menu

Overig / Algemeen / Het grote tv / filmtopic

zoeken in:
avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Sinner schreef:
...niet echt zo'n fan van Kubrick's The Shining.

M'n #3 film , Heiligschennis!

Die return to Overlook was gewoon onnodig en storend imo. In Kubrick's Shining is het hotel een levensechte gruwelijke plek, in Sleep was het een Goosebumps set .

Om nog maar te zwijgen over acteerprestaties, Ewan op auto-pilot... Zie ik liever dit!
Een van de beste scenes ooit. Even pauzeren op 3:32 voor m'n favorite facial expression in all of cinema!

Het kan gewoon niet anders... Nicholson's uitdrukkingen in deze film moeten model hebben gestaan voor enkele van Ren & Stimpy's lip quivers en rage twitches...

avatar van Sinner
Squall Lionheart schreef:
M'n #3 film , Heiligschennis!


Nja. Helaas. Ik vind Kubrick's film en Nicholson's acteerprestatie helemaal voorbijgaan aan wat de essentie van het boek is. Alcoholisme, gebrek aan zelfvertrouwen, eenzaamheid en het langzaam afglijden in waanzin hierdoor. Overlook speelt er een rol in. Maar Kubrick legt net wat teveel de nadruk op het paranormale, en Nicholson loopt vanaf minuut 10 al rond alsof hij maniakaal is. Terwijl het in het boek heel langzaam en gestaag gaat. Dat doen McGregor en Flanagan dan toch net wat verfijnder en genuanceerder in mijn ogen.

Maar natuurlijk is het niet zo dat Kubrick's 'The Shining' haat. Ik vind het best een sfeervolle film. Alleen niet de film die ik graag gezien had. Het legt de nadruk net wat teveel op de verkeerde plaatsen. Uiteindelijk zou ik zeggen een beetje overroepen als 'adaptie van het boek' maar wel een degelijke film.

En natuurlijk was die Return to Overlook niet nodig. Dat beviel me ook niet bij mijn eerste kijkbeurt, MAAR ik snap ergens wel dat ze ervoor gekozen hebben om het hotel en Jack toch weer even in beeld te brengen aangezien het een sequel op The Shining is. En er natuurlijk mensen zijn die op zoiets zitten te wachten. Ideaal was als ze het op de blu-ray een soort van Director's cut eruit hadden kunnen laten of zo...maar goed...ik kan niet alles hebben...blijkbaar...

avatar van Confusie
Vanmiddag een beginnetje met Barry op HBO nu net bij de vijfde episode aangekomen je kan dus wel stellen dat het een lekkere wegkijkert is gebleken.

avatar van Nomak
Zijn er hier nog fans van Fauda?
In januari komt dan eindelijk het langverwachte 4de seizoen op Netflix.

avatar van Sinner
Fauda ken ik zelfs helemaal niet. Eventueel wel iets om op het interesse lijstje te plaatsen.

Gisteren wel even naar de stad gewandeld om The Menu mee te pikken met Ralph Fiennes en Anna-Taylor Joy. Sterke psychologische thriller met wat gitzwarte komische momenten in en een verrassend verhaal. Erg de moeite. Ik had op het begin geen idee waar het naartoe ging, maar het werd me aangeraden tijdens het koffie drinken de dag ervoor door een kameraad die in de bediening werkt bij mijn vaste stek en aangezien ik toch een abo had...

Ook de trailer van Bones and All zag er overigens redelijk goed uit. 'Koken en eten' maar dan op een ander niveau.

1899 intussen afgekeken en die beciel erg goed. Einde was ook best verrassend. Of althans - ergens in de laatste drie afleveringen had je wel ongeveer door waar het naartoe ging aangezien het thema wel al meermaals gebruikt is in sci-fi, maar het was wel erg goed gedaan. En de hele heisa rond 'plagiaat' van de Braziliaanse comic auteur van Black Silence mag je met een gerust hart overslasn. Berust op niets. Heb de comic intussen ook gelezen en buiten 2 of 3 elementen die inderdaad in beide verhalen zitten lijkt het in niets, maar dan ook niets op elkaar. En die elementen worden dan ook nog eens op een volledig andere manier in een volledig andere setting gebruikt. ('ja maar 1899 gebruikt ook piramides!!!'...'hebben ze van mijn comic!!!!' Of had jij dat nou van Stargate? Of The Mummy?' Besides...zoals gezegd wordt het ook volledig anders benut...veel onzin over niets dus.

Nu weer even American Horror Story opgepakt. Loop ik blijkbaar ook al twee seizoenen mee achter. En zo blijf je wel weer bezig.

avatar van Nomak
Sinner schreef:
Fauda ken ik zelfs helemaal niet. Eventueel wel iets om op het interesse lijstje te plaatsen.
Ijzersterke serie, staat al een aantal jaar stevig in mijn top 5.

avatar van Sinner
Onlangs gezien:

The Cursed (2021) : aardige weerwolf-film die vooral opvalt door het creature design en de sfeer. Het plot hangt met haken en ogen aan elkaar maar vond hem best leuk om te kijken.

The Survivor (2021): op Netflix - drama / boksfilm gebaseerd op de autobiografie van Harry Haft. Een Poolse Jood die de Kampen overleefde in WWII door als vermaak voor de Nazi's te boksen tegen andere gevangenen op leven en dood en hieraan de nodige trauma's overhield. Best een sterk verhaal, grimmig en hard. En als je hierna op youtube de interviews met de echte Harry Haft gaat bekijken klopt een groot deel van de film ook nog wel (natuurlijk zijn er wat elementen bijgesleurd maar de hoofdmoot komt overeen met zijn geschiedenis). Je word er wel niet heel vrolijk van.

Bones and All (2022): Film van dezelfde regisseur die ook Suspira 2018 heeft gemaakt. En ja hoor. Ook hier staan zowel vreugde en lol niet meteen centraal. Het is meer horror / drama verweven in een roadstory / liefdesverhaal met als thema : kannibalisme. Ook erg sterk en sfeervol. En weer heel treurig en dramatisch tegelijkertijd. Wat de film interessant maakte (gebaseerd op een boek) is dat de 'eaters' de neiging naar kannibalisme al van erg jonge leeftijd hebben, tegen hun zin. In tegenstelling tot een bewuste keuze. (ook wordt er daar lichtjes op ingegaan - dat er types zijn die het puur voor hun plezier doen en het niet nodig hebben). 'Leuke' film.

avatar van Nomak
Kingdom gezien. Vooral het eerste seizoen is erg goed en eindigt ijzersterk.
De extra spin-off episode/film die na seizoen 2 volgt vond ik weinig toevoegen.

The Kominsky Method vond ik wel goed. Korte en niet te veel afleveringen waardoor je in geen tijd door de 3 seizoenen heen vliegt. Mooi hoe de serie op een humoristische manier laat zien met welke problemen een mens op latere leeftijd wordt geconfronteerd. Paar vervelende personages, maar wel een geweldige Michael Douglas.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Gisteren begonnen aan de miniserie Years and Years op HBO Max. Ben na 1 aflevering hooked!

De serie komt uit 2019 en is een soort Black Mirror-achtige dramedy van 6 afleveringen van ongeveer een uur. 8,3 op IMDB, 3,81 op Moviemeter:

Years and Years - Seizoen 1 (2019)

Hier de trailer:


avatar van Nomak
- Fauda: zelden een serie gezien die gewoon elk seizoen zo een constant hoog niveau haalt. Het zakt gewoon geen enkel moment in. Dit 4de seizoen is misschien wel het beste seizoen, die actiescene in de laatste aflevering, echt niet normaal. Ik hoop echt dat hier nog een 5de seizoen van komt, het kan toch niet op deze manier eindigen.
Ik plaats Fauda dan ook boven een topserie als Breaking Bad die wel zwakkere seizoenen en ook irritante personages heeft.

- Alice in Borderland: Eigenlijk veel beter dan ik had verwacht. De opzet lijkt vergelijkbaar met Squid Game, maar hier zijn de games nog gevaarlijker en dodelijker. Fijne personages ook, vooral Chishiya, wat een koele kikker is me dat zeg..
Hoewel mooi en erg origineel van opzet was het vaak wel heel erg onrealistisch en vroeg ik me af hoe ze dit uiteindelijk allemaal zouden kunnen verklaren. Maar in de laatste 20 minuten van de laatste aflevering krijgen we naar mijn mening wel een onverwacht goede verklaring voor alles wat er gebeurd is.
Ik vraag me af of hier nog een 3de seizoen van komt. Ik zou denken dat het verhaal is afgesloten en heb geen idee hoe men hier mee verder zou kunnen gaan, maar het laatste beeld lijkt de deur wel op een kier te zetten.

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
centurion81 schreef:
Gisteren begonnen aan de miniserie Years and Years op HBO Max. Ben na 1 aflevering hooked!

Interesting! Gisteren nog even op blijven hangen toen ik door de lijst met series heen bladerde. Het hoofd van Rory Kinnear trok mijn aandacht. Af en toe mis ik wel eens trailers op HBO, en dan ben ik ook te lui om deze zelf even op YT op te zoeken. Ik heb 'm aan mijn kijklijstje toegevoegd. Ga er binnenkort eens aan!

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Nomak schreef:
Alice in Borderland: Eigenlijk veel beter dan ik had verwacht. De opzet lijkt vergelijkbaar met Squid Game, maar hier zijn de games nog gevaarlijker en dodelijker. Fijne personages ook, vooral Chishiya, wat een koele kikker is me dat zeg..
Hoewel mooi en erg origineel van opzet was het vaak wel heel erg onrealistisch en vroeg ik me af hoe ze dit uiteindelijk allemaal zouden kunnen verklaren. Maar in de laatste 20 minuten van de laatste aflevering krijgen we naar mijn mening wel een onverwacht goede verklaring voor alles wat er gebeurd is.
Ik vraag me af of hier nog een 3de seizoen van komt. Ik zou denken dat het verhaal is afgesloten en heb geen idee hoe men hier mee verder zou kunnen gaan, maar het laatste beeld lijkt de deur wel op een kier te zetten.

Ik ben ook wel happy met het einde. Daar hadden ze zo finaal de mist in kunnen gaan. Nu stond het einde natuurlijk al vast, want de hele serie is een afgeleide van de manga. En voor zover ik begrepen volgt de serie de manga qua verhaal nauwgezet, m.u.v. de spellen die in de manga soms compleet anders zijn.

Ben echt een groot fan van het eerste seizoen. Ik lees vaak terug dat men zich stoort aan de tempowisseling na de vierde aflevering. Maar ik vond de introductie van 'The Beach' en het harten-10 spel juist bijzonder vermakelijk. Het tweede seizoen piekt wat mij betreft toch vooral zodra Chishiya in beeld komt. Het spel met de hartenboer is wellicht de beste van de hele serie.

Het einde laat inderdaad nog wel een mogelijkheid tot een derde serie. Al denk ik dat het voor het verhaal beter is als de serie hier stopt.

avatar van Nomak
Winkelwagentje schreef:
Het tweede seizoen piekt wat mij betreft toch vooral zodra Chishiya in beeld komt. Het spel met de hartenboer is wellicht de beste van de hele serie.
Dat denk ik ook wel. Ik vind eigenlijk dat seizoen 2 de beste games heeft. Die andere game met Chishiya met dat zuur is echt niet normaal spannend.

avatar van Grovonion
Nog iemand die misschien toch een beetje had gehoopt dat "That 90's show" een klein beetje de magie van "That 70's show" zou meenemen? Nu, zo een grote flop heb ik nog zelden gezien, al na 10 minuten kijken van de eerste aflevering heb ik afgehaakt. Wat een dramatisch slecht acteerspel. De nieuwe karakters zijn irritant en de oude waarden hebben er helemaal geen zin in en spelen hun rol enkel om verder te kunnen botox spuiten en andere dure hobby's bekostigen. Erbarmelijk.

avatar van Princess Piranha
Ja die eerste aflevering is een van de mindere haha. Snap wel dat je het snel hebt uitgezet. Ik had vooraf trailers ervan gezien, waardoor mijn verwachtingen heel erg laag waren haha. Voor mij heeft het ook niet helemaal die oude magie, maar vond het uiteindelijk wel 'gewoon' leuk. Heb het toch nog helemaal afgekeken.

Ik heb zelfs een aantal keer hardop moeten lachen! En iedere keer dat dat gebeurde, dan kwam dat door Red haha. Hij en Kitty staan nogsteeds als een huis. Dat was ook wel echt nodig, want de tieners zijn erg hit or miss. Waarschijnlijk vooral omdat het nu niet meer zo interessant is om tieners te volgen met al hun verliefdheidsperikelen enz. Ik had graag de oude cast veel meer willen zien.

avatar van Nomak
Undercover gezien, staat op Netflix als My Name. Fijne personages, goed verhaal en harde actie. Dat kunnen Koreanen wel.

Ben nu Itaewon Class aan het kijken. Zonder verwachtingen begonnen, maar dit is echt wel heel goed. Op momenten echt ijzersterke acteerprestaties, einde van de eerste aflevering en begin van de tweede aflevering is een voorbeeld van acteren op het allerhoogste niveau.

avatar van Nomak
Nomak schreef:
Ben nu Itaewon Class aan het kijken. Zonder verwachtingen begonnen, maar dit is echt wel heel goed. Op momenten echt ijzersterke acteerprestaties, einde van de eerste aflevering en begin van de tweede aflevering is een voorbeeld van acteren op het allerhoogste niveau.
Bovengemiddeld goed, maar duurt naar mijn mening helaas een paar afleveringen te lang.
Op momenten wel sublieme acteerprestaties, en een mooie soundtrack.

Net terug van de bioscoop waar ik Knock at the Cabin heb gezien. Echt een M. Night Shyamalan film zoals hij ze 20 jaar geleden ook al maakte, dit keer wel zonder plottwist, maar dat maakt helemaal niets uit. Dit mysterie bleef me echt de hele speelduur boeien, ik begrijp dan ook weinig van de negatieve kritiek die ik online lees.

Eerder vandaag was ik ook begonnen aan John Wick 3. Hier snap ik dan weer niet dat velen zo lyrisch zijn over de actie en de John Wick films zelfs de beste actiefilm reeks durven noemen. Ik ben er na een uur mee gestopt en zal straks wel verder kijken. Maar dit is toch gewoon een hoop repetitieve actie en het gezegde "overdaad schaadt" is hier echt wel op zijn plaats. Na de zoveelste headshot in een minuut tijd verliest zo een headshot gewoon totaal zijn impact..

avatar van Sinner
Nomak schreef:
Net terug van de bioscoop waar ik Knock at the Cabin heb gezien.


Denkelijk eentje die ik voorlopig skip. Probleem is dat ik het origineel boek van Paul Tremblay heb gelezen, en de 'clue' dus al weet. Overigens is Tremblay wel een prima schrijver, ik hoop dat ze ooit 'A Head Full of Ghosts' naar het witte doek overzetten. Verder geen spoilers maar wel een eentje met een soortgelijke opbouw.

John Wick leuk en aardig. En deel 4 ziet er ook entertainend uit maar....wetende dat er ook al een 5de komt en een reeks gebaseerd op het hotel zelf (pre-film 1 met cameo's van Reeves) had ik het hier ook wel mee gehad. 1 was leuk. 2 ook. Maar verder hoefde het niet voor mij. Dan geef me qua actiefilm toch maar Lethal Weapon (blijkbaar wordt er toch een ECHT afsluitend deel gefilmd, of de eerste 4 Die Hard's).

avatar van Nomak
Sinner schreef:
1 was leuk. 2 ook.
Ze hadden beter na het eerste deel ermee gestopt. Derde gaat echt nergens meer over.

Lethal Weapon is inderdaad een veel betere reeks actiefilms. Neemt zichzelf helemaal niet zo serieus terwijl het toch een pak realistischer overkomt dan die hele John Wick onzin..

avatar van Nomak
Nog iemand hier die Entrevías heeft gezien?
Erg sterke serie met een geweldige Jose Coronado die een onvergetelijk personage neerzet. Heb ongeveer een jaar geleden het eerste seizoen gezien dat al goed is. Nu staat het tweede seizoen ook op Netflix, en dat is nog beter dan het eerste. Ik heb seizoen 2 in één dag gezien. Ik zal geen spoilers weggeven, maar bij dat einde zat ik echt te roepen naar mijn televisie.

avatar van Nomak
Vandaag dan eindelijk Avatar 2 gezien. Als voorbereiding gisteren eerst nog eens het eerste deel herzien, en die is eerlijk gezegd toch wel beter. Avatar 2 is visueel natuurlijk erg mooi, en we krijgen een heel nieuw gedeelte van Pandora te zien. Maar ik vraag me eigenlijk af of een vervolg wel echt nodig was aangezien deel 1 eigenlijk wel een bevredigend einde had. Maar er komen nog 3 sequels aan, ik ga sowieso kijken maar vraag me af waar het verhaal naartoe gaat aangezien de bad guy blijft leven.
De waterwereld is fascinerend en die enorme vis Payakan is misschien wel het beste wat de Avatar franchise te bieden heeft. Toch hoop ik dat we in de volgende films niet enkel aan het water gaan blijven maar dat we toch terug aan land gaan.
Ook wel een tegenvaller dat die Na'vi ineens allemaal perfect Engels praten..

Gisteren ook nog Creed 3 gezien en dat is meteen de beste van de Creed films. En dat komt dan vooral door de rol van Jonathan Majors die hier een heel sterke antagonist neerzet. Personage van Majors is veel meer likeable dan zowel die Mexicaanse kampioen (wat een narcist is me dat) en ook die Adonis Creed. Film volgt uiteraard het bekende Rocky recept, maar de Rocky franchise steekt hier wel met kop en schouders bovenuit.

En dan nog net The New World gezien. Vreselijk lange zit, erg saai en fragmentarisch gebracht. Voelt ook wat verkeerd aan als je weet dat die actrice pas 14 of 15 jaar was toen dit werd gefilmd. Daar had men toch wel iemand kunnen casten die meerderjarig is.

avatar van Manny Calavera
De nieuwe trailer van de Super Mario Movie is uit.

Ziet er echt fantastisch uit zeg en tjokvol referenties en geintjes.

Moet me sterk vergissen als dit geen ongelofelijke hit gaat worden met ook hoge cijfers.

avatar van Nomak
Manny Calavera als mijn geheugen me niet in de steek laat ben jij toch ook een liefhebber van de keiharde no-nonsense jaren 80 & 90 actiefilms? Plane is er zo eentje, die maken ze tegenwoordig nog maar zelden.

Manny Calavera schreef:
De nieuwe trailer van de Super Mario Movie is uit.
Nog nooit een Mario game gespeeld (ik groeide op met Sega), maar toch wil ik deze ook wel zien.

avatar van Manny Calavera
Nomak schreef:
Manny Calavera als mijn geheugen me niet in de steek laat ben jij toch ook een liefhebber van de keiharde no-nonsense jaren 80 & 90 actiefilms? Plane is er zo eentje, die maken ze tegenwoordig nog maar zelden.

(quote)
Nog nooit een Mario game gespeeld (ik groeide op met Sega), maar toch wil ik deze ook wel zien.


Ja, Plane heb ik al gezien. Best leuk, zonder dat er iets bijzonders aan was. Ik hou vooral van die ongecompliceerde 80's actiefilms. Goed versus kwaad, stoere machomannen die nog eens wat lomps tegen een mooie meid mochten zeggen en daarna 100 bad guys omver maaien. Lekker joh. Een film als Commando is echt fantastisch, maar zal bij genoeg mensen niet in de smaak vallen.

avatar van Sinner
Nomak schreef:
Gisteren ook nog Creed 3 gezien en dat is meteen de beste van de Creed films. En dat komt dan vooral door de rol van Jonathan Majors die hier een heel sterke antagonist neerzet. Personage van Majors is veel meer likeable dan zowel die Mexicaanse kampioen (wat een narcist is me dat) en ook die Adonis Creed. Film volgt uiteraard het bekende Rocky recept, maar de Rocky franchise steekt hier wel met kop en schouders bovenuit.


Toevallig ook dinsdag wezen kijken. Persoonlijk vond ik hem de 'minste' van de drie Creed films. Wat heet...het verschil tussen een 8.9 en een 9. De eerste blijft mijn favoriet, de twee sequels volgen gewoon heel kort hierop. Ik vind Majors en de vrij donkere draai sterk maar toch, net als in Rocky, ook de veranderingen in het karakter van Jordan doorheen de serie goed gedaan. (van opvliegend ventje dat zijn emoties niet onder controle heeft naar iemand die weliswaar nog issues heeft met zijn verleden maar zich toch al een sterke houding weet te geven). Overigens vind ik deze reeks beter dan een Rocky 3 en 5, kan het zich meten met 2 en 4 en de eerste Creed zelfs met Rocky en Balboa. Voor mij dan.

De Mario trailer...typisch jaren 23 product? Wie wordt er gevangen genomen? Luigi??? Niet de prinses? Lullig hoor. Maar ik vond hem wel geinig. Ook de knipoogjes e.d naar andere zaken en het uitgebreid in beeld brengen van Mario Kart was erg leuk gedaan. Geen idee of ik in de bios kijk. (wellicht wel. Als ik me goed voel en mijn abo nog heb - Creed was mijn eerste film in maanden).

avatar van legian
Manny Calavera schreef:
Moet me sterk vergissen als dit geen ongelofelijke hit gaat worden met ook hoge cijfers.

Ik hoop vooral dat het een hit wordt omdat het daadwerkelijk een goeie en leuke film is. En niet omdat ze het tjokvol met nostalgische referenties hebben zitten. En voor zover, heb de laatste trailer niet gezien, ben ik daar nog niet van overtuigd.

avatar van Manny Calavera
legian schreef:
(quote)

Ik hoop vooral dat het een hit wordt omdat het daadwerkelijk een goeie en leuke film is. En niet omdat ze het tjokvol met nostalgische referenties hebben zitten. En voor zover, heb de laatste trailer niet gezien, ben ik daar nog niet van overtuigd.


Je gaat geen Mario film kijken voor een goed verhaal. Dit kijk je juist voor de referenties en om Mushroom Kingdom op zijn best geanimeerd in beeld te zien. Dat Miyamoto hier zelf aan bij heeft gedragen is voor mij voldoende om overtuigd te zijn dat dit heel leuk gaat worden.

avatar van legian
Manny Calavera schreef:
(quote)


Je gaat geen Mario film kijken voor een goed verhaal. Dit kijk je juist voor de referenties en om Mushroom Kingdom op zijn best geanimeerd in beeld te zien. Dat Miyamoto hier zelf aan bij heeft gedragen is voor mij voldoende om overtuigd te zijn dat dit heel leuk gaat worden.

Daar verschillen we dan in. Ik heb geen behoefte aan films die gedragen worden door nostalgische momenten en referenties. Dat is leuk voor een paar momenten, maar als dat het enige is dat de film te bieden heeft...
Nu vertrouw ik Nintendo wel dat ze een goed product weten af te leveren. Ik hoop alleen niet dat ze de focus teveel op dat hebben liggen.

avatar van Nomak
Referenties en nostalgie is haast een zekerheid voor succes als het goed wordt uitgewerkt. Waarom is een serie als Cobra Kai zo een groot succes? Niet om het verhaal, maar wel omdat de originele acteurs van de jaren 80 na al die jaren allemaal terugkeren om hun rol te spelen. Nostalgie..

avatar van legian
Nomak je haalt een goed voorbeeld aan. Want die serie werkte voor mij vooral omdat ze de oude personages verder uitwerkte en daar een leuk en houdend verhaal omheen hadden (ik heb verder bijzonder weinig nostalgische gevoelens voor the Karate. Kid trouwens). Helaas gingen ze met elk seizoen verder de nostalgie pit in, waardoor de lol er snel vanaf is gegaan. Daarnaast wisten ze met de jongere generatie (en later ook met de oudere trouwens) ook geen goed onderhouden verhaal te bouwen wat niet een volledige cliche en slecht geschreven geheel is. Alles is zo geschreven dat het volledig ten dienste staat van de nostalgie, waardoor uiteindelijk alleen dat nog overblijft. En toen was ik er wel klaar mee.

Nogmaals, ik heb geen probleem als er nostalgische momenten inzitten, referenties, acteurs of wat dan ook. Dat is ook te verwachten en het niet doen zou onlogisch zijn. Zolang het maar niet de hoofdmoot is wat de film/serie moet dragen. Dat is namelijk gewoon luiheid van de makers die de moeite niet willen nemen om een goed onderhouden verhaal neer te zetten. En dat laatste hoeft echt niet moeilijk te zijn.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:55 uur

geplaatst: vandaag om 16:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.