menu

Overig / Algemeen / Het grote tv / filmtopic

zoeken in:
geplaatst:
legian schreef:
Het laatste wat ik er echter over gehoord heb is dat Blizzard er niet heel happig op was.

Wat ik vreemd vond. Want de film deed het heel erg goed in China. En laat Blizzard en hun e-sport gedoe e.d net heel veel kritiek hebben gehad de laatste jaren dat ze zich teveel richten op net die Chinese markt. (via Tencent International, een Chinese multinational die ook de bijzonder dure flop van vandaag gefinancierd heeft. Moonfall. Heel entertainend, zeker in de eerste helft. Maar de 2de helft leek geschreven door iemand die een afgewezen Transformers script had gejat - daar kon zelfs mijn suspension of disbelief niet echt tegenop. Maar goed, brains aan de deur, Halle Barry, Patrick Wilson en Sam uit Game of Thrones en best spectaculaire CGI samen met een biertje, goed gezelschap en een snack maken het matige toch best leuk.)

Dus het zou volgens mij best wel eens kunnen dat er inderdaad een soort gefinancierde reboot of vervolg komt.

geplaatst:
centurion81 schreef:
Aanname: Shang Chi wordt beoordeeld in het licht van alle MCU films. Dan heeft ie het niet zo goed gedaan volgens mij. Heel ander gesprek, maar MCU lijkt toch beetje over zijn hoogtepunt heen te zijn ook.

Ja. Hoewel...ik vond tegen de universele mening in The Eternals best een degelijke film en kijk heel erg uit naar Dr. Strange 2. Die lijkt me gewoon wel goed. Oa omdat ook hier de introductie van wat belangrijke personages inzitten.

En tja...ik kan niet ontkennen dat ik heel erg uitkijk naar Blade. Mahershala Ali is een erg goede acteur en ik ben benieuwd wat hij met het karakter gaat doen. De eerste twee (en met name 2) Blade films met Snipes blijven aktie klassiekers voor mij.

geplaatst:
Confusie schreef:
The Wheel of Time nog eens aan het proberen maar pakt me niet helaas.

Net als The Witcher ademt het matigheid.

Beetje kneuterig allemaal.

Wheel of Time vond ik als boek al erg moeilijk door te komen. Na 2 of 3 delen aan de kant gelegd. Blij dat George Martin zelf is opgehouden met Game of Thrones (wel doorheen) en ik vrees dat ik daar nooit het einde van zal zien.

Maar Wheel of Time en The Witcher vond ik beiden idd een beetje...low budget fantasy in elkaar geflanst. In de stijl van - laten we het heel vlug doen want het is nu nog hip! Hoewel ik wel vind dat Cavill er goed uitziet als Gerald en een prima rol neerzet vind ik serie uiterst matig en rommelig. Ik ben nooit door seizoen 2 heengekomen.

Het heeft niet het 'waw' gehalte wat ik wel had bij een Black Sails of een Game of Thrones (zeker de eerste drie seizoenen - hoewel ik best kon leven met de rest, voornamelijk dankzij acteurs en de costumering).

geplaatst:
Cavill als Geralt vind ik dus helemaal niet zo geweldig en daarnaast voor mij moeilijk te verkroppen dat ze de kans hebben laten liggen om Mark Hamill als Vesemir te casten.

Game of Thrones voor mij wel het mooiste sinds Star Wars geweest, onlangs dan ook eindelijk het laatste seizoen op HBO Max kunnen kijken en vond ik eigenlijk ook weer gewoon prima.

Daarnaast schijnbaar ook een van de weinigen die het einde best een plek kan geven.

Iets als Game of Thrones brengt in mijn optiek echt een wereld tot leven met bakken bezieling en een onnavolgbaar scala aan uiterst memorabele personages.

Daar steekt iets als The Witcher of The Wheel of Time vervolgens maar behoorlijk bleekjes bij af, terwijl ik uiteraard graag iets van vergelijkbare kwaliteit tot me zou nemen.

geplaatst:
Confusie schreef:
Daarnaast schijnbaar ook een van de weinigen die het einde best een plek kan geven.

Nou nee. Een aflevering of 2 extra had ik op prijs gesteld, maar op zich kon ik ook zeker leven met het einde. Zeker aangezien dit wellicht het enige einde is dat we ooit zullen zien of lezen. (als hij niet sterft? Nou...aan 1 boek in de 10 jaar? Zelfs als iemand het ooit overneemt ben ik wellicht al lang stof en as met nog dik 3 boeken te gaan ).

Henry Cavill vind ik verder wel goed als Gerald. (geweldig is ook weer iets anders). Ook al waren er wellicht andere acteurs die het beter gedaan hadden. Lag het aan mij mocht ie gewoon terug Superman spelen. Maar goed. Dat era is helaas voorbijgevlogen.

Maar wat betreft de hele Witcher serie...nou heb ik maar 1 boek gelezen, maar memorabeler dan dat hij in de videogames wordt neergezet wordt het hem toch niet vrees ik.

Maar goed...eens kijken wat morgen brengt want ik heb me net een kaartje gereserveerd voor...ja hoor...Uncharted. Waarvan ik de casting van Sully en Drake nog steeds vrij middelmatig vind. Een Wahlberg als Drake was ideaal, en er zijn nu wel voldoende 60'ers die een degelijke Sully hadden kunnen zijn. Maar we zien het morgen.

geplaatst:
Sinner schreef:
(quote)

Wat ik vreemd vond. Want de film deed het heel erg goed in China.

China is ook wel een lastige qua films met veel censuur en dergelijke. Daarnaast weet ik niet hoe die markt zich verhoud met Amerika en Europa qua inkomsten. Dat lijken mij grotere markten. En het is natuurlijk ook zo dat Blizzard niet de enige partij met zeggenschap heeft, de studios willen ook hun geld zien. Die zullen misschien minder happig zijn op puur china focus dan Blizzard zelf.

geplaatst:
legian schreef:
Daarnaast weet ik niet hoe die markt zich verhoud met Amerika en Europa qua inkomsten. Dat lijken mij grotere markten.

Ongetwijfeld is het een ingewikkelder verhaal dan enkel een beroep doen op Chinese investeerders. Maar je merkt wel de laatste jaren dat daar veel om te doen is met de voor en tegenstanders en de woke cultuur en mensenrechten etc...

Er vloeit bijvoorbeeld best veel geld richting de Amerikaanse sportwereld naar de NBA, en ook Disney is er niet vies van getuige hun heel duidelijk lonken richting die markt (Mulan gefimd in China notabene nabij strafkampen) en bvb Tchang-Chi (die toch maar een derde-rangs figuur is in het hele Marvel gebeuren).

En dat terwijl er net bizar veel bedrijven (en met name beide genoemde) de mond vol hebben over social issues in Amerika maar wel gretig geld aanvaarden uit China (maar zwijgen over de issues daar).

Waarmee ik maar bedoel...het geld uit China mag wel vloeien en er wordt vaak wel ingespeeld op de markt door scenes te verwijderen etc dus het verbaast me gewoon dat een mega franchise als World of Warcraft die wereldwijd best een grote fanschare heeft en geen moeite zou moeten hebben om investeerders vinden nog geen tweede kans heeft gekregen.

En al helemaal niet in een tijdperk waarin ook de streamingdiensten als Netflix met regelmaat erg goede producties weten te maken. (nou zal ik hier alleen in zijn maar ik vond Army of Thieves en Army of the Dead van Zak Snyder bvb bijzonder leuke en entertainende films die beter waren dan menige bioscoop films).

Maar goed...een beetje een te lang uitgesponnen bericht. Het zal inderdaad en/en moeten zijn? Geen idee. Ik ben geen idee. Het zijn enkel wat ideetjes. Net voor Uncharted begint

geplaatst:
Is het ook niet zo dat films die voornamelijk op China gericht zijn het in het westen niet super goed doen.

Sinner schreef:
En dat terwijl er net bizar veel bedrijven (en met name beide genoemde) de mond vol hebben over social issues in Amerika maar wel gretig geld aanvaarden uit China (maar zwijgen over de issues daar).

Ach die bedrijven zijn sowieso niet serieus te nemen daarin. Afgelopen weekend was het Formule 1 circus in Jeddah. En dan is de F1 sinds de afgelopen twee jaar enorm politiek correct geworden met aandacht voor black lives matter, racisme, mensenrechten, duurzaamheid( ) en nu recent de oorlog in Oekraine. Nou staat Saoedi-Arabïe natuurlijk bekend om zijn uitstekende mensenrechten. En heerst daar nog een oorlog/rebellie. Wordt er tijdens de traininen dus een aanslag gepleegd in de buurt. Dan zou je zeggen we pakken het circus in en wegwezen. Maar die 55 miljard (of iets dergelijks) zorgt er dan toch weer voor dat ze blijven.
Sowieso is het een grote hypocriete bende. Bedrijven veranderen hun logo's met pride-month (en dergelijke) ook weer voor een maand. Maar de accounts in specifieke landen doen het niet, want ja dat is daar niet toegestaan daar. Die hypocrisie geldt voor Disney en co natuurlijk net zo hard. Zolang het westerse publiek maar denkt dat ze all-inclusive zijn en alles veroordelen...

maar goed, dat heeft hier verder niets mee te maken.
Een vervolg of reboot van Warcraft zou ik graag zien.

nou zal ik hier alleen in zijn maar ik vond Army of Thieves en Army of the Dead van Zak Snyder bvb bijzonder leuke en entertainende films die beter waren dan menige bioscoop films

Je bent niet alleen, ik heb mij ook heerlijk vermaakt met die films. Inderdaad ook meer dan menig blockbuster in de bios.

Net voor Uncharted begint

Is dat wat? Heb de games zelf nooit gespeeld (wel playtroughs gezien) maar die film ziet eruit als een slapaftreksel van Indiana Jones meets random Superhero.... Beetje hetzelfde wat ik bij de Fast&Furious films krijg tegenwoordig.
Anyway, have fun.

geplaatst:
legian schreef:
Is dat wat? Heb de games zelf nooit gespeeld (wel playtroughs gezien) maar die film ziet eruit als een slapaftreksel van Indiana Jones.

Nou...tot mijn eigen verbazing wel ja. Ik had mijn twijfels bij de film, zeker op basis van de casting, want ik zag hier geen Sully en Drake in en zeker de 'main action scene' was bij momenten heel erg over the top, maar ik heb er toch wel veel lol aan beleefd. Even los van de games. Het voelt net als de laatste Tomb Raider een beetje aan als een 'Indiana Jones aftreksel' maar de chemie tussen Wahlberg en Holland is er wel degelijk. De rollen van Sophia Ali (Chloe) en Tati Gabrielle (Braddock) waren leuk en in zijn geheel was het gewoon erg leuk, hersenloos vermaak. Zowat Tombraider (2018) maar dan net wat luchtiger dankzij de interacties. Minpuntje is wel dat Banderas veel te weinig in beeld is en eerder een bijrolletje is (blijft een van mijn favoriete acteurs) en de film in de minst geloofwaardige scene begint (2/3de - vlak voor ie helemaal flashbacked naar het begin, zoals ook de games dat wel eens doen. (eg deel 2)). Nogmaals niet fenomenaal maar wel gewoon vermakelijk, en zeker het heen en weer gezeik tussen Wahlberg, Holland en Ali is vermakelijk.

Ik zou er een 6,5je of 7tje op plakken puur voor het hoge entertainment gehalte zonder te veel gezeik.

Ook al zijn de slotscenes wat over the top. Maar goed, als Indiana Jones 2 km door de lucht in een diepvriezer vliegt of zo kan ik hier ook mee leven. Alleszins meer dan met het tweede gedeelte van Moonfall gisteren.

Zo, ondertussen de eerste drie afleveringen van Halo gezien. En dat bevalt wel moet ik zeggen. Niet een briljant meesterwerk, maar wel erg vermakelijk. Ze stappen wel drastisch weg van de games, maar daar heb ik niet zo'n probleem mee. Dat verhaal heb ik al zo vaak gedaan, dus dat hoeft van mij niet nog eens in een serie gegoten te worden. Iets wat veel hardcore fans online trouwens anders zien, dat constante gebash op Halo (eerst de Infinite multiplayer, nu de serie en dat kookboek...) begint wel erg vermoeiend te worden. Maargoed.

Ze hebben er wel aardig wat geld tegenaan gegooid, visueel ziet het er echt wel sterk uit. Alleen de actie in de eerste aflevering voelt te onrealistisch en gewichtloos aan. Verder zijn hier en daar wat vreemde cgi beelden te zien die vooral ongemakkelijk overkomen. Waaronder Cortana trouwens, daar ben ik nog niet van overtuigd.

Verhaaltechnisch ben ik wel benieuwd welke kant ze opgaan. Ze proberen Chief in ieder geval een stuk menselijker te maken, maar ook de kant van The Covenant is opgeschud. Benieuwd hoe ze dat verder uitwerken.

legian schreef:
Zo, ondertussen de eerste drie afleveringen van Halo gezien.

Gisteren ook even de 1e 3 afleveringen gezien en ik sluit me bij je aan, ik vermaak me er prima mee en ik kan me niet storen dat het meer geïnspireerd is op de Halo universe dan daadwerkelijk op de storylines/karakters in de games. Wel vind ik Cortana eigenlijk wel prima, lekker irritant/bijdehand en te vrolijk aanwezig net als in Halo Infinite.

geplaatst:
mrdig schreef:
Wel vind ik Cortana eigenlijk wel prima, lekker irritant/bijdehand en te vrolijk aanwezig net als in Halo Infinite.

Qua personage zit het wel goed inderdaad, maar visueel zit het in een vreemde ongemakkelijker hoek van uncanny valley voor mij.

geplaatst:
Zat zo te denken.

Misschien dat we het toch nog maar eens moeten hebben over:

De olifant in de kamer.

Nikkie de Jager?

Is een prachtige vrouw, iedereen weet dit.

Heb het ook zien staan daarzo, op het songfestival.

Verbluffende jurk.

Sexy decolleté.

Alhoewel mij niet besteed.

Sowieso decolleté wat moet je ermee.

Je mag er niet naar kijken, al helemaal geen opmerkingen over maken.

Dus laat dat decolleté maar achterwege.

Maar verder, wat mij betreft.

Hoe meer op TV hoe beter.

Echt een inspiratie voor al je jonge kinderen.

geplaatst:
Ik vind het helemaal geen olifant in de kamer.

Ook niet met slurf.

Dat is wat er wel graag van gemaakt wordt door partijen aan beide extreme zijden die graag met bepaalde issues gooien en het dan ook politiek misbruiken. Had niemand het er over dan zou je het vaak niet eens weten.

Het is een beetje zoals het bijdehandje Will Smith. Weken gezeur en momenteel gedropt door de hele wereld inclusief zijn vrouw. Je kwam er niet onderuit. Putain verdreef Covid, en Will Smith die verdreef zomaar even Putain uit het nieuws. Nu even afwachten of de Fresh Prince ook echt naar Bell Air gaat na zijn one little fight.

Geen idee dat de events in 2022 een prequel waren op een jaren '90 show!

Overigens wel jammer want ik vind de meeste van zijn films best aanschouwelijk. Om te horen dat nou Bad Boys 4 en een nieuwe Netflix actie-thriller maar meteen van tafel worden geveegd om iets wat je in de gemiddelde kindertuin ook wel tegenkomt? Triest. Denk aan aan Amber H - Depp triest.

Maar goed. Gelukkig is er wel voldoende om te bekijken buiten Will Smith films. Al was King Richard best goed. Op HBO Max als ik me niet vergis. Maar of ik hem vaker zal zien dan Bad Boys, Independence Day of I Am Legend betwijfel ik. Die waren toch gewoon onderhoudender.

geplaatst:
Nee Will staat duidelijk niet zo stevig stabiel als Nikkie de Jager.

Redelijk labiel blijkbaar, best een jankerd ook wel.

Paar leuke rollen gespeeld wel maar heeft nu zijn tijd gehad.

geplaatst:
Nou Holywood heeft met een flinke klont boter op hun hoofd beslist dat hij zijn beste tijd wel gehad heeft. Inclusief enkele 'sterren' die ook meeriepen uit angst om per ongeluk zelf de laan uitgestuurd te worden en enkele has-beens die al 20 jaar geen degelijke film hebben gemaakt om nog vlug even onder de aandacht te komen.

Zo kom je vlug aan je einde en dat irriteert best. Had Mel Gibson ook, maar die interesseerde het geen Jood en bleef koppig films maken, en er zaten daar best een paar degelijke tussen (en met Dragged Across Concrete en The Professor and The Madman zelfs 2 heel erg goede naar mijn mening). Maar Mel Gibson is dan ook een vent. Geen huilebalk.

Alleen is die hypocrisie zo jammer. Schiet hij 50 man neer in Bad Boys 3 staat iedereen te juichen, bitchslapped hij die irritante Chris Rock even om een slechte grap (hallo...security? Hallo? Er komt iemand doodleuk het podium opgewandeld?) dan doet iedereen alsof het de misdaad van de eeuw is. Maar goed, daarom zijn het natuurlijk acteurs.

Bij Mel Gibson of Nikkie de Jager had Will Smith dit wellicht niet hoeven proberen. Aan de andere kant - die hadden er ook geen aanleiding voor gegeven - want grappig en Chris Rock zijn toch wel werelden van verschil.

Ergens blijft het heel entertainend. Triest. Maar toch entertainend. Mondjesmaat. Maar goed, ik zag dat deze week Depp en Heard weer aan de beurt zijn. Wordt weer iets voor te kijken als je tussen wakker en slaap met pijnstilling op op de bank zit. Hoog boer met kiespijn gehalte.

geplaatst:
Mel was gewoon een baas op de opname toen die zei beter blow je me in de jacuzzi dan deze bullshit.

Had ie toch een punt.

Eerlijk is eerlijk.

Make love not war etc.

Vervolgens ook wel genoten van Dragged Across Concrete ja.

Gewoon niet pikken als ze je proberen te cancelen op je eigen party omdat je misschien eens iets hebt gezegd als die Nikkie dat is toch ook gewoon een ferme vent in een jurk of wat.

Ik persoonlijk vind Nikkie een prachtige vrouw maar heb ook gewoon respect voor een ieder die dit eventueel anders ziet.

geplaatst:
Wat voor man wil nou vrouw worden, dan spoor je dus echt niet.

Niet een uitspraak die ik ooit zou bezigen uiteraard.

Maar heb er begrip voor als bij iemand ooit dergelijk sentiment leeft.

Verder denk ik wel dat we het er op z’n minst over eens kunnen zijn dat je dan wel issues hebt ja.

Zit nu Hot in Cleveland te kijken.

Jane Leeves.

Dat is pas een echte vrouw.

Dat kunnen ze met hun pillenwinkel en hun knipmes never nooit niet tevoorschijn toveren zoiets, dat is nog steeds gewoon een heel puur wonder der natuur.

Dat dan weer wel.

geplaatst:
Ergens de komende week die eerste Sonic maar eens die eerste Sonic herbekijken. Ik herinner me er bijzonder weinig van - dat is niet echt positief, maar misschien pik ik deel 2 toch mee in de bios. Tenzij deze Nederlands wordt ingesproken. En nu deel 1 op Netflix staat...

Wel films die ik ongetwijfeld zal gaan kijken volgende week - The Northman en Fantastic Beasts 3. Mijn verwachtingen van die laatste zijn wel laag, ook al vond ik de vorige 2 delen best wel goed en speelt Mads Mikkelsen hier in mee. De verwachtingen bij The Northman zijn wat hoger, en vooral op visueel vlak. En eigenlijk had Mads Mikkelsen hier ook in moeten zitten. Keigoede acteur, ook al was zijn laatste viking rol niet zo een heel geweldige (Valhalla Rising, waar hij vooral heel sip voor zich uit staart. Maar die gaat wel in de herkansing vroeg of laat).

Overigens zitten er in The Northman met 2 x Skarsgard, Dafoe, Anna Taylor Joy, Nicole Kidman en Ethan Hawke wel al genoeg acteurs waar ik een boontje voor heb moet ik zeggen. Dus ook al zou het verhaalsgewijs wat tegenvallen, denk ik dat het qua stijl, acteerprestaties, sfeer en geweld wel goed zal zitten.

geplaatst:
Also misschien leuk voor de liefhebber, vanaf vandaag staat er op Netflix een horrorfilm die 'Choose or Die' heet. Thema is een jaren '80' 'Choose Your Own Adventure' videogame die ontdekt wordt door 2 of 3 personen en op de een of andere manier consequenties heeft in de echte wereld. Moet best degelijk zijn. Wellicht dat ik hem vanavond kijk of met Pasen.

Het is overigens wel een echte film, en niet iets interactiefs zoals de FMV films / games of de Black Mirror episode Bandersnatch. (ook een heerlijke serie trouwens, net zoals Love, Death Robots - ik houd wel van een dergelijke opzet, dat hele anthology gedoe - ook in boeken (kortverhalen etc)).

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Thx voor de tip, ga ik ook even meepikken een dezer dagen!

geplaatst:
Heb hem intussen gezien, en moet helaas zeggen dat ik er zelf niet bijzonder van onder de indruk ben. Was niet echt een horror imo, eerder een soort mysterie. Werd nergens echt spannend of boeiend.

Maar goed - het hele retro gebeuren was wel leuk, zeker als je daar ook nog eens mee bent opgegroeid en hier en daar was wel een leuke vondst of easter egg. En met 80 minuutjes speeltijd was het ook niet zo dat je er een hele avond aan kwijt was. Maar al met al middelmatig, had eigenlijk veel meer ingezeten. Dan was bvb 'Beyond the Gates' uit 2016 een veel leukere film.

(wel een horror, ook jaren 80 vibes, maar dan een soort Jumanji achtig idee waarin 2 broers een VCR bordspel vinden dat hun net als genoemd voorbeeld in het spel transporteert. Ook low budget maar veel charmanter).

geplaatst:
Tja meeste horrors zijn toch matig op een of andere manier.

Gefreakte gedoe is wat ik wil proeven.

Komt zelden goed.

Onbegrijpelijke keuzes zoals slappe CGI.

Die Blair Witch remake bijvoorbeeld.

Eerste Insidious films die vond ik wel lache.

Geef me iets verfrissends met ambachtelijke super freaky vibes.

Zoveelste duivelsuitdrijving film met jumpscares pas ik sowieso voor.

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Eerste maanden met een nieuwe baby zitten er wel op, dus mijn vriendin gaat niet meer om 8 uur op bed haha...Dat betekent minder gametijd voor mij, maar ook weer samen series en films kijken.

Zijn begonnen aan Man in the High Castle, losjes gebaseerd op de gelijknamige roman van Philip K. Dick. Zijn nu zes afleveringen onderweg en vind het wel een aanrader, qua kwaliteit, acteerwerk en premisse!

...Kan overigens best zijn dat iedereen dit al kent, serie komt uit 2015, maar ik had tot voor kort geen Amazon Prime abo

geplaatst:
Staat ook op mijn lijstje. Veel mensen zijn er bijzonder positief over. Maar wil eerst eens even die docu's over Jimmy Savilly en John Wayne Gacy zien. Beinde mankeerden blijkbaar enkele schroefjes, en het fascineert me in het geval van Saville al helemaal dat hij presentator was, banden met het koningshuis had en onderwijl toch ongestoord zijn gang kon gaan met kinderen. En kinderlijkjes.

geplaatst:
Man in the High Castle ook wel een wel een paar afleveringen in gezeten maar kon toch ook weer niet heel lang mijn aandacht vasthouden.

Moet dat weer eens oppakken.

Zoveel te zien, genoeg te doen.

The Tick vind ik ook wel geinig op Amazon.

geplaatst:
Man in the high castle is echt goed, en ook eens een serie die een einde heeft dat er niet haastig bij werd bedacht, maar die zo gepland was van het begin. Ook gebaseerd op een erg goed boek(je) van de master himself Philip K. Dick.

geplaatst:
Electric Dreams een anthology serie in de stijl van Black Mirror ook op Amazon en tevens gebaseerd op het werk van K. Dick.

Nu een aflevering gezien met Bryan Cranston en die was niet verkeerd.

Moet dat weer eens oppakken.

Heb je ‘m weer.

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Klinkt gaaf, Confusie, thx voor de tip!

Klinkt alsof dan gebaseerd op Do Androids Dream of Electric Sheep, is dat ook zo? Want das ook Blade Runner al toch?

geplaatst:
Meer een verzamelnaam om aan te geven dat het om verhalen van K. Dick gaat denk ik.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:35 uur

geplaatst: vandaag om 19:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.