menu

Overig / Algemeen / Het grote tv / filmtopic

zoeken in:
Pacific Rim is wel echt een hele mooie film om in de bios te zien. Mooie special effects en goede actie, verhaal is redelijk, maar niet bepaald hoogstaand. Acteerprestaties vond ik ook gewoon redelijk tot goed, maar dit zal meer liggen aan in hoeverre je de acteurs mag Bijvoorbeeld: Charlie Hunnam vind ik een goede acteur, al zullen velen hier anders over denken.

Naam zegt me direct niks, even opzoeken op imdb en... inderdaad volgens mij nog niks met 'm gezien, geen Sons of anarchy en ook geen Hooligans of ..ah, toch wel: Children of Men, maar heeft geen indruk nagelaten.

Ik volg sons of anarchy en heb hooligans ook gezien. In hooligans was hij interessanter dan elijah wood

Verplicht tussenjaar, dus eindelijk tijd om belachelijk veel te kijken. Ben nu bezig met Fringe, The Walking Dead en Frasier.

Thor 2, Hunger Games 2 en de Doctor Who special. Vooral die laatste twee waren echt fantastisch.

Hopelijk binnenkort naar The Hobbit twee, ga samen met mijn pa en broers en zussen. Iemand die al gezien?

Ja. Was wel aardig, maar af en toe kwam de kolder-humor me wel de neus uit. Net zoals het voortdurend recyclen van dialoog uit Lord of the Rings. Leek wel of ieder tweede zinnetje dat gesproken werd ook al eens op exact dezelfde manier door een ander personage werd gebruikt in die films. De stukjes met Smaug zijn aan de andere kant wel geweldig om te zien. En ik heb me ook niet verveeld - film was voorbij voor ik er erg in had.

Welke Doctor Who special? Day of the Doctor? Die was wel geniaal

Yep! The Day of the Doctor inderdaad. Ik vond het ook briljant

Heb The Hobbit and the Desolation of Smaug gezien, gewoon een heerlijke film en beter dan deel 1. Natuurlijk kan het nog steeds niet tippen aan de LOTR-films maar vind ik Bilbo veel beter dan dat jankgezicht van Frodo. Bilbo rocks! En natuurlijk Gloin omdat hij de vader is van Gimli.

Verder Captain Philips gezien, wat een super film! Acteerprestaties van Hanks weer spectaculair, gewoon een top film.

Ben vrijdag naar de Hobbit geweest, vond het zelf ook een geweldige film. Ookal is de sfeer anders dan in de LotR, dat maakt mij helemaal niks uit. Dit ligt mij ook wel. En dat Legolas erin is gepropt vind ik ook helemaaaal niet erg, haha! Je zag alleen wel duidelijk dat Orlando een ouder hoofd heeft gekregen Film vloog voorbij voor mijn gevoel. Nu lang wachten op deel 3.

Ook heb ik The World's End gezien. Hilarische film!

Ik kijk nu Sherlock, the Walking Dead, Orange is the new black, Prison Break, the Killing en Lilyhammer.

Dus lekker veel

Princess Piranha schreef:
Ook heb ik The World's End gezien. Hilarische film!

Vond het overigens wel het minste deel van de Cornetto trilogie, maar desalniettemin weer leuk.

BoordAppel (moderator)
Eens met Brains. En ook met JohnWilliams eigenlijk. Eindelijk ook een beetje dreiging, dat ontbrak nogal aan de eerste film.

Ik vond het daarentegen net zo leuk als de andere twee films, heb flink gelachen!
Maar ach, ik heb dan ook flink gelachen en me vermaakt met Machete Kills

spelfreak
Ik vond The World's End maar een matige film eigenlijk. Ten eerste was het een heel andere film dan ik verwachte (meer sci-fi dan humor) maar daar trek ik dan ook geen "punten" voor af. Maar vond te film eigenlijk iets te "Random". Ik weet het niet... het is.... ehhh. Kan ook zijn omdat ik hem om 1 uur 's nachts heb opgezet en mijn best had moeten doen om wakker te blijven natuurlijk.

Ik ga deze week nog naar de Hobbit. Na de eerste film heb ik het boek gelezen, dus ik
vraag me af of ik nu een heel ander perspectief krijg op de 2de film, omdat ik weet wat er komen gaat.

Ook heb ik de eerste 2 seizoenen van zowel Sherlock en Game of Thrones gekregen. Moet nu tijd vinden om ze te kijken. Van Sherlock heb ik de Cliffhanger op het einde van seizoen 2 al gespoiled gekregen, maar ik hoop dat met dat te weten, er nog genoeg te genieten valt. Achja, Martin Freeman zit erin, ik vind dat echt een geweldige acteur. Game of Thrones is niks gespoiled (Alhoewel.... misschien dat die laatste 3 afleveringen van South Park iets gespoiled hebben, zonder dat ik weet dat het een spoiler is..).

Ik heb aardig kunnen lachen om The World's End, maar ik vond het geen topper

Oldschool Bob
Gisteren beide delen van Nymphomaniac kunnen aanschouwen. Heerlijk meesterwerk van de grootmeester: Lars Von Trier. Het is niet de beste van de trilogie maar wel degene met het beste scenario.

Winkelwagentje (moderator)
jerom1234 schreef:
Ik kijk nu Sherlock

Nieuwe aflevering gezien vanavond? Geweldige serie is het toch! Zondag deel twee.

BBC sowieso weer op stoom deze maand. Met een nieuwe reeks Death in Paradise. En The Musketeers ziet er ook veelbelovend uit!

Nog niet gezien, helaas. Ik heb net de finale van seizoen 2 gezien. Het blijft me verbazen!

Beter laat dan nooit, maar toch eens begonnen aan The Walking Dead. Seizoen 1 gisteren afgekeken en ik moet zeggen, het is wel erg vet. Laatste aflevering was tof en Noah Emmerich vond ik geweldig! Binnenkort maar eens beginnen aan seizoen twee
Maar, de serie is nog niet afgelopen toch? Dat ik nu niet te snel ga kijken en weer moet wachten.

kiriyama
Ze zitten nu middenin seizoen 4 die in Februari weer verder zal gaan. Hoeveel seizoenen er nog komen is volgend mij onbekend. Zal aan de kijkcijfers liggen.

Er staat sowieso een 5de seizoen op de planning.
Ik ben ook nog net begonnen, ik zit nu bij seizoen 2.

Dan zet ik er vooral geen haast achter

kiriyama
Kijk eerst maar eens of je wel door seizoen 2 heen komt. Ik was zelf bijna afgehaakt. Wat een traag, melodramatisch borefest is dat zeg. Gelukkig zijn seizoen 3 en 4 wel wat beter, maar het niveau van seizoen 1 gaan ze denk niet meer halen.

Er komt trouwens ook een spin-off van!

spelfreak
Seizoen 4 is tot nu toe geniaal! Die mid-season finale, ik heb geschreeuwd, ik heb bijna gehuild (Ik mis hershel nu al )

Seizoen 2 is bij verre de minste, daar ben ik het mee eens. Zowel de laatste paar afleveringen als de eerste paar zijn goed, maar het midden is gewoon teveel uitgerekt. Ik denk dat de makers nog moesten wennen aan een lang seizoen te maken, na het hele korte en surprise-hit 1ste seizoen.

Seizoen 3 zitten ook wel wat slechtere dingen in, soms wordt je gek van bepaalde personages, en gaat het een beetje de seizoen 2 weg op, maar gelukkig gaat het nooit te ver daarheen.

Seizoen 4, zoals gezegd, heb ik tot nu toe geen problemen mee. De twee afleveringen voor de mid-season finale vond ik iets minder, maar dit wordt allemaal goed gemaakt in de finale.

Vandaag is ook weer Community begonnen! Iemand die de eerste aflevering al gezien heeft?

kiriyama schreef:
Kijk eerst maar eens of je wel door seizoen 2 heen komt. Ik was zelf bijna afgehaakt. Wat een traag, melodramatisch borefest is dat zeg. Gelukkig zijn seizoen 3 en 4 wel wat beter, maar het niveau van seizoen 1 gaan ze denk niet meer halen.

Seizoen 3b vond ik toch ook wel kwalitatief uitermate teleurstellend, ben daar namelijk weer afgehaakt. En dat terwijl 3a erg goed was! Ik kijk het nu ook niet meer, misschien later ooit weer.

kiriyama
JustMike schreef:
(quote)

Seizoen 3b vond ik toch ook wel kwalitatief uitermate teleurstellend, ben daar namelijk weer afgehaakt. En dat terwijl 3a erg goed was! Ik kijk het nu ook niet meer, misschien later ooit weer.

Ja. Het hele Woodbury gebeuren had veel beter uitgewerkt kunnen en moeten worden. Daar hebben ze echt veel potentieel laten liggen. 3b was nog steeds wel een stuk beter dan het hele 2e seizoen. Daar viel ik zowat van in slaap.

spelfreak schreef:
Vandaag is ook weer Community begonnen! Iemand die de eerste aflevering al gezien heeft?

Hij is volgens mij nu pas (8/7 central) op tv in Amerika Dus dan kan ik hem pas morgen kijken. Heb er wel veel zin in!

Seizoen twee van TWD vind ik nog zo slecht niet. Toen die dochter als zombie die schuur uit kwam lopen kreeg ik wel even rillingen... Ben benieuwd wat het verhaal daar achter is. Maar ach, jullie weten dat natuurlijk allemaal al

Gast
geplaatst: vandaag om 08:24 uur

geplaatst: vandaag om 08:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.