het midden van de serie plots afscheid van nemen. Pijnlijk, maar ik begrijp ook wel dat dit bepaalde zaken in gang zet die de serie nodig heeft.
Wat vond jij eigenlijk van hoe men 24 heeft laten eindigen? Ik vond het ergens wel jammer dat Jack Bauer niet is gestorven, dat zou een enorme emotionele impact hebben gehad. Vooral omdat er geen nieuw seizoen meer is gemaakt.
0
geplaatst: 27 november 2024, 00:54 uur
Ik vind het helemaal niet zo'n vreselijk gevoel. Karakters die (onverwacht) dood gaan geeft een serie of film nou eenmaal wat meer stakes. Anders krijg je een Marvel film of serie. Die sterven iedere tweede film of aflevering wel (of in comics elk jaar gedurende 60-70 jaar) maar het heeft vaak geen ene bal meer te zeggen want het is toch maar tijdelijk.
Afgelopen weekend Smile 2 en Appartment 7A gezien.
Smile 2 vond ik wat overroepen. Degelijke film zonder meer, en leuk om te zien, maar niet beter dan de eerste imo. Die was net wat persoonlijker, had net wat meer mysterie en was net was stijlvoller gefilmd dan de tweede. Sure. Hier zat meer gore in, meer jump-scares, en werd het lijntje tussen realiteit en werkelijkheid af en toe wel erg vaag (was ik bijwijlen geen fan van) maar dat maakte hem nieg beter. Naomi Scott was wel uitstekend in haar rol en het einde (ook al zag je dat al van ver aankomen) erg cool.
Appartment 7A tja...heeft toch een beetje hetzelfde probleem als iedere prequel. Hier dus als prequel op Rosemary's Baby. Je weet al waar het naartoe gaat en kent de clue al. Het was nergens echt spannend of mysterieus. Voelde eerder als een sfeervol sitcom drama aan dan thriller / horror. Toch was het best wel een aangename zit dat in gedachten houdende. Het Bramford gebouw werd mooi neergezet en de drie hoofdrollen waren erg goed (1tje nieuw, Julia Garner en 2 eh...Legacy karakters...prima gespeeld door Dianne Wiest en Kevin McNally). En ook hier, de laatste 5-10 minuten waren erg goed in beeld gebracht.
Beiden geen complete toppers, meer ook niet echt missers. Hoewel ik nu wel weer Rosemary's Baby uit de stapel ga grijpen de komende weken. Is al zeker 10 jaar terug. En dat was qua beklijvend en paranoide sfeertje toch echt wel een topper.
Afgelopen weekend Smile 2 en Appartment 7A gezien.
Smile 2 vond ik wat overroepen. Degelijke film zonder meer, en leuk om te zien, maar niet beter dan de eerste imo. Die was net wat persoonlijker, had net wat meer mysterie en was net was stijlvoller gefilmd dan de tweede. Sure. Hier zat meer gore in, meer jump-scares, en werd het lijntje tussen realiteit en werkelijkheid af en toe wel erg vaag (was ik bijwijlen geen fan van) maar dat maakte hem nieg beter. Naomi Scott was wel uitstekend in haar rol en het einde (ook al zag je dat al van ver aankomen) erg cool.
Appartment 7A tja...heeft toch een beetje hetzelfde probleem als iedere prequel. Hier dus als prequel op Rosemary's Baby. Je weet al waar het naartoe gaat en kent de clue al. Het was nergens echt spannend of mysterieus. Voelde eerder als een sfeervol sitcom drama aan dan thriller / horror. Toch was het best wel een aangename zit dat in gedachten houdende. Het Bramford gebouw werd mooi neergezet en de drie hoofdrollen waren erg goed (1tje nieuw, Julia Garner en 2 eh...Legacy karakters...prima gespeeld door Dianne Wiest en Kevin McNally). En ook hier, de laatste 5-10 minuten waren erg goed in beeld gebracht.
Beiden geen complete toppers, meer ook niet echt missers. Hoewel ik nu wel weer Rosemary's Baby uit de stapel ga grijpen de komende weken. Is al zeker 10 jaar terug. En dat was qua beklijvend en paranoide sfeertje toch echt wel een topper.
0
geplaatst: 27 november 2024, 10:36 uur
Nomak schreef:
Ik hou van 24, maar ik had Jack niet dood willen zien gaan zolang zijn verhaal nog niet afgerond is. Er lopen nu gesprekken over meer 24 en ze noemen Kiefer Sutherland ook om terug te keren. Uiteindelijk zal het wel eindigen met Jack die zich ergens voor opoffert, dat zou ook passend zijn bij zijn verhaal ja.
Ik had het idee dat ze met 24 Live another day de serie weer op wilden starten, maar gek genoeg is het daarna gestopt op de spin-off Legacy na. Die was niet goed trouwens.
1
geplaatst: 27 november 2024, 10:39 uur
Sinner schreef:
Ik vind het helemaal niet zo'n vreselijk gevoel. Karakters die (onverwacht) dood gaan geeft een serie of film nou eenmaal wat meer stakes. Anders krijg je een Marvel film of serie. Die sterven iedere tweede film of aflevering wel (of in comics elk jaar gedurende 60-70 jaar) maar het heeft vaak geen ene bal meer te zeggen want het is toch maar tijdelijk.
Dat laatste ben ik wel helemaal met je eens, een sterfgeval in het MCU zegt niet veel meer met al die multiverses. Dat haalt echt wel impact van de sterfgevallen weg.
Maar ik heb soms best moeite met geliefde karakters die sterven. Lijkt me ook een goed teken, want schijnbaar was die rol erg goed geschreven.
Ik noem bv Hank uit Breaking Bad, David Palmer uit 24, Bellick uit Prison Break. Wel 3 oudere series, maar toch. Ik heb in een hoop nieuwere series dat gevoel minder. Series zijn wel kwalitatief beter geworden, maar niet altijd qua schrijfwerk.
2
Nomak
geplaatst: 28 november 2024, 04:10 uur
1883 gezien, en wat een Meesterwerk is me dat. Dit is dus een prequel van Yellowstone, een serie die ik nog niet heb gezien. Wel zin om ermee te starten, maar misschien toch eerst dit even laten bezinken. Yellowstone speelt zich af in de moderne tijd, en een Kevin Costner heeft toch niet die rauwe uitstraling van een Sam Elliott of Tim McGraw die de rol van hun leven spelen in 1883.
1
geplaatst: 28 november 2024, 11:56 uur
Yellowstone wil ik ook nog eens mee gaan starten.
Kelly Reilly is een goede actrice en ik krijg steeds meer de indruk dat haar rol behoorlijk badass is.
Zal er nog wel van komen en blijkt het dan te pakken heb je als late instapper in ieder genoeg om naar hartelust te bingen dat is altijd wel lekker.
Kelly Reilly is een goede actrice en ik krijg steeds meer de indruk dat haar rol behoorlijk badass is.
Zal er nog wel van komen en blijkt het dan te pakken heb je als late instapper in ieder genoeg om naar hartelust te bingen dat is altijd wel lekker.
1
geplaatst: 28 november 2024, 14:53 uur
Yellowstone ben ik ook nog altijd benieuwd naar. Kevin Costner is misschien net geen Sam Elliot. Maar verdorie - de man weet anders toch verduiveld goed wat hij doet. Dat laatste cowboy epos van hem (Horizon) was dan wel een financiele flop, maar hij staat al een tijd op de watchlist (HBO heeft hem) en het komt er vroeg of laat wel van. En ook al was het geen succes, Costner is 100% van zins het drie (of vierluik?) af te maken, en als er eentje is die het lukt dan gok ik erop dat hij het wel gedaan krijgt.
1
geplaatst: 28 november 2024, 15:51 uur
Nomak schreef:
1883 gezien, en wat een Meesterwerk is me dat. Dit is dus een prequel van Yellowstone, een serie die ik nog niet heb gezien. Wel zin om ermee te starten, maar misschien toch eerst dit even laten bezinken. Yellowstone speelt zich af in de moderne tijd, en een Kevin Costner heeft toch niet die rauwe uitstraling van een Sam Elliott of Tim McGraw die de rol van hun leven spelen in 1883.
Yellowstone. Paar maanden terug seizoen 1 gezien, leek me enorm leuk. Maar het viel me toch tegen. Ik hoopte dat het in het verleden af zou spelen maar het was de moderne tijd.
Ik neig er dus wel naar om de oude delen nu te gaan kijken, 1883 dus. En volgens mij is er nog eentje toch?
0
Nomak
geplaatst: 28 november 2024, 16:43 uur
Manny Calavera schreef:
Ik hoopte dat het in het verleden af zou spelen maar het was de moderne tijd.
Dat is dus exact waarom ik het nog even uitstel. Ik hoopte dat het in het verleden af zou spelen maar het was de moderne tijd.
Manny Calavera schreef:
Ik neig er dus wel naar om de oude delen nu te gaan kijken, 1883 dus. En volgens mij is er nog eentje toch?
1883 is echt geweldig, is ook maar 1 seizoen en dan is het afgelopen. Heel erg jammer, want er zat nog meer verhaal in. In Yellowstone zit er in seizoen 4 wel een flashback naar 1883. Ik neig er dus wel naar om de oude delen nu te gaan kijken, 1883 dus. En volgens mij is er nog eentje toch?
Maar 1883 kan je dus perfect kijken zonder enige voorkennis, ik vind het echt één van de beste westerns die ik ooit heb gezien.
1923 is ook een prequel die zich afspeelt tussen 1883 en Yellowstone. Heb ik nog niet gezien, recensies zijn ook wat minder positief dan die van 1883. En er is nog een tweede seizoen onderweg.
Er zouden later blijkbaar nog meer prequels volgen, (1944 zou op de planning staan), maarja dan zitten we toch al meer in de moderne tijd.
2
geplaatst: 30 november 2024, 09:13 uur
Taylor Sheridan is wat mij betreft een van de beste schrijvers van dit moment. Hij krijgt nogal eens het verwijt dat zijn verhalen geen plot hebben. Ergens zie ik dat wel, maar Sheridan schrijft zulke sterke dialogen dat dit niet uitmaakt. Het voelt gewoon heel erg uit het leven gegrepen met extra dramatische effect. Alsof de mensen echt bestaan ofzo.
Yellowstone is echt een geweldige serie. Heel jammer dat Costner en Sheridan zo in conflict zijn geraakt. 1883 is dan weer een van de beste westerns ooit. De laatste keer dat ik zo gebiologeerd naar een reis in het oude Amerika heb gekeken was bij Lonesome Dove. Leuk detail: in het nieuwe seizoen van Yellowstone refereert het personage van Kelly Reilly naar een van de hoofdpersonen uit Lonesome Dove. 1923 vond ik iets minder sterk, maar ook die keek goed weg. De paar scenes met Timothy Dalton waren hoogtepunten voor mij.
Daarnaast heb ik ook het tweede seizoen van Tulsa King laatst helemaal gezien. Stuk minder sterk dan het eerste seizoen, maar ook hier weer van genoten. Landman (met Billy Bob Thornton in de hoofdrol) ook mee begonnen. Begint weer heel veel belovend zoals we dat van Sheridan gewend zijn. Moet ook nog Mayor of Kingstown en Special Ops: Lioness van Sheridan kijken. Genoeg om naar uit te kijken, haha.
Yellowstone is echt een geweldige serie. Heel jammer dat Costner en Sheridan zo in conflict zijn geraakt. 1883 is dan weer een van de beste westerns ooit. De laatste keer dat ik zo gebiologeerd naar een reis in het oude Amerika heb gekeken was bij Lonesome Dove. Leuk detail: in het nieuwe seizoen van Yellowstone refereert het personage van Kelly Reilly naar een van de hoofdpersonen uit Lonesome Dove. 1923 vond ik iets minder sterk, maar ook die keek goed weg. De paar scenes met Timothy Dalton waren hoogtepunten voor mij.
Daarnaast heb ik ook het tweede seizoen van Tulsa King laatst helemaal gezien. Stuk minder sterk dan het eerste seizoen, maar ook hier weer van genoten. Landman (met Billy Bob Thornton in de hoofdrol) ook mee begonnen. Begint weer heel veel belovend zoals we dat van Sheridan gewend zijn. Moet ook nog Mayor of Kingstown en Special Ops: Lioness van Sheridan kijken. Genoeg om naar uit te kijken, haha.
2
geplaatst: 3 december 2024, 18:55 uur
Heretic gezien met Hugh Grant. Wat mij betreft een van de beste films van het jaar. Zoveel mogelijk blind ingaan zodat je ze weinig mogelijk idee hebt waar de film naartoe gaat. Het is werkelijk een grote mentaal steekspel / mindfuck en Hugh Grant steelt elke scene waar hij in zit. Het is religieuze horror, veel gepraat en gediscussieer waarbij beide dames onderworpen worden aan Grant's monologen en discussies. Altijd charmant, soms luchtig, dan weer extreem creepy en on-the-edge. En aan het eind van de film zit je toch nog met een hoop vragen over de discussies, over de insteek van de film, maar vooral ook over Grant's karakter. Wie. Waarom. Hoe. Wat is onzin. Wat is zijn waarheid.
Bijzonder sterk imo.
Bijzonder sterk imo.
0
geplaatst: 4 december 2024, 23:44 uur
Vandaag El Hoyo (The Platform) 2 gezien op Netflix. Opvolger van het best gore origineel van een paar jaar terug. Ook deze bestond uit best een hele hoop narigheid en maatschappelijk kritische zaken. Goed gedaan. Het staat trouwens ook nergens bij vermeld, maar ik vermoed heel erg dat dit een prequel is op de originele film.
1
geplaatst: 9 december 2024, 16:25 uur
Gladiator 2 wezen kijken. Are you not entertained? Zeer zeker wel. Meteen maar een ritje voor morgen geboekt.
Na al dat halfzachte gelul over dat het historisch niet correct is (want tenslotte zijn al die duizenden films die je anders ziet dat wel) en het een flauw stuk afkooksel is van de eerste zonder eigen gezicht (nou nee dus. Ja. Er zijn wat referentiepunten, het zijn ook gladiatoren en het speelt zich in Rome af) vind ik dit met afstand het meeste spektaculaire en ronduit opwindendste wat ik in 2024 op het witte doe heb gezien. Audiovisueel haast niet te overtreffen. En ook het verhaal is lang niet slecht (het is tenslotte een sequel...en er zitten wat bekenden in en cues).
Had het vliegtuigen en Tom Cruise was het Top Gun Maverick en kreeg het van mij een 5.
Bij deze dus....nu ff mijn berenbeenwarmers en tijgerslip in de was gooien zodat ik morgen niet zit te stinken in de zaal.
Na al dat halfzachte gelul over dat het historisch niet correct is (want tenslotte zijn al die duizenden films die je anders ziet dat wel) en het een flauw stuk afkooksel is van de eerste zonder eigen gezicht (nou nee dus. Ja. Er zijn wat referentiepunten, het zijn ook gladiatoren en het speelt zich in Rome af) vind ik dit met afstand het meeste spektaculaire en ronduit opwindendste wat ik in 2024 op het witte doe heb gezien. Audiovisueel haast niet te overtreffen. En ook het verhaal is lang niet slecht (het is tenslotte een sequel...en er zitten wat bekenden in en cues).
Had het vliegtuigen en Tom Cruise was het Top Gun Maverick en kreeg het van mij een 5.
Bij deze dus....nu ff mijn berenbeenwarmers en tijgerslip in de was gooien zodat ik morgen niet zit te stinken in de zaal.
1
geplaatst: 9 december 2024, 22:15 uur
Pantheon op Netflix gezien vorige week. Erg goede animatie-serie van Amerikaanse makelij met een what if scenario van jewelste!
1
geplaatst: 9 december 2024, 22:43 uur
Voor de gamers onder ons (duh haha), morgen begint Secret Level.
* denotes required fields.