Overig / Algemeen / Het grote tv / filmtopic
zoeken in:
1
centurion81 (moderator)
geplaatst: 16 januari 2020, 13:22 uur
Vanaf vandaag op Netflix, een Ni No Kuni film!
Ni no Kuni (2019) - MovieMeter.nl
Ni no Kuni (2019) - MovieMeter.nl
1
centurion81 (moderator)
geplaatst: 17 februari 2020, 13:16 uur
Meer bekend over de Uncharted film die in de maak is!
'Uncharted' wordt een prequel op de computerspellen - MovieMeter.nl
'Uncharted' wordt een prequel op de computerspellen - MovieMeter.nl
1
geplaatst: 18 februari 2020, 19:39 uur
centurion81 schreef:
Meer bekend over de Uncharted film die in de maak is!
'Uncharted' wordt een prequel op de computerspellen - MovieMeter.nl
Meer bekend over de Uncharted film die in de maak is!
'Uncharted' wordt een prequel op de computerspellen - MovieMeter.nl
Sinds 2008 intussen! Al meerder producers, regisseurs, acteurs en scriptschrijvers verder. Mijn hartje bonkt van verlangen...gaat het nu...na 12 jaar dan toch echt gebeuren?! Zullen we dan toch met een wellicht weer middelmatig eindproduct opgescheept worden wat wellicht een zwakke Indiana Jones-copy wordt? Of wordt het net de film waar de wereld al jaren op wacht? We zien het 2031!
...en moet het nou echt een fucking prequel worden? My god...
1
geplaatst: 18 februari 2020, 20:24 uur
Kan nooit veel zijn.
Denk dat we allemaal de historie van Drake wel kennen.
Hij is op een gegeven moment begonnen met gasten doodschieten.
Denk dat we allemaal de historie van Drake wel kennen.
Hij is op een gegeven moment begonnen met gasten doodschieten.
0
geplaatst: 18 februari 2020, 22:16 uur
Ja dat was toch ook zo met Lara Croft? Eerst was ze Archeologe en binnen pakweg een 15 minuten werd ze een massamoordenaar die Jason Vorhees het nakijken gaf. Of de Punisher. Da's hetzelfde verhaaltje.
2
geplaatst: 18 februari 2020, 23:04 uur
centurion81 schreef:
Vanaf vandaag op Netflix, een Ni No Kuni film!
Ni no Kuni (2019) - MovieMeter.nl
Ja, deze was heel degelijk, als fan van beide games vond ik hem zeker niet mis.Vanaf vandaag op Netflix, een Ni No Kuni film!
Ni no Kuni (2019) - MovieMeter.nl
1
geplaatst: 19 februari 2020, 00:58 uur
Overigens lijk de Sonic film me ook niet bepaald verschrikkelijk. Niet bepaald mijn genre - maar misschien grappig om op een namiddagje een keer mee te pikken. (heb een abo in de bios dus dat scheelt - en laat ze nou net alle horrorfilms die ik wou zien eruitgegooid hebben op de week dat ik platlag...The Lodge en Gretel & Hansel hebben amper 2 weken gedraaid).
...ik vind het trouwens nog altijd jammer dat er geen vervolg op Warcraft is gekomen nou we het toch over films hebben - die was lang niet zo slecht als iedereen destijds riep. Best een goedgemaakt, onderhoudende film imo. Ik had graag nog eentje gehad - het hadden er geen 10 hoeven te zijn maar nog eentje had ik wel aangekund.
En ook Prince of Persia en de eerste Resident Evil waren eigenlijk wel onderhoudend. Misschien niet geweldig maar best ok. En Silent Hill vond ik eigenlijk best wel geweldig. De tweede daarvan echter knudde. Overigens komt daar een derde van, en een Fatal Frame film.
Waarom ik dit nou allemaal opnoem? Gewoon. Ik herinner me dat ik een paar weken terug een verhitte discussie had met een vriend die het triest vond dat Mortal Kombat nog altijd de allerbeste verfilming van een game ooit was. Alle andere titels die ik opnoemde had hij echter niet gezien of herinnerde hij zich niet ooit gezien te hebben
...ik vind het trouwens nog altijd jammer dat er geen vervolg op Warcraft is gekomen nou we het toch over films hebben - die was lang niet zo slecht als iedereen destijds riep. Best een goedgemaakt, onderhoudende film imo. Ik had graag nog eentje gehad - het hadden er geen 10 hoeven te zijn maar nog eentje had ik wel aangekund.
En ook Prince of Persia en de eerste Resident Evil waren eigenlijk wel onderhoudend. Misschien niet geweldig maar best ok. En Silent Hill vond ik eigenlijk best wel geweldig. De tweede daarvan echter knudde. Overigens komt daar een derde van, en een Fatal Frame film.
Waarom ik dit nou allemaal opnoem? Gewoon. Ik herinner me dat ik een paar weken terug een verhitte discussie had met een vriend die het triest vond dat Mortal Kombat nog altijd de allerbeste verfilming van een game ooit was. Alle andere titels die ik opnoemde had hij echter niet gezien of herinnerde hij zich niet ooit gezien te hebben
1
geplaatst: 19 februari 2020, 08:22 uur
Een Uncharted film lijkt me totaal oninteressant omdat, inderdaad, we al verschillende films met dit thema hebben gezien.
Ten eerste.
Kan het nog zo mooi gemaakt zijn met de nodige gevatte grapjes tussendoor.
Sowieso te veel dingen in de wereld die steeds hetzelfde doen.
Recentelijk vond ik Dragged Across Concrete wel een lekkere rauwe film met ouwe Mel.
Ten eerste.
Kan het nog zo mooi gemaakt zijn met de nodige gevatte grapjes tussendoor.
Sowieso te veel dingen in de wereld die steeds hetzelfde doen.
Recentelijk vond ik Dragged Across Concrete wel een lekkere rauwe film met ouwe Mel.
0
geplaatst: 19 februari 2020, 10:29 uur
hoewel, als ze Henry Cavill kunnen strikken voor de rol van Nathan dan zie ik het wel zitten. Die heeft aangetoond dat hij games characters begrijpt en op het doek kan toveren.
0
geplaatst: 19 februari 2020, 15:10 uur
Er is trouwens ook een Dragon Quest Your Story film zag ik net. Blijkt gebaseerd te zijn op deel V. Hand of the Heavenly Bride. Overigens wel niet interactief of zo. Wel jammer lijkt me een gemiste kans voor dit soort dingetjes. (en iets wat ik aanvankelijk aannam door de titel)
1
geplaatst: 21 februari 2020, 22:05 uur
Sinner schreef:
Overigens lijk de Sonic film me ook niet bepaald verschrikkelijk. Niet bepaald mijn genre - maar misschien grappig om op een namiddagje een keer mee te pikken. (heb een abo in de bios dus dat scheelt - en laat ze nou net alle horrorfilms die ik wou zien eruitgegooid hebben op de week dat ik platlag...The Lodge en Gretel & Hansel hebben amper 2 weken gedraaid).
Overigens lijk de Sonic film me ook niet bepaald verschrikkelijk. Niet bepaald mijn genre - maar misschien grappig om op een namiddagje een keer mee te pikken. (heb een abo in de bios dus dat scheelt - en laat ze nou net alle horrorfilms die ik wou zien eruitgegooid hebben op de week dat ik platlag...The Lodge en Gretel & Hansel hebben amper 2 weken gedraaid).
Sonic is een vrij redelijke gameverfilming. Niet top, maar tenminste leuk. De meeste gamefilms zijn ruk.
Wel moet je affiniteit met onze blauwe egel hebben om er van te genieten denk ik. Voor mij hoort Sonic bij mijn jeugd.
1
geplaatst: 21 februari 2020, 22:07 uur
Sinner schreef:
Ja dat was toch ook zo met Lara Croft? Eerst was ze Archeologe en binnen pakweg een 15 minuten werd ze een massamoordenaar die Jason Vorhees het nakijken gaf. Of de Punisher. Da's hetzelfde verhaaltje.
Ja dat was toch ook zo met Lara Croft? Eerst was ze Archeologe en binnen pakweg een 15 minuten werd ze een massamoordenaar die Jason Vorhees het nakijken gaf. Of de Punisher. Da's hetzelfde verhaaltje.
In de nieuwe trilogie laten ze haar transformatie anders op een best leuke manier zien van jonge pubermeid naar bloeddorstige jager.
Ik vond ook de TR film van een paar jaar terug erg leuk. Verheug me alweer op de volgende, die komt in 2021. Alicia Vikander is heerlijk en ook een perfecte Lara. Beter dan die neppe Angelina Jolie.
0
geplaatst: 22 februari 2020, 00:37 uur
Manny Calavera schreef:
In de nieuwe trilogie laten ze haar transformatie anders op een best leuke manier zien van jonge pubermeid naar bloeddorstige jager.
In de nieuwe trilogie laten ze haar transformatie anders op een best leuke manier zien van jonge pubermeid naar bloeddorstige jager.
Mwa ik vond het toch nog redelijk snel gaan in deel 1 - maar dat kan aan mij liggen. Ik vond het overigens wel een heel sterke game. Het stoorde me ook niet echt. De overige 2 moet ik nog altijd aanschaffen en spelen.
Wat betreft die Sonic film - natuurlijk hebben de Sonic spellen ook deel van mijn jeugd uitgemaakt en blijft met name deel 1 (en ook 2) geweldig. Na 3 werd het stukken minder vond ik dan. Voor de rest in vergelijking met zijn grote rivaal toch best veel shit uitgekomen. Hoewel Sonic Colours op de Wii erg goed was en ik ook The Secret rings op dezelfde console best te pruimen. En ik me ook wel vermaakt heb met The Lost World op de WiiU. (...en natuurlijk hoef ik met over Generations en Mania niet uit te spreken - die zijn gewoon erg goed, net zoals de drie verschenen Sega / Sonic kart racers).
Als het er nog even van komt pak ik de film vast wel even mee denk ik. (...in gedachten houdend dat ik eerst Bad Boys 3 en Birds of Prey en evt The Lodge eerst wil zien en ik tijdens de Carnavals week (de komende dus) niet buitenkom wegens te veel drukte, lawaai en bezopen medemensen). Maar de film leek me dus wel geinig.
2
geplaatst: 26 maart 2020, 14:01 uur
Vond Eva Jinek best een stoot geworden.
Sinds ze bij RTL4 zit lijkt het alweer iets of wat teruggelopen.
Geen idee of daar een verband zit.
Sowieso best een zwak voor vrouwen van 40.
Vind dat erg spannend.
Ik dan uiteraard weer als de jeugdige jongen.
Veel vrouwen op hun mooist in die periode, vind ik dan.
Jammer dat na de vijftig dan toch wel echt weer het verval begint in te treden.
Maar tot die tijd: misschien best leuk.
Sinds ze bij RTL4 zit lijkt het alweer iets of wat teruggelopen.
Geen idee of daar een verband zit.
Sowieso best een zwak voor vrouwen van 40.
Vind dat erg spannend.
Ik dan uiteraard weer als de jeugdige jongen.
Veel vrouwen op hun mooist in die periode, vind ik dan.
Jammer dat na de vijftig dan toch wel echt weer het verval begint in te treden.
Maar tot die tijd: misschien best leuk.
0
geplaatst: 26 maart 2020, 19:34 uur
Online ook al wel wat geflirt met Mona Keijzer.
Ze heeft vijf zoons.
Daar kan ik wel mee werken.
Het inspireert.
Ze heeft vijf zoons.
Daar kan ik wel mee werken.
Het inspireert.
0
geplaatst: 27 maart 2020, 07:59 uur
Ook zou ik best wel willen weten wie die Nederlandse intro van de nieuwe Ducktales zingt.
Maar ik kan daar maar niet achter komen.
Dus heb ik dat maar laten varen.
Sommige dingen moet je op den duur ook gewoon loslaten.
Maar ik kan daar maar niet achter komen.
Dus heb ik dat maar laten varen.
Sommige dingen moet je op den duur ook gewoon loslaten.
0
geplaatst: 30 maart 2020, 21:34 uur
Bedacht me gek genoeg pas na mijn eerdere bericht dat Eva Jinek mogelijkerwijs ietsjes minder oogt doordat haar zelfvertrouwen een deuk op heeft gelopen wegens tegenvallende kijkcijfers na haar overstap.
Onderschat niet de kracht van zelfvertrouwen.
Nog bij de NPO zat ze toch net een stukje harder te spetteren heb ik idee.
Begon zelf ook pas bekijks te trekken na het moment dat ik in mezelf begon te geloven.
Iemand op straat vroeg me 'waarom ben je eigenlijk zo vol van jezelf?'.
Ik had hem nooit eerder gesproken.
Hij had me een paar keer zien lopen.
Ik snap ook waarom hij het vroeg, hij hoopte ervan te leren.
Maar ik zei tegen hem dat ik van niks wist, dat ik niet begreep hoe hij erbij kwam aangezien we elkaar niet kenden.
'Ja, is ook weer zo.'
Ik kan je die handvatten wel aanreiken maar ben daar al lang geleden mee gestopt, je zult dat geheel op eigen kracht uit moeten vogelen.
Het verleden leert mij dat externe ondersteuning in zo'n geval eerder averechts werkt en in het ergste geval nog stank voor dank genereert ook.
Hele harde stank zelfs.
En ik ben dan toch meer van een lekker geurtje en zo.
Helpt mijn zelfvertrouwen.
Onderschat niet de kracht van zelfvertrouwen.
Nog bij de NPO zat ze toch net een stukje harder te spetteren heb ik idee.
Begon zelf ook pas bekijks te trekken na het moment dat ik in mezelf begon te geloven.
Iemand op straat vroeg me 'waarom ben je eigenlijk zo vol van jezelf?'.
Ik had hem nooit eerder gesproken.
Hij had me een paar keer zien lopen.
Ik snap ook waarom hij het vroeg, hij hoopte ervan te leren.
Maar ik zei tegen hem dat ik van niks wist, dat ik niet begreep hoe hij erbij kwam aangezien we elkaar niet kenden.
'Ja, is ook weer zo.'
Ik kan je die handvatten wel aanreiken maar ben daar al lang geleden mee gestopt, je zult dat geheel op eigen kracht uit moeten vogelen.
Het verleden leert mij dat externe ondersteuning in zo'n geval eerder averechts werkt en in het ergste geval nog stank voor dank genereert ook.
Hele harde stank zelfs.
En ik ben dan toch meer van een lekker geurtje en zo.
Helpt mijn zelfvertrouwen.
0
geplaatst: 4 april 2020, 08:48 uur
Zag Jinek en vond dat ze er weer erg goed uitzag.
Nu blijkt dat ze ook weer heel aardig scoort op het moment.
Gelezen op de Mediacourant.
Ik blijf bij mijn theorie.
The Room - Flower Shop Scene (Blu Ray) [1080p] - YouTube
Verder vind ik het overigens best jammer dat de meeste mensen niet lijken te begrijpen waarom dit zo ontzettend goed is.
Zo moeiteloos, hetzelfde als ademen.
Nu blijkt dat ze ook weer heel aardig scoort op het moment.
Gelezen op de Mediacourant.
Ik blijf bij mijn theorie.
The Room - Flower Shop Scene (Blu Ray) [1080p] - YouTube
Verder vind ik het overigens best jammer dat de meeste mensen niet lijken te begrijpen waarom dit zo ontzettend goed is.
Zo moeiteloos, hetzelfde als ademen.
0
geplaatst: 20 april 2020, 12:04 uur
Vind Klinkt Smakelijk een zeer aangenaam programma, geniet nu weer van de herhalingen.
Het raakt de juiste snaar.
Erg jammer dat er geen nieuwe afleveringen meer komen.
Sowieso is er een gebrek aan goede Nederlandse kookprogramma's momenteel.
Ik baal daarvan.
Het raakt de juiste snaar.
Erg jammer dat er geen nieuwe afleveringen meer komen.
Sowieso is er een gebrek aan goede Nederlandse kookprogramma's momenteel.
Ik baal daarvan.
0
geplaatst: 1 mei 2020, 19:13 uur
Er zijn heel veel mooie vrouwen, prachtige vrouwen, zeker in Nederland hebben we het goed getroffen.
Nog is Cobie Smulders buitencategorie.
Zeg maar rustig godin.
Een verfijnde creatie zo majestueus volmaakt, in mijn ogen, verraadt het werk van een uiterst delicaat kunstenaar.
Ga je daarmee lopen fokken kleeft er nog wel hardere stront aan je knikker.
Als je het mij vraagt.
Nog is Cobie Smulders buitencategorie.
Zeg maar rustig godin.
Een verfijnde creatie zo majestueus volmaakt, in mijn ogen, verraadt het werk van een uiterst delicaat kunstenaar.
Ga je daarmee lopen fokken kleeft er nog wel hardere stront aan je knikker.
Als je het mij vraagt.
1
geplaatst: 22 juni 2020, 23:26 uur
Vind het tof bij die Street Fighter film dat Bison tegen zo'n gap zegt van dus je bent helemaal hier naartoe gekomen om mij te bevechten hij zo van ja rent op hem af waarna Bison in een vloeiende beweging krak zegt waar het telt en hem levenloos wegsmijt zo.
En dan zegt zo van 'kneusje'.
Hou altijd erg van dingen waar ik een parallel in zie met mezelf en mijn eigen leven.
Film wordt vaak verguisd maar alleen al die rol maakt hem toch de moeite waard wat mij betreft, een iconische charismatische villain die van het scherm af spat, altijd genieten.
Vind ik dan.
It was Tuesday - Street Fighter 1994 - YouTube
En dan zegt zo van 'kneusje'.
Hou altijd erg van dingen waar ik een parallel in zie met mezelf en mijn eigen leven.
Film wordt vaak verguisd maar alleen al die rol maakt hem toch de moeite waard wat mij betreft, een iconische charismatische villain die van het scherm af spat, altijd genieten.
Vind ik dan.
It was Tuesday - Street Fighter 1994 - YouTube
2
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 23 juni 2020, 00:17 uur
Rauled!
Biedt deze parabel geen mooie parallel?
Confusie schreef:
Hou altijd erg van dingen waar ik een parallel in zie met mezelf en mijn eigen leven.
Hou altijd erg van dingen waar ik een parallel in zie met mezelf en mijn eigen leven.
Biedt deze parabel geen mooie parallel?
1
geplaatst: 24 juni 2020, 10:24 uur
Zoveel maanden later kan ik er wel eens voor uitkomen dat ik de laatste Skywalker film in tegenstelling tot de twee voorgangers toch een behoorlijke teleurstelling vond.
Na Force Awakens kwam ik euforisch uit de zaal, Last Jedi ook dik tevreden in tegenstelling tot velen.
Maar wat ze met de emperor hebben gedaan man. Was zo blijheid hyped na die reveal krijg je dit. Had je zo veel toffere dingen mee kunnen doen kwam echt een beetje ontgoocheld uit de zaal deze keer.
Maar dat was dat. Gelukkig ziet de toekomst van Star Wars er dan wel weer rooskleurig uit met de nodige veelbelovende dingen en sowieso The Mandalorian die het helemaal waarmaakt en waarschijnlijk lekker zal blijven gaan met de juiste fanservice.
Na Force Awakens kwam ik euforisch uit de zaal, Last Jedi ook dik tevreden in tegenstelling tot velen.
Maar wat ze met de emperor hebben gedaan man. Was zo blijheid hyped na die reveal krijg je dit. Had je zo veel toffere dingen mee kunnen doen kwam echt een beetje ontgoocheld uit de zaal deze keer.
Maar dat was dat. Gelukkig ziet de toekomst van Star Wars er dan wel weer rooskleurig uit met de nodige veelbelovende dingen en sowieso The Mandalorian die het helemaal waarmaakt en waarschijnlijk lekker zal blijven gaan met de juiste fanservice.
1
geplaatst: 24 juni 2020, 10:29 uur
Hadden ze nog een voorbeeld kunnen nemen aan Street Fighter. Een villain moet z'n screentime ownen. In die zin had ik ook veel en veel meer verwacht van Waltz in Spectre.
0
geplaatst: 24 juni 2020, 12:34 uur
Confusie schreef:
Na Force Awakens kwam ik euforisch uit de zaal, Last Jedi ook dik tevreden in tegenstelling tot velen.
Je bent dan ook een speciale, he? Na Force Awakens kwam ik euforisch uit de zaal, Last Jedi ook dik tevreden in tegenstelling tot velen.
0
geplaatst: 24 juni 2020, 13:43 uur
Probeer er altijd het beste van te maken. Gevoelsmatig in beide gevallen toen ik de bioscoop verliet op de eerste draaidag vrij van enige invloed van buitenaf een zeer tevreden mens. Heb dat in beide gevallen ook vrij goed kunnen onderbouwen op MovieMeter voor ik daar weg was gegaan nadat ik de indruk kreeg dat daar met name een paar flinke aarsgaten zitten. Hier kon ik echter niks van maken. Teleurstelling pijnlijk maar niet te onderdrukken. Hoogtepunt van de film zo'n beetje Babu Frik.
0
geplaatst: 2 juli 2020, 18:06 uur
Miljuschka schat van een vrouw. Je kunt een kookprogramma niet beter presenteren dan zij doet.
* denotes required fields.