menu

Overig / Algemeen / Het grote tv / filmtopic

zoeken in:
Wij zijn bijna even ver
Ik vind de afleveringen van seizoen 2 redelijk saai, maar de eindes zijn echt onwijs goed, dus ik blijf kijken.

Eindes zijn goed ja. En ik kan begrijpen dat ze redelijk saai zijn, maar ik vind de karakterontwikkelingen en relaties tussen karakters, waar dit seizoen tot nu toe wel flink om draait, ook steeds interessanter worden. Dus nog wel de moeite waard.

spelfreak
JustMike schreef:
(quote)

Hij is volgens mij nu pas (8/7 central) op tv in Amerika Dus dan kan ik hem pas morgen kijken. Heb er wel veel zin in!
Haha, Ik had helemaal niet aan de tijd gedacht, en alleen aan de dag. Moet een goede aflevering zijn geweest. Iemand die weet waar ik hem legaal kan kijken? Ik doe het toch het liefste legaal... maar als dat niet anders gaat.

Ik vind het ook wel mooi hoe Shane eerst een goede vriend is van Rick en later echt een grote klootzak is.

Winkelwagentje schreef:
(quote)

Nieuwe aflevering gezien vanavond? Geweldige serie is het toch! Zondag deel twee.

BBC sowieso weer op stoom deze maand. Met een nieuwe reeks Death in Paradise. En The Musketeers ziet er ook veelbelovend uit!

Het jaar begint gelijk goed.

Sherlock seizoen 3: fantastisch! Death in Paradise: fantastisch! En The Musketeers? Nog geen idee maar die ga ik ook zeker kijken

Ik ben pas bij de laatste aflevering van het eerste seizoen met sherlock, maar ik vind het erg goed tot nu toe

En het blijft goed

Mooi Dan heb ik nog wat om naar uit te kijken!

Zijn er hier trouwens nog mensen die naar Person of Interest kijken? Dat is ook echt een te gekke serie, maar volgens mij zijn er niet heel veel mensen die dit kijken/hebben gezien...

spelfreak
Sherlock begin ik dit weekend met het 2de seizoen. Ga ik waarschijnlijk weer doorheen rammen in 2 daagjes. Zelfde als het eerste seizoen.

Person of interest ken ik nog geneens. Als het op Netflix is ga ik hem wel eens checken. Als ik eenmaal aan Game of Thrones begonnen ben neem ik eens een abbonommemt op Netflix. Dan komen er weer veel series bij: Orange is the new Black, Breaking Bad, House of Cards, Mad Men, Lost,.....

Ik kijk nu ook Penoza.
Ik heb gehoord dat het aan het einde van het seizoen beter wordt maar het begin is aardig slecht geacteerd.

Oldschool Bob
Ik zie hier alleen maar moderne series voorbij komen in dit topic. Een even verandering in brengen. Ben begonnen met Freaks and Geeks te kijken. Grappige serie met een jonge James Franco en Seth Rogan.

Oke, oudere series dan. De oude(re) series waar ik momenteel aan bezig ben zijn Cheers, Frasier, The West Wing en Six Feet Under

Oldschool Bob
Ah Six Feet Under, nu beginnen we te praten
Ook een prachtige serie waar ik alleen seizoen 1 nog maar van gezien heb.
Ben ook nog bezig met volledig Dawson's Creek te kijken, wat mijn grootste guilty pleassure is

Ik ben nu bezig met Twin Peaks met een van mijn kamergenoten.Heerlijke serie zoals altijd.
Helaas dat de serie na twee seizoenen gestopt is.

Oldschool Bob
Twin Peaks blijft mijn favoriete serie allertijden. Destijds echt van genoten en die 2 seizoenen zijn inderdaad veel te kort, mocht gerust een paar seizoenen langer hebben geduurd. Heerlijk verhaal met heerlijke personages, maar kan natuurlijk ook niet anders met David Lynch .

JustMike schreef:
Oke, oudere series dan. De oude(re) series waar ik momenteel aan bezig ben zijn Cheers, Frasier, The West Wing en Six Feet Under

Frasier! Misschien wel mijn favoriete komedie series.

Net de finale van seizoen 3 van Sherlock gezien. Damn, goede serie! Zeker in mijn top 10! Dat ik hier niet eerder aan ben begonnen.. Nu weer 1 of 2 jaar wachten op nieuwe afleveringen, helaas.

Iemand de nieuwe Banshee of Archer al gezien? Banshee was weer leuk en Archer moet ik eerdaags zelf nog kijken, maar ben wel benieuwd. Ik hoor dat het heel anders is dan de eerdere seizoenen.

Winkelwagentje (moderator)
JustMike schreef:
.. Nu weer 1 of 2 jaar wachten op nieuwe afleveringen, helaas.

Niet te lang hopelijk. Miss me?

Is 24 aan te raden?
Ik heb net de eerste aflevering gezien en het was wel oke.

kiriyama
Ligt er een beetje aan wat je zoekt. Qua actie en Hollywood gehalte is 24 ongeveer het beste wat je kan krijgen bij een serie. Wel is het zo dat het schrijfwerk vaak te wensen over laat. Veel oninteressante filler waar je een beetje doorheen moet. Kijk gewoon het eerste seizoen zou ik zeggen.

Oldschool Bob
Volgende week vrijdag, zaterdag en zondagvoormiddag naar het IFFR:

Planning:

Vrijdag 24/01

Real
Night Moves
Lake August
R100

Zaterdag 25/01

D'ou je Viens
Perfect Gardens
Mary i Happy, Mary is Happy
Quiet Roar

Zondag 26/01

Atlas

En dan nog over anderhalve week naar een seminarie van Scorsese. Met lezingen over zijn werk en analyses van een aantal van zijn films. (O.a. door de schrijver van zijn biografie) en dan als afsluiter: The wolf of Wallstreet

Dus het wordt na de examens vele uren in een bioscoopzaal zitten

Winkelwagentje (moderator)
Afgelopen nacht wakker gehouden door Black Mirror. Verassend sterke Britse serie bestaande uit korte, op zichzelf staande, afleveringen over de shaduwkant van technologische vooruigang. Behoorlijk absurdistisch.

Ondanks dat streeft het z'n doel niet voorbij. Iemand de serie gezien?

spelfreak
Zojuist netflix geactiveerd, dus er komen weer wat tv-series bij wat ik kan kijken. Aanraders? Ik denk dat ik het meeste wel in mijn lijst heb staat, de meeste bekende toch, dus misschien wat minder bekende, goede series?

Overigens ook Sherlock seizoen 2 afgekeken (Dat Cliffhanger), ik denk dat dit mijn favoriete serie is tot nu toe, geweldig. Nog een maandje wachten voor de Blu-Ray van seizoen 3!

Ook Game of Thrones eindelijk aan toe gekomen om toch de eerste twee episodes te kijken. Moet het kijken als ik alleen thuis ben, want het is niet zo'n serie waar ik wil dat mijn ma naast me zit . Bevalt me ook wel goed, maar ben nog niet ver genoeg om een groot oordeel te geven natuurlijk.

BoordAppel (moderator)
Ik heb me ook pas aangemeld bij Netflix. Ik ben nu Arrested Development aan het kijken, erg grappige sitcom. Ik denk dat House of Cards ook een aanrader is, die staat in ieder geval bij ons thuis op de planning als Breaking Bad klaar is .

kiriyama
House of Cards is zeker een goede serie. Gaat op het eind misschien net iets te ver, maar is een van de beste series van de afgelopen jaren. Kijk erg uit naar het tweede seizoen.

Iets te ver? Geniale climax als je het mij vraagt. Geeft toch wel een heel andere kijk op het campagne voeren dan wat wij hier in het kikkerlandje meekrijgen van het Amerikaanse (modder)spektakel. Op dat moment kon me het realisme even gestolen worden.

@Spelfreak: Ook absoluut een van mijn favoriete series, en zeker ook een van de beste cliffhangers in serieland. Zelden zo freaked-out geweest. Verder misschien nog wat licht verteerbaar materiaal in de zin van Arrow/person of interest of het iets intelligentere 'Suits'? Lastig om Netflix dingetjes aan te raden, gezien de toch wel beperkte hoeveelheid series. (al hoor ik dat het langzamerhand uitgebreider wordt)

kiriyama
Ik had het over het moment dat Spacey die man vermoordde. (Ben z'n naam kwijt.) Dat was me wat te geforceerd en ver.

Dat was wel een beetje onwerkelijk ja, al kon ik er prima mee leven.

Vandaag dan ook lekker de hele dag genieten van het tweede seizoen!

Ik zit naar de trailers en making-off te kijken van Game of Thrones, ik kan echt niet wachten tot het vierde seizoen eindelijk begint!

De laatste film die ik heb gezien is Terminator Genisys, de film was beter dan veracht, en zelfs naar mijn mening de een na beste Terminator film, met stipt op één Judgement Day.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:17 uur

geplaatst: vandaag om 03:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.