Overig / Algemeen / Het grote tv / filmtopic
zoeken in:
0
centurion81 (moderator)
geplaatst: 11 maart 2022, 09:15 uur
Misschien een beetje teveel voor de hand, maar ik zou Kristofer Hivju de ideale Kratos vinden 
Die heeft al heel wat Nordic/Fantasy bijrollen geweldig weggezet, hoogste tijd om een hoofrol te mogen vervullen!

Die heeft al heel wat Nordic/Fantasy bijrollen geweldig weggezet, hoogste tijd om een hoofrol te mogen vervullen!
0
geplaatst: 11 maart 2022, 10:34 uur
Nomak schreef:
Als ze dan toch voor een bekende acteur gaan dan zou Jason Momoa al een veel betere keuze zijn voor Kratos.
Als ze dan toch voor een bekende acteur gaan dan zou Jason Momoa al een veel betere keuze zijn voor Kratos.
Momoa is te likeable om een norse boze god te spelen. Daarnaast is het probleem dat je dan constant hem ziet en niet Kratos. Ze kunnen beter iemand nemen die niet zo bekend is wat mij betreft.
Een God of War serie lijkt mij wel tof trouwens. Het is een van de weinige PS exclusives die mij wel trekt namelijk.
0
geplaatst: 11 maart 2022, 12:02 uur
Gezien hoe filmisch deze games vandaag de dag al zijn zie ik hier helemaal niet zo de noodzaak van in, maar als het dan toch moet lijkt Mark Hamill mij wel tof als Kratos.
0
geplaatst: 11 maart 2022, 12:41 uur
Confusie schreef:
Gezien hoe filmisch deze games vandaag de dag al zijn...
Gezien hoe filmisch deze games vandaag de dag al zijn...
...het is inderdaad een beetje van dat. Dat heb ik ook met die upcoming 'The Last of Us' serie. Of 'Uncharted'. Hoe veel kan dat nou nog toevoegen aan al die uren die ik al aan die games besteed heb? (in geval van 'The Last of Us enkel de eerste)
Dat was zelfs midden en eind jaren 90 al zo met bvb Wing Commander (en in het bijzonder 3 en 4 met...jawel hoor, diezelfde al vernoemde Mark Hamill).
Niet dat ik alle game verfilmingen slecht vind, er zijn best wel vermakelijke bij. Alleen is het niet echt een must voor mij.
0
geplaatst: 11 maart 2022, 13:24 uur
Die acteur die Bane in Batman speelt lijkt mij ook wel geschikt
0
centurion81 (moderator)
geplaatst: 11 maart 2022, 13:28 uur
Dat was Tom Hardy toch? Wel erg mainstream, albeit wel een onwijs goede acteur 

0
geplaatst: 11 maart 2022, 13:34 uur
En wellicht niet iemand die zich wil associeren met iets dat eerder zal eindigen als prut...als het er al ooit van komt. Ik denk ook dat hij intussen wel een 0'tje meer wil op zijn bankrekening en iets meer inhoud dan *Kratos looks up, goes roooaar and beheads enemy*.
1
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 16 maart 2022, 13:31 uur
De nieuwe Sonic film heeft voor de poster een gave recreatie gemaakt van de officiële Sonic the Hedgehog 2 cover
.
https://i.imgur.com/WUj3hPk.jpg

https://i.imgur.com/WUj3hPk.jpg
0
geplaatst: 17 maart 2022, 19:36 uur
Het is...best aardig. Maar ik niet iets waar ik echt op zit te wachten. Hoewel...ik vond die eerste niet eens zo slecht voor een keertje te zien. Wat ik best al wat vond aangezien over het algemeen de pest heb aan Jim Carrey (valt voor mij onder het rijtje Adam Sandler en Jack Black).

0
All Seeing Fish
geplaatst: 17 maart 2022, 20:10 uur
Sinner schreef:
aangezien over het algemeen de pest heb aan Jim Carrey (valt voor mij onder het rijtje Adam Sandler en Jack Black).
aangezien over het algemeen de pest heb aan Jim Carrey (valt voor mij onder het rijtje Adam Sandler en Jack Black).
Adam Sandler ben im het volledig met je eens heb zelf een keer een misdaadfilm uitgezet wasr hij een diamanthandelaar speelt ik werd gewoon overprikkeld door dat geschreeuw van hem

Sonic twee kijk ik trouwens erg naar uit om met mijn kinderen te kijken het is moeilijk om een film te vinden die iedereen leuk wordt gevonden.
0
geplaatst: 17 maart 2022, 21:20 uur
All Seeing Fish schreef:
Adam Sandler ben im het volledig met je eens heb zelf een keer een misdaadfilm uitgezet wasr hij een diamanthandelaar speelt ik werd gewoon overprikkeld door dat geschreeuw van hem

En laat dat nou nog een van zijn beste zijn imo, waar hij niet komisch wil zijn zoals.. 'nog een trapje lager' Ben Stiller. (*gruwel*)
Maar Sonic... Nou ja, heb een bios abo, dus zou kunnen dat ik hem alsnog meepik op een lege dag. Het enige wat ik mijd als de pest is Jackass.

0
All Seeing Fish
geplaatst: 17 maart 2022, 21:32 uur
Jackass is inderdaad meer voor de jeugd, maar misschien wel leuk met mijn oudste zoon van veertien ik heb laatst Spirit gekeken met mijn dochtertje dus het kan erger 

0
geplaatst: 17 maart 2022, 22:39 uur
Ach Sonic bleek gewoon een luchtig entertainend filmpje te zijn. Niets meer en niets minder. En daardoor toch een fijne ervaring. Een vervolg zie ik dan ook wel zitten. Geen moeilijk gedoe met overkoepelende franchises enzo, maar gewoon popcorn vermaak geïnspireerd door game personages. Dat is toch ideaal.
Van dit tweede deel verwacht ik dan ook niet veel, maar met wat bier bij de hand zie ik best een vermakelijke avond tegemoet. Hell, misschien zet ik die eerste nog wel een keer op.
Van dit tweede deel verwacht ik dan ook niet veel, maar met wat bier bij de hand zie ik best een vermakelijke avond tegemoet. Hell, misschien zet ik die eerste nog wel een keer op.
0
geplaatst: 18 maart 2022, 11:00 uur
Ook de tv serie van Halo moet volgens de reviews her en der een beetje een faal zijn. Maar dat zou ik natuurlijk wel eerst zelf even willen zien. Ik ben er ook niet naar gaan zoeken want wist geeneens dat het al op uitkomen stond. Maar op meerdere plekken stonden al besprekingen van de eerste 10 of wat afleveringen.
0
geplaatst: 18 maart 2022, 12:39 uur
Sinner schreef:
Ook de tv serie van Halo moet volgens de reviews her en der een beetje een faal zijn.
Ook de tv serie van Halo moet volgens de reviews her en der een beetje een faal zijn.
Ik kom vooral kritiek tegen van 'die-hard' fans die een serie willen die precies hetzelfde doet als de games deden. En omdat ze met een alternatieve tijdlijn werken vrijheid hebben om hun eigen ding te doen. Wat natuurlijk een absolute no-go is.

Ben er zelf, als Halo fan, wel benieuwd naar. Ik hoop vooral dat ze een boeiende wereld kunnen neerzetten zoals de games deden. Of het dan afwijkt maakt me minder uit. Alleen die neuzen van de Elites zien er wat vreemd uit. En de looks van Cortana vind ik nogal tegenvallen. Maargoed, dat is maar op basis van een teaser en een trailer.
Ik weet alleen nog niet hoe ik het hier legaal ga bekijken...
0
geplaatst: 18 maart 2022, 14:17 uur
Oh damn ja. Paramount+. Krijg je natuurlijk weer als iedereen zijn eigen streamingdienst heeft. Ik heb geen idee waar dat bij ons op te streamen zal zijn. (ik neem me wellicht HBO Max nog deze maand voor 2.99).
Nou ik ben geen die-hard Halo fan, maar vind de games wel erg leuk (Gears blijft persoonlijk mijn geprefereerde Xbox shooter). Maar zoals gezegd zou ik het toch wel eerst eens even een paar eps willen testen. Een degelijke sci-fi reeks zeg ik geen nee tegen en zoals gezegd in het verleden hang ik mijn mening niet op aan enkele reviews.
Maar: aangezien het een microsoft gebeuren is, zou het dan ook niet gewoon te streamen zijn via de Xbox zelf tegen betaling als het uitkomt?
Nou ik ben geen die-hard Halo fan, maar vind de games wel erg leuk (Gears blijft persoonlijk mijn geprefereerde Xbox shooter). Maar zoals gezegd zou ik het toch wel eerst eens even een paar eps willen testen. Een degelijke sci-fi reeks zeg ik geen nee tegen en zoals gezegd in het verleden hang ik mijn mening niet op aan enkele reviews.
Maar: aangezien het een microsoft gebeuren is, zou het dan ook niet gewoon te streamen zijn via de Xbox zelf tegen betaling als het uitkomt?
1
geplaatst: 18 maart 2022, 15:36 uur
Ik lees net wel dat je als gamepass ultimate user een perk krijgt voor een 30 dagen gratis trial van paramount+. Maar dat zal alleen werken in de landen waar die service beschikbaar is gok ik zo. Halo the Series Story Trailer Releases Today - Xbox Wire - news.xbox.com
Het zou tof zijn als ze het inderdaad ook via Xbox zelf aanbieden. Maar voor zover ik het zie willen ze het alleen in combinatie met Paramount+ doen.
Het zou tof zijn als ze het inderdaad ook via Xbox zelf aanbieden. Maar voor zover ik het zie willen ze het alleen in combinatie met Paramount+ doen.
3
geplaatst: 27 maart 2022, 01:17 uur
Ik heb in ieder gerval HBO inmiddels wel voor die 2.99 aangeschaft.
Toevallig had ik overigens zin in wat licht vermaak in de vorm van een film en EINDELIJK de Tomb Raider film uit 2018 eens gekeken. Die was best wel onderhoudend, hield zich best aardig aan de eerste game uit de nieuwe trilogie en had met Alicia Vikander een erg goede Lara Croft.
Geen meesterwerk, maar wel leuk om te zien. En waar ik me dan bij afvraag (het einde in gedacht houdende), waarom is hier nooit een vervolg op gekomen? We krijgen met regelmaat slechtere producten en series op ons afgevuurd, maar dit was best wel te doen, en Vikander had ik graag nog een keertje Lara Croft zien spelen.
Maar goed. Niet dat het nu zo'n ramp is. Genoeg te zien, maar toch...ik vond dit zeker qua genre videogame verfilmingen zeker niet de slechtste.
En ja...ik wacht ook nog steeds op een tweede World of Warcraft film.
Toevallig had ik overigens zin in wat licht vermaak in de vorm van een film en EINDELIJK de Tomb Raider film uit 2018 eens gekeken. Die was best wel onderhoudend, hield zich best aardig aan de eerste game uit de nieuwe trilogie en had met Alicia Vikander een erg goede Lara Croft.
Geen meesterwerk, maar wel leuk om te zien. En waar ik me dan bij afvraag (het einde in gedacht houdende), waarom is hier nooit een vervolg op gekomen? We krijgen met regelmaat slechtere producten en series op ons afgevuurd, maar dit was best wel te doen, en Vikander had ik graag nog een keertje Lara Croft zien spelen.
Maar goed. Niet dat het nu zo'n ramp is. Genoeg te zien, maar toch...ik vond dit zeker qua genre videogame verfilmingen zeker niet de slechtste.

2
All Seeing Fish
geplaatst: 27 maart 2022, 07:55 uur
Nou je het zegt, dat was voor mij een beter dan verwacht goede film met een teaser naar meer, helemaal vergeten.
Tomb Raider was trouwens een prima film.
Grappig verhaal een paar maanden geleden was de promo op tv voor de Tomb Raider met Angelina Jolie en ik las serieus in de ondertiteling "We moeten de tepels vinden"

1
geplaatst: 28 maart 2022, 08:54 uur
Sinner schreef:
God ja dat zou leuk zijn, maar volgens mij was die film redelijk neergesabeld en geen succes. Kans op een vervolg lijkt me bijzonder klein, helaas.
mbt Tomb Raider zijn ze dacht ik wel bezig met een vervolg. Die was ook best vermakelijk van wat ik me kan herinneren.
2
geplaatst: 28 maart 2022, 09:24 uur
All Seeing Fish schreef:
Grappig verhaal een paar maanden geleden was de promo op tv voor de Tomb Raider met Angelina Jolie en ik las serieus in de ondertiteling "We moeten de tepels vinden"
dat had dus tempels moeten zijn
geen idee hoe dat kwam

Gelukkig ook maar, waren het echt de tepels geweest was het inderdaad een relatief korte film mgeweest met Angelina Jolie

1
centurion81 (moderator)
geplaatst: 28 maart 2022, 09:33 uur
legian schreef:
God ja dat zou leuk zijn, maar volgens mij was die film redelijk neergesabeld en geen succes. Kans op een vervolg lijkt me bijzonder klein, helaas.
(quote)
"Though it underperformed at the domestic box office and received generally negative reviews from critics, the film managed to gross $439 million worldwide, surpassing The Angry Birds Movie as the highest-grossing video game adaptation of all time." (bron: Wikipedia)
Financieel is het volgens mij best viable om een vervolg te maken! Zijn ook geruchten over een soft reboot.
Recente (financiële) succes van Sonic en Uncharted zal daar toch ook bij helpen zou je denken

0
geplaatst: 28 maart 2022, 09:47 uur
centurion81 ik dacht dat films zo rond de 1 miljard moesten eindigen tegenwoordig om financieel interessant te zijn
. Maar hij deed het dan toch redelijk, financieel dan.
Ik zou graag meer films daarvan willen zien. Helemaal met de wetenschap wat ze qua verhaal nog kunnen brengen. Nu was dat ook allemaal wat simpel. Het laatste wat ik er echter over gehoord heb is dat Blizzard er niet heel happig op was. Die soft reboot geruchten zijn mij nieuw.

Ik zou graag meer films daarvan willen zien. Helemaal met de wetenschap wat ze qua verhaal nog kunnen brengen. Nu was dat ook allemaal wat simpel. Het laatste wat ik er echter over gehoord heb is dat Blizzard er niet heel happig op was. Die soft reboot geruchten zijn mij nieuw.
0
centurion81 (moderator)
geplaatst: 28 maart 2022, 09:50 uur
legian schreef:
centurion81 ik dacht dat films zo rond de 1 miljard moesten eindigen tegenwoordig om financieel interessant te zijn
.

Ghehe, dan was alleen Spider-Man No Way Home vorig jaar interessant met 800 miljoen, de 2e film, Shang Chi & The Legend of the Ten Rings heeft maar 225 opgebracht.
0
geplaatst: 28 maart 2022, 11:02 uur
centurion81 schreef:
Ghehe, dan was alleen Spider-Man No Way Home vorig jaar interessant met 800 miljoen, de 2e film, Shang Chi & The Legend of the Ten Rings heeft maar 225 opgebracht.
(quote)
Die Shang Chi werd toch ook als een flop gemarkeerd?
Vind het wel belachelijk als je dat hoort. Films die twee/drie keer hun budget hebben terugverdiend worden als financiële matige prestatie weggezet. Maargoed, wie weet komt er een Amazon of Netflix langs die wel heil ziet in zo'n project. Dat lijkt me ook wel tof.
0
centurion81 (moderator)
geplaatst: 28 maart 2022, 11:04 uur
Aanname: Shang Chi wordt beoordeeld in het licht van alle MCU films. Dan heeft ie het niet zo goed gedaan volgens mij. Heel ander gesprek, maar MCU lijkt toch beetje over zijn hoogtepunt heen te zijn ook. 

1
geplaatst: 28 maart 2022, 11:17 uur
Ach dat het MCU over zijn hoogtepunt heen is vindt ik al sinds Civil War 

0
geplaatst: 28 maart 2022, 18:26 uur
The Wheel of Time nog eens aan het proberen maar pakt me niet helaas.
Net als The Witcher ademt het matigheid.
Beetje kneuterig allemaal.
Net als The Witcher ademt het matigheid.
Beetje kneuterig allemaal.
* denotes required fields.