menu

Overig / Algemeen / Het grote tv / filmtopic

zoeken in:
All Seeing Fish
Confusie schreef:
Morge ff Star Wars gappies.


Zou wel 4D willen gaan maar niemand van mijn vrienden of familie is geïnteresseerd in Star Wars,,....... of mij?

avatar van Grovonion
All Seeing Fish schreef:
,,....... of mij?
aaauw, zielepoot! Ik ga straks iig

avatar van Confusie
Helemaal fantasties gappies.

avatar van Sinner
Grovonion schreef:
Ik ga straks iig


Oh. Ik zet straks wel eventjes de Death Star Trench run en Battle for Endor uit Return of the Jedi op terwijl ik de spoilers uit de groeps-appjes lees. Spaar ik weer een tientje en ongeveer 2 uur mee uit. Zelfde effect.

Maar neen. Ook ik heb kaartjes voor vanavond. Ik hoop alleen dat mijn zin wat toeneemt want momenteel zit ik nog in pyama-op-de-bank modus naar de regen te staren.

All Seeing Fish
Ik kan jullie Amazon Prime Video voor 3,99 per maand of een gratis proefmaand wel aanraden.
Als het Netflix aanbod voor jou een beetje karig begint te worden is Amazon Prime dat vol staat met ijzersterke exclusieve series is dit een goed (tijdelijk) alternatief.

Voorbeeldje!



avatar van Confusie
De korte Uncharted fan-film met Nathan Fillion is uit.

En ik vind ‘m wel leuk eigenlijk.


avatar van Confusie
Zag het toevallig, helaas in een flits voorbij komen. Vanavond bij het verlichtende programma ‘Verslaafd!’ weer een of andere losgeslagen sjappie weten op te trommelen die ons wijzer gaat maken met alle ins en outs van zijn ‘gameverslaving’. Weet nog wel de vorige keer dat ze zo eentje hadden. Ook weer helaas per ongeluk langs in een flash, herhalingsuitzending in de middag, blijven hangen, ik en mijn ziek onderhuidse bedbug kriebels. Had zelf op dat moment drugs gebruikt, dagenlang intern solitaire rolluik isolatie. Toen plotseling die gap met ze hoofd door de kamer, dikke fix langs elk secundair meubilair, was een flinke twitchtrip kan ik je vertellen.

NOOIT meer gamen luidde toen de slotconclusie, zoals dat vanavond ongetwijfeld ook weer zo zal zijn. Zelf wel daarmee doorgegaan sindsdien te veel mooie releases, de drugs heb ik een tijdje laten staan.

De uitzending van vanavond wil ik absoluut niet zien, maar ga dat misschien toch doen. Dat is met name een beetje het jammere aan dit alles.

avatar van Confusie
‘Ze zijn bang dat je dood gaat.’

En ja hoor, kon het toch niet laten. Ondertussen beetje gamen op mijn Switch. Nu bijna op het eind gelukkig, spannende cliffhanger voor het reclameblok waar werd gehint naar een situatie waar de patiënt tot het bittere eind blijft weigeren zijn game account te verwijderen. Spannond.

avatar van Grovonion
Game-gerelateerde anime op netflix gezien: Hi Score Girl, de eerste 12 afleveringen alvast. Ik hoop dat het vervolg ook snel komt, want dit is best een prachtige anime.

Het verhaal draait hem om Haruo en Ono, die beiden als grote hobby hebben games (vooral fighters) competitef te spelen. Haruo is daarbij de slakse jongen die aan niets anders dan gamen denkt, en Ono een stil meisje uit een steen-rijke familie, die game'd om af en toe aan haar strikte keurslijf te onstnappen, dat haar opgelegd wordt.

Elke aflevering behandeld een periode in hun leven, en het begint ergens in de jaren '80 in de periode dat de eerste Street Fighter II in Japan in de arcades staan. Games worden heel goed in de anime verwerkt, en af en toe krijgen games-personages een cameo.

Past allemaal precies en geeft een heel voldaan en sfeeriek gevoel. 4*!!!

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Leuk!! Thx voor de tip!

avatar van Confusie
Okee laatste Terminator trailer oogt toch wel ietsbelovend.

En wat dat is PRECIES, gaan het zien.

Joker die gaat spetteren, inmiddels bevestigd.

Natuurlijk bovendien:

Strakjes ff Star Wars, sowieso.

Oja The Irishman.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
& Vergeet de aangekondigde Breaking Bad film niet (El Camino)!

avatar van Confusie
Nee inderdaad.

Schoot wel even door me heen maar vond het bericht wel goed zoals ie was.

Gek genoeg verwacht ik er ook weer niet heel veel van.

Werd ik niet spontaan orgastisch van het nieuws.

Scheelt wellicht wel dat ik niet al te lang geleden voor het eerst heel de serie met aardig wat plezier heb verslonden.

En voor wie Netflix heeft is het natuurlijk sowieso wel een leuk extraatje.

avatar van Confusie
Confusie schreef:


Beter voor Disney+ een man zijn zaakjes alvast op orde.

Shit gaat de wereld veranderen.

Warmte + sensatie in de harten van mensen, het hedendaagse brood & spelen.

Vandaar ook de naam, Disney+.

Zit er ook met smart op te wachten.

Wat zei ik.


avatar van Confusie
Zit hier al aan de Disney+ joh. Werkt als een mallervakker.

Zat prikkelende content nu al zo op het eerste gezicht.

Geralt of rivia
Zag deze op het internet
Last days of Ezio Auditore, 1524. Assassin's Creed Embers. AC Recollection on iPad - YouTube
Aan het eind moest ik huilen
R.i.p ezio auditore ?????

avatar van Confusie
Carlo en Irene en Het Monster van Toth wordt zo dadelijk weer uitgezonden.

Aanrader.

avatar van Confusie
Zoals verwacht. Eerste aflevering van The Mandalorian maakt het meer dan waar. Met zijn 36 minuten alleen wel erg mager voor een pilot en nou weer een week wachten dus. Al kan ik me tot die tijd nog wel een keer of twee zoet houden met deze eerste want het is oogsnoep speelgoed van de allerbovenste plank.

avatar van mrdig
Confusie schreef:
Zoals verwacht. Eerste aflevering van The Mandalorian maakt het meer dan waar. Met zijn 36 minuten alleen wel erg mager voor een pilot en nou weer een week wachten dus. Al kan ik me tot die tijd nog wel een keer of twee zoet houden met deze eerste want het is oogsnoep speelgoed van de allerbovenste plank.


Goed om te horen! Vanavond even kijken

avatar van Confusie
Laten we het er op houden dat men er zeker in slaagt om met de ontknoping van deze aflevering een veelbelovend boeiende verhaallijn uiteen te zetten voor dit eerste seizoen.

Daarnaast genoten van een heerlijk leipe Herzog en een zeer treffend sfeerbeeld dat met name herinneringen oproept aan de oude trilogie.

avatar van mrdig
Confusie schreef:
Laten we het er op houden dat men er zeker in slaagt om met de ontknoping van deze aflevering een veelbelovend boeiende verhaallijn uiteen te zetten voor dit eerste seizoen.

Daarnaast genoten van een heerlijk leipe Herzog en een zeer treffend sfeerbeeld dat met name herinneringen oproept aan de oude trilogie.


Sluit ik me bij aan! Meer dan prima 1e aflevering en ben zeer benieuwd hoe het verhaal zich verder gaat ontwikkelen. De ontknoping aan het eind was zeker verrassend te noemen, benieuwd ook of dit een plekje gaat krijgen in de film die eind dit jaar nog komt. De bounty hunter robot met zijn self-destruction fetish was ook erg tof trouwens.. Deze serie is overigens wel de enige reden waarom ik voorlopig een abonnement op disney+ zal blijven houden. Al het overige aanbod is weliswaar dik in orde, maar al het relevante/toffe heb ik al wel gezien. Hopelijk komt er meer unieke toffe content.

avatar van Confusie
Heb ik ook wel ja. Star Wars duidelijk de reden voor mij om het te nemen. Zelf maar voor zo'n jaarplan gegaan, wel redelijk betaalbaar te noemen. Alleen wel jammer dat andere Star Wars series zoals natuurlijk Obi Wan naar het schijnt nog wel langer dan een jaar op zich gaan laten wachten.

avatar van Confusie
En wat dan overigens wel weer lekker is natuurlijk is dat we naar het schijnt voor morgen al kunnen rekenen op de tweede episode van The Mandalorian.

Sowieso een lekker Star Wars dagje dus.

Je moet er immers wat met je leven.

Dan maar strakkies ff Star Wars.

avatar van Confusie
Denk wel dat dit de eerste keer is dat ik een pre order zou willen plaatsen voor een stuk speelgoed.

avatar van Confusie
Undercover Boss waar het toeval wil dat iemand altijd wel een of ander hartverscheurend privéleven paraat heeft waar men op het eind dan nog even op terugkomt.

Hoezo 'typisch Amerikaans'?

Zoiets mag je helemaal niet zeggen natuurlijk.

Strakjes weer een hapje Mandalorian.

Wat was de laatste aflevering subliem.

Want ook weer niet alles en iedereen uit Amerika is ruk, uiteraard.

Maar veel wel.

avatar van Confusie
Raciale diversiteit lijkt met name centraal te staan bij de kerst reclames van dit jaar

Niet eens zozeer de kerstgedachte op zich:

Van samen tafelen tot onbeschermd gezamenlijk de bedstee bestijgen.

Het moet natuurlijk ook gewoon allemaal kunnen.

En hoezo dan.

Typisch Amerikaans?

Het speelt zich nu gewoon in Nederland af dus blijkbaar ook gewoon Nederlands:

Die blijkbaar opborrelende behoefte tot lichtelijk opdringen of slechts enigszins onderstrepen van verscheidene diversiteiten op allerlei vlakken uitgedacht.

Overigens natuurlijk ook totaal niet om die reden dat ik de lichting van dit jaar tot dusver dus aardig vind tegenvallen, wat best jammer is. Een mooie kerst commercial die toch het grootste deel van de maand voor velen een herhalend fenomeen is kan bijdragen aan het warme gevoel in aanloop naar.

Familietradities zijn er om door te geven – PLUS Kerstcommercial 2018 - YouTube

Vond dit toch wel een hele mooie, vergeleken hiermee slaat alles wat ik tot nu toe zag de plank behoorlijk mis.

Helaas.

Volgende keer weer beter dan maar weer, of de keer daarna. Als we dat nog mee mogen maken.

Hoopvol.

avatar van Maiky
Heb een vliegreis van 17 uur voor de boeg en mooi even dat eerste seizoen van The Witcher gedownload. Ben nooit zo’n fan geweest van Netflix-series, maar dit geef ik nog wel een kans.

Voor de zekerheid ook wat afleveringen van Monty Python erbij gedownload. Je weet maar nooit.

avatar van Confusie
Eerste twee afleveringen van The Witcher gingen er bij mij in ieder geval in als zoete koek. Niet de meest hoogstaande fantasy die we hebben gezien maar Cavill valt me niks tegen als Geralt en hier en daar proef ik ook wel meer de sfeer van het spel terug dan ik had verwacht.

Ook wel lekker voor een keer: afleveringen van ruim een uur en gelijk het hele seizoen beschikbaar.

avatar van Sinner
De meeste Netfix series worden vrijwel meteen volledig erop gegooid. Makkelijk om te bingen. Het was voor mij zelfs even aanpassen met The Mandalorian op Disney om iedere keer een week te wachten. Wat me overigens ook niet stoort. Al helemaal niet met de de aankondigingen van de diverse Marvel en Star Wars series. En kan ik mits zin ook eens de cartoons eens een kans geven.

Maar wat betreft de Witcher ben ik aangenaam verrast. Boeken nooit gelezen, maar esthetisch zorgen ze er toch wel voor dat de Gamers niet in de kou blijven staan. (t.o.v bvb de diverse soorten artwork van LOTR). Interessant genoeg om te volgen en Henry Cavill doet wel zijn uiterste best om een erg authentieke Geralt neer te zetten. Nu is de beste man zelf een gamer, men vind ik hem ook erg sympathiek in de diverse interviews waarin hij de nay en yay sayers probeert te verzoenen, maar verdorie - hij heeft wel een potje getraind qua zwaardvechten. Het is absoluut geen goedkope cash-in of brol geworden. Ik vind het de laatste jaren wel indrukwekkend om te zien dat series qua kwaliteit vaak films overtreffen. (ik noem meteen mijn favoriet - Black Sails bvb). Ook The Witcher is er wel eentje waar ik de komende dagen lekker verder mee ga.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:38 uur

geplaatst: vandaag om 11:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.