menu

Mijn Updates +
Overig / Algemeen / Het grote tv / filmtopic

zoeken in:
Bij Games > Algemeen > Star Wars Games:

Zocht een topic voor een kleine heugelijke melding die voor de meesten hier niet echt als nieuws zal komen maar toch onverminderd het mededelen waard is.

Dan maar den deze, die van mijn eigen.

In mijn openingspost van april vorig jaar heb ik het er al over.

En nu is het lange wachten dan bijna voorbij.

Want.

Morgen de nieuwe Star Wars.

!!

Heb mijn kaartje al een tijdje liggen, morgenochtend om 11:00 zit ik daar.

Nu maar hopen dat er na Battlefront ook weer een aantal vette verhalende Star Wars games gaan uitkomen, want is de laatste jaren toch wel iets dat ik behoorlijk gemist heb.

Ik ook, andere cinema zeer waarschijnlijk, maar bijna zelfde tijdstip: 10:45

In dat geval wens ik u een uitermate prettig voorstelling.

Lekker in de ochtend, en dan de rest van de dag alles even rustig laten bezinken.

Nee zo doe je dat niet. Je pakt eerst de voorstelling om 10, en daarna neem je die van 20 ergens helemaal anders met een compleet andere groep vrienden om de reacties te vergelijken en te kijken of de film wel echt zo goed of slecht was als je in eerste instantie dacht.

Of althans dat is de planning voor morgen.

Had eerst een beetje mijn twijfels bij wat je zei, maar nu ik 'm heb gezien kan ik wel zeggen dat hij het zeker waard is om twee keer op een dag te bekijken.

Al is het voor mij ook een beetje of ik net een orgasme heb gehad en nu even een tijdje nodig heb om weer op krachten te komen.

...met het gebrek aan orgasmes de laatste tijd kan ik er vanavond gewoon weer induiken. ... dan even recupereren en en zondag weer.

De drie delen uit de jaren 70/80 vond ik vroeger geweldig, het eerste nieuwe deel Phantom Menace heb ik twee voor een kwart of een derde gezien, het deed me gewoon niet zoveel.

Met de vorige trilogie heeft dit niet zoveel te maken.

Al vond ik die als diehard fan van kinds af aan ook goed te pruimen.

Dit was echter van een heel andere orde.

Star Wars heeft me altijd diep geraakt. En zo kwam ik vandaag dus in een aardige roes uit de bioscoop.

Ronduit overrompelend en oprecht orgasmisch.

Onvoorstelbaar mooi.

De beste serie die iedereen toch echt moet checken is: Game of Thrones.
Na het lezen van alle boeken (nog voor de series uitkwamen) en het zien van alle afleveringen kan ik maar 1 ding zeggen: FANTASTIC

Breaking Bad is geweldig, The Walking Dead ook top (maar wel minder dan Breaking Bad), maar Game of Thrones staat wat mij betreft gewoon samen met Breaking Bad op nummero 1. Top serie.

Ik ben sterk in de minderheid wanneer ik zeg dat ik game of thrones overrated vind. Begrijp me niet verkeerd: ik haat het niet, maar ik vind het gewoon niet zo goed als iedereen beweert dat het is. Ik geloof wel dat de serie beter zal zijn als je de boeken ook gelezen heb, maar het grootste probleem dat ik heb met de serie is dat er een heel aantal verhaallijnen inzitten die mij niks kunnen schelen. En zelfs de interessante verhaallijnen worden van tijd tot tijd nog wel wat verpest. En je kan niet alleen maar je serie berusten op het feit dat alles en iedereen dood kan. Ik heb 4 en een half seizoen gezien en dit is dus niet als mainstream haat bedoeld

Je bent niet de enige, JustMike. Ik ben gestopt met kijken na sezoen 2. Ik vind het gewoon te weinig toe voegen aan de boeken.

De boeken zijn zeker beter, maar de serie vind ik ook geweldig.
Seizoen 2 en 5 zijn wel duidelijk de minste, maar seizoen 6 was weer smullen.

kiriyama
Seizoen 2 de minste!? Is nog steeds met afstand mijn favoriete seizoen.

spelfreak
Seizoen 2 wordt volgens mij door de meeste gezien als de minste. Ben het er hartstikke mee eens. Raad je ook aan om gewoon verder te kijken, Grovonion, na seizoen 2 krijgt de show een apart karakter van de boeken. Terwijl de eerste twee seizoenen misschien iets te veel aan de boeken hingen.

Nu we toch bezig zijn, lijst van beste naar niet de beste (want slechte seizoenen zijn er niet):

-S4
-S6
-S3
-S1
-S5
-S2

kiriyama
Serieus? Ik ken niemand die S2 als een minder seizoen ziet. Voor mij is de lijst:

- S2
- S1
- S4
- S3
- S6
- S5

De boeken heb ik niet gelezen, dus over de verschillen kan ik niet meepraten. Ooit begonnen in het eerste boek, maar de schrijfstijl van de heer Martin lag me totaal niet.

De Serie:
- S4, beste speler = Tyrion
- S6, beste speler = Jon en Arya
- S3, beste speler = Catelyn Stark
- S1, beste speler = Tyrion
- S2, beste speler = Tyrion en Arya
- S5, beste speler = Tyrion

Beste personages = Tyrion, Arya, Daenarys en Varys.

De boeken...

- Boek 3
- Boek 1
- Boek 5
- Boek 2
- Boek 4

Game of Thrones is natuurlijk awesome, maar daarnaast heb ik dit jaar ook enorm genoten van het onlangs verschenen Stranger Things - Seizoen 1 (2016) - TvMeter.nl

http://www.tvmeter.nl/images/cover/2000/2847.300.jpg

Ben je opgegroeid in de 80's en ben je een fan van de klassieke Steven Spielberg en Stephen King films/boeken, dan is dit een must watch. In 3 avonden alle 8 afleveringen er doorheen gejast. Heerlijk magisch nostalgisch vermaak.

spelfreak
Stranger Things staat in mijn lijstje.

Iemand die naar Bojack Horseman aan het kijken is? Vanaf seizoen 2 is het toch een van mijn favoriete series geworden. Is een beetje een 'Scrubs' serie voor mij. Hilarisch (subtiel hilarisch alsook met domme, doch leuke, grappen), maar het kan me zo depressief laten voelen. Alhoewel de personages op het begin zeer 2-dimensionaal lijken, mede door hun dierlijke uiterlijk en gedrag, krijgen ze ongelooflijk veel diepgang. Ik zit nu op S03E03 en plan om per dag 1 of 2 afleveringen te kijken, zodat ik me tegen moet houden om het te bingen.

Voor de rest moet ik Hannibal S03 beginnen te kijken (S02 was een van mijn favoriete thriller series) en ook Rick and Morty S02 ben ik opnieuw beginnen te kijken. Totdat Bojack ertussen kwam, maar eens per week kijk ik dus wel een aflevering RandM.

Maarja. Ik heb ook alweer 50 uur in Witcher 3, waar ik nog mee bezig ben. Heb Tales of Zestiria gekocht en ook Metro Redux en Soma staan op de PS4 geïnstalleerd. Dus vaker weet ik niet meer wat ik moet doen

Ik heb de twee seizoenen van The Twelve Monkeys gekeken.

Zeer goede serie, in het begin dacht ik dat ze de film over een seizoen zouden uitsmeren, maar de film is maar de basis voor de serie.

Het tweede seizoen is zelfs nog beter dan het eerste seizoen, alleen dan met grotere tijdreis/lijn fouten, serie kijkt heerlijk weg.

Nu op Netflix met Stranger Things bezig, heer-lijk die jaren tachtig setting, zelfs de intro waar een neon achtige titel met een synthesizer sound in elkaar schuift is een genot om naarcte kijken.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=VPDZkbq0Zp8

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

Stranger Things was echt fantastisch! Na het kijken behoorde het ook gelijk tot een van mijn favoriete series. Gek genoeg moet ik er ook nog vaak aan terugdenken.

De sfeer zat er inderdaad zó goed in. Het klopte gewoon allemaal. De sets, de personages, hoe zij met elkaar omgingen/reageerden, geen onnodige scenes, goede opbouw, toffe muziek! Wat ik ook heel fijn vond, is de mate waarin acties lukten. De laatste jaren voelen sommige series/films zo frustrerend omdat alles maar mis blijft gaan. Ik denk dat hierin ook een groot deel zit waarom het zo fijn kijken was. Er was genoeg spanning en niet te veel frustratie. Balans was perfect!

Voor mij niet zo heel erg nostalgisch omdat ik de '80s niet heb meegemaakt. Dus zelfs dan, die sfeer was gewoon super gedaan. Top! Benieuwd naar seizoen 2.

Princess Piranha schreef:

Voor mij niet zo heel erg nostalgisch omdat ik de '80s niet heb meegemaakt. Dus zelfs dan, die sfeer was gewoon super gedaan. Top! Benieuwd naar seizoen 2.

Bij het lezen van het bovenste stuk kwam de al vraag in mij op hoe dat voor een jongere generatie moet zijn.

Series die ik trouwens kan aanraden zijn:

Bates Motel (5e seizoen Q4 2016) 4,5*
Stranger Things 4,6*
Twelve Mokeys (3e seizoen 2017) 4*
Narcos (2 seizoenen) 4,7*

centurion81 (moderator)
Wh00p wh00p!

Trailer voor Castlevania-show op Netflix!

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=iIMrFnl5NiA

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

Ik ben benieuwd. Ik had veel liever een 'echte' live-action reeks, maar ga het alleszins een kans geven.

The Sinner wat een fucking goede serie!!!!!

Moest ik even delen

centurion81 (moderator)
Er komt een nieuwe Mario Bros film

...Nog niet te enthousiast, tot nu toe was dit echt nooit wat soeps

Ah, verrek ja. Lees het ook.

'Super Mario-film op komst van makers Minions' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Klinkt wel of ze er meer moeite en creativiteit in gaan steken dan destijds in de jaren 90. Dat was niks. Ergens wel opvallend dat Nintendo hun personages zo weinig op dit soort manieren in heeft gezet. Mario, Luigi, Bowser, Peach. Allemaal zeer aansprekende gamecharacters.

Squall Lionheart (moderator)
Hooked on da brothers!
http://i.imgur.com/kiCFlxX.gif

Morge ff Star Wars gappies.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:38 uur

geplaatst: vandaag om 15:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.